חיפוש

איזה ציור קיר הכי יתאים לחדר של הילד שלכם

החלטתם שהגיע הזמן לשנות את העיצוב הבנאלי בחדר הילדים? אם כן, טוב שהגעתם לכאן.

לאחרונה, טרנד ציורי הקיר לילדים תופס תאוצה, כך שהורים רבים בוחרים לוותר על סט של תמונות או על צביעת קיר בצבע אחיד והם בוחרים באמן מקצועי שיצייר ציור קיר בחדר הילדים.

אם אינכם יודעים מהו הציור קיר שהכי יתאים לילד שלכם, כדאי שתקראו את המדריך שלנו, שינחה אתכם צעד אחר צעד לקראת בחירת ציור הקיר המתאים ביותר לחדר של הילד שלכם.

 

השלב הראשון – תתייעצו עם הילד

השלב הראשון והחשוב ביותר הוא שלב ההתייעצות. לעיתים, יש הורים שבוחרים את ציור הקיר באופן עצמאי, ללא התערבות מצד הילד. אנחנו מוכרחים לציין שמדובר בטעות, שכן, החדר הוא של הילד וחשוב לערב אותו בבחירת הציור. ילד שמאפשרים לו את זכות הבחירה ירגיש בוגר. לעומת זאת, ילד שלא ישתפו אותו, עלול לכעוס מ-2 סיבות:

  1. הציור עשוי להיות לא תואם לתחום העניין שלו
  2. הוא עלול להרגיש שנעשתה החלטה שחשובה לו מאחורי גבו

תתייחסו אל הילד שלכם כאל בוגר, גם אם העניין ייקח מכם קצת אנרגיה, מדובר בשלב חשוב מאוד שאין לוותר עליו.

 

השלב השני – תכתבו את כל תחומי העניין של הילד

כשתתייעצו עם הילד לגבי בחירה של ציורי קיר אתם צריכים לשאול אותו מהם תחומי העניין שלו ולרשום אותם, למשל, אלו תחומי העניין של הילד שלנו:

  • דגים
  • דינוזאורים
  • משאיות וכלי תחבורה ועוד

לאחר שתכתבו את תחומי העניין, תציגו אותם בפני הילד ותחשבו איתו ביחד מהו תחום העניין המתאים ביותר שייבחר להפוך בסופו של דבר לציור. חשוב שתדעו כי בחירה של ציורי קיר לחדרי ילדים אינה עניין של מה בכך. שכן, מדובר בציור שצפוי להישאר על הקיר למשך תקופה. כך שצריך לבחור בתחום שעתיד להישאר תחום העניין של הילד בשנים הקרובות כדי להימנע ממחיקת הציור לאחר כמה חודשים בלבד.

 

השלב השלישי – תתייעצו עם בעל מקצוע

בחרתם תחום? מצוין. כעת, אתם צריכים ליצור קשר עם בעל מקצוע שמתמחה בציורי קיר. ההמלצה שלנו, היא להתייעץ עם בעל המקצוע כשהילד נמצא בסביבה. כן, אתם לא טועים, אנחנו שמים דגש על מעורבות של הילד בתהליך מתחילתו ועד סופו. בעל המקצוע ישוחח אתכם ויחשוב אתכם יחד לגבי התחום הנבחר. אם מדובר בתחום שייראה לו מסיבה מסוימת כאינו מתאים לציור קיר, הוא יציין זאת בפניכם. אם מדובר בתחום שאכן מתאים, בעל המקצוע צפוי לתאר בפניכם (ולעיתים גם לשלוח לכם סקיצה) את הציור שצפוי להיות על הקיר. כך שגם אתם וגם הילד תוכלו לראות במה מדובר ולהתרשם מהקיר החדש.

אלו שלושת השלבים שאתם צריכים ליישם כדי שתבחרו את ציור הקיר המתאים ביותר לחדר הילדים. שיהיה בהצלחה!

 

גל

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
טפטים
כל מה שחדש בעולם הטפטים

עולם הטפטים לא עוצר לרגע וגם לא עולם העיצוב. בשנים האחרונות הטרנדים מהעבר עושים קאמבאק ומעצבים רבים משתמשים בטפטים צבעוניים שהיו נפוצים בעבר בטקסטורות מרהיבות.

קרא עוד »