חיפוש

סטייל נכון לפינת האוכל צבעוני או שחור לבן

פינת האוכל יא אחת המקומות היותר חשובים לעיצוב בבית עקב המרכזיות שיש לה בחיי היום יום שלנו.

בדרך כלל נהיה שם בבוקר ובערב ובחגים ושבתות נהיה שם בכל שלבי היום.

למרות שמבחינת סדר עדיפויות, נוחיות ויעילות פינת האוכל שלכם צריכה להיות

הדבר הראשון.

אך אנחנו מניחים שאם הגעתם לכאן אתם מעוניינים גם לעצב אותו באופן שיתאים לטעם העיצובי שלכם.

אז אתם מתלבטים, צבעוני או שחור לבן? כל מה שאתם צריכים לדעת על עיצוב פינת אוכל:

 

מה חשוב להכיר כשאתם מעצבים את פינת האוכל שלכם?

כשאתם מתכננים את פינת האוכל שלכם קודם כל צריך להתחיל מהבסיס. למדוד את מחרב פינת האוכל, בהתאם להביא שולחן שיתאים לצרכי המשפחה (זוג צעיר? משפחה עם ילדים? אוהבים לארח?) שולחן עם יכולות אחסון? שולחן מודולרי? אילו כיסאות אתם רוצים? יפים או נוחים? אולי יש גם וגם (תלוי בטעם שלכם). המדידות נועדו בשביל שיהיה לכם מרחב תנועה הגיוני בפינת אוכל, אתם לא רוצים שיהיה צפוף כשאתם מסתובבים בין השולחן.

איזה תאורה מתאימה, האם תמונות יוכלו להוסיף אופי למטבח שלכם? תמונות הם לדעתנו כלי עוצמתי לעיצוב כל חדר בבית משתי סיבות. הראשונה היא שזה נותן אמרה על המטבח, על מי אתם, מה אתם אוהבים ולמה אתם מתחברים. וכמובן שזה פשוט יפה ומוסיף המון עיצוביות לפינת האוכל.

הסיבה השנייה והפרקטית היא שבדרך כלל תמונות הם מוצר יותר זול מרהיטים, ותוכלו לנצל זאת בשביל  לעצב את פינת האוכל שלכם עם תקציב שהוא לא בשמיים.

 

פינת אוכל צבעונית או שחור על גבי לבן?

צבעוני או שחור לבן?  בשביל לעצב בצורה כזאת או אחרת תוכלו לעשות זאת באמצעות תמונות לפינת אוכל או תמונות לפינת אוכל שחור לבן. הם אולי הדרך היעילה ביותר בשביל להשאיר את חותם העיצוביות כשזה מגיע לצבעים. כמובן שתוכלו לעשות זאת באמצעות השולחן שתבחרו, הכיסאות, התאורה וצבע היקר. תוכלו לבחור צבעי שחור לבן או צבעים צבעוניים בהירים יותר או אולי נועזים יותר.

 

אז מה עדיף? האם יש תשובה נכונה?

אין תשובה שהיא נכונה שכן בסופו של דבר, יש לכם טעם אישי, וכל בית נראה אחרת. אם אתם משפחה עם ילדים אולי עדיף לכם בית צבעוני, אם אתם זוג מינימליסטי או מודרני אולי שחור לבן יותר יתאים לכם. קשה להכריע שכן זה באמת תלוי בחוש העיצובי שלכם.

אנחנו ממליצים לכם לבחון את פינות האוכל של חבריכם הקרובים, של בני המשפחה שלכם ואנשים שאתם סומכים על הטעם שלהם. תסתכלו באתרי עיצוב ועסקים שמתמחים בכל מה שקשור לנושא ותראו אם אתם יכלים לקבל השראה. אולי אתם לא יודעים עכשיו, אבל לאחר מחקר שוק קטן אנחנו סוברים שתוכלו להגיע למסקנות הנכונות.

אנחנו מקווים שהצלחנו לעזור לכם, שיהיה לכם המון בהצלחה!

 

כיסאות ושולחן

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
טפטים
כל מה שחדש בעולם הטפטים

עולם הטפטים לא עוצר לרגע וגם לא עולם העיצוב. בשנים האחרונות הטרנדים מהעבר עושים קאמבאק ומעצבים רבים משתמשים בטפטים צבעוניים שהיו נפוצים בעבר בטקסטורות מרהיבות.

קרא עוד »