חיפוש

הוטל קליפורניה: כך תעצבו את לובי המלון בצורה הטובה ביותר!

אם עסקים מזמינים אליהם את הלקוחות דרך חלונות הראווה שלהם, מלונות מזמינים את הלקוחות דרך הלובי. וזו הסיבה שיש להשקיע תכנון ומחשבה בעיצוב הלובי, כיוון שהוא הגורם הכי מכריע ליצירת הרושם הראשוני בעייני הלקוח, מה שכידוע לא ניתן להזדמנות שנייה… אז איך יוצרים את הלובי המושלם והמזמין שלקוחות ייהנו לשהות בו? התשובה לכך במאמר שלפניכם.

 

צמחייה מלאכותית ללובי

צמחיה מלאכותית ללובי, הוכחה ככזאת שיכולה ליצור רוגע ושלווה עבור השוהים בלובי. האורחים שלכם שרק הרגע הגיעו, ייהנו לשזוף את העיניים שלהם בצמחייה המגוונת אשר נראית ממש אמיתית, אך אינה גוררת עימה את הבלגן, הלכלוך והתחזוקה של הצמחייה הטבעית. צמחייה מלאכותית תמוקם בדרך כלל במקומות אסטרטגיים בלובי, ובכך היא תיצור את האווירה המרעננת הרצויה אותה אתם מעוניינים לשדר לאורחים.

צמחייה מלאכותית ללובי

תנו להם להרגיש בנוח

ככל שהלקוח ירגיש יותר בנוח בלובי המלון שלכם, כך עולה הסיכוי שהוא גם ייהנה מעצם השהות במלון ויבחר להתארח דווקא בו לצורך בילוי ונופש. כדי שהאורחים שלכם ירגישו בנוח בלובי, פזרו בלובי כורסאות נוחות ומפנקות, מהסוג שכאשר מתיישבים עליהן – אי אפשר לקום. וכך תגרמו לאורחים להרגיש בנוח ולרצות להישאר עוד.

 

לא רעבים ולא צמאים

כדי שהאורחים שלכם ייהנו לחלוטין במהלך השהייה שלהם בלובי של המלון, ההמלצה היא לפזר ברחבי הלובי אוכל ושתיה על מנת שהם יוכלו להתכבד מהם באופן עצמאי. גם אם הכיבוד לא יכלול שמפנייה או ארוחות חלביות כבדות, אלא רק מים, מיץ ופירות – עדיין הדבר יגביר את רמת ההנאה של האורחים בצורה משמעותית.

 

איך תשמרו על השקט?

רוב האנשים שמגיעים לנופש במלון, עושים זאת כדי להתנתק מן ההמולה הסוערת שבחוץ. איך גם אתם יכולים לאפשר לאורחי המלון שלכם להנות משקט בתוככי הלובי עמוס האנשים? על ידי שטיחים שפרוסים על הרצפה ובולעים את קולות הצעדים של העוברים והשבים בלובי, וכן גם על ידי קירות אקוסטיים אשר מבודדים את לובי המלון מהמולת הרחוב הסוער.

צמחייה מלאכותית ללובי

תמונות נוי מלאות אווירה

לא משנה אם מדובר במלון בארץ או בחו"ל, תמונות אווירה שפרושות ברחבי הלובי, תמיד ייתנו לאורח להרגיש שהוא נמצא בתוככי מסע קסום הרחק מן היקום. מומלץ לפזר את תמונות האווירה לצד הצמחייה המלאכותית, וכך לגרום לאפקט המדגיש אשר יעורר את רגש ההתלהבות אצל המתארח הפוטנציאלי במלון.

 

השקיעו בעיצוב הלובי של המלון

מלונות רבים משפצים מידי פעם את לובי המלון, ולא לשווא. כיוון שהלובי של המלון הוא חלון הראווה של המלון, יש להקפיד שתמיד הוא ייראה במיטבו ותמיד יהיה מעוצב ברמה הכי חדשנית וטרנדית, כיוון שרק כך האורחים יבינו כי מדובר במלון איכותית.

 

לסיכום

גם אתם רוצים לעצב את לובי המלון בצורה הטובה ביותר? כעת אתם יודעים כיצד לבצע זאת ובעזרת אילו כלים.

צמחייה מלאכותית ללובי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
טפטים
כל מה שחדש בעולם הטפטים

עולם הטפטים לא עוצר לרגע וגם לא עולם העיצוב. בשנים האחרונות הטרנדים מהעבר עושים קאמבאק ומעצבים רבים משתמשים בטפטים צבעוניים שהיו נפוצים בעבר בטקסטורות מרהיבות.

קרא עוד »