חיפוש

על היתרון בעיצוב של תמונה בחלקים

אין ספק שתליית תמונות היא נדבך חשוב בעיצוב פנים והקניית אופי מיוחד לחדר.

בחירת רהיטים היא דבר חשוב ביותר ואנשים באמת משקיעים בכך מחשבה רבה וכמויות כסף לא מובטלות בכלל – אך גם אם תבחרו את הרהיטים האיכותיים ביותר, ללא תמונות על הקיר החדר ירגיש חסר וריק.

תליית תמונות היא הזדמנות להכניס צבע, ניגוד ועניין לחדר ולשקף את האישיות שלכם ותחומי העניין.

מהם הז'אנרים השונים בתמונות, ומהם היתרונות של תמונות בחלקים? כל זאת ועוד במאמר הבא.

 

תמונות בחלקים – מה זה?

אחת המגמות כיום היא תליית של תמונות בחלקים. למעשה, מדובר בתמונה אחת המחולקת למספר חלקים התלויים מסוים זה מזה. לתמונות בחלקים ישנם מספר יתרונות בולטים בגינם הן נהיות נפוצות ביותר ויותר בתים:

מראה גדול יותר: אם יש לכם קיר גדול, תמונה בחלקים יכולה להתאים שכן היא נראית גדולה יותר ויוצרת רושם רב יותר על מי שרואה אותה. לתמונה בחלקים יש נוכחות משמעותית יותר, והעובדה שישנם רווחים רק מדגישה עובדה זו ומפעילה את הדמיון.

עיצוב מודרני וחדשני: תמונות בחלקים נראות מודרניות וחדשות ומתכתבות עם המגמות הקיימות בעולם העיצוב הנוכחי. אם אתם מעצבים את הבית באופן עדכני וטרנדי זה לחלוטין יכול להתאים לכם.

 

דברים שצריך לדעת על תמונות בחלקים

לפני שתרכשו תמונה בחלקים יש מספר דברים שכדאי לדעת על הבחירה ועל תליית התמונה עצמה.

 

התאמת הצבעים לחלל החדר:

תמונות באופן כללי משפיעות מאוד על נראות החדר, ובמקרה של תמונות בחלקים הדבר בולט אף יותר. תמונות מגיעות בצבעים ובגוונים שונים, וחשוב מאוד שתהיה התאמה בין הצבעים בתמונה לצבעים בהם נעשה שימוש בחדר עצמו. בנוסף, מומלץ להתאים את סגנון התמונה לסגנון העיצובי של החדר.

 

התאמת גודל הקיר לתמונות:

באופן כללי ברכישת תמונות לסלון או לכל חדר אחר חובה להתחשב בגודל החדר והקיר. עניין זה מתחדד עוד יותר בתמונות בחלקים – עליכם לא רק לקחת בחשבון את גודל התמונה אלא גם את העובדה שבין תמונה לתמונה יש רווח מסוים שעליכם להתאים כך שהתמונה תיראה טוב וסימטרית.

 

בקניית תמונה כמתנה מומלץ לראות את הדירה קודם:

תמונה יכולה להיות מתנה נהדרת לחברים או בני משפחה לכבוד חנוכת בית או אירועים שונים. עם זאת חשוב לזכור כי תמונה משפיעה על הנראות של כל חדר בו היא תלויה, ולכן כדאי לדעת איך הבית המדובר נראה לפני שתקנו תמונה שאמורה להיתלות בו.

 

כמה עולה תמונה בחלקים?

המחירים בשוק כיום עבור תמונות בכלל ותמונות בחלקים בפרט מגוונים מאוד ותלויים במספר גורמים. למשל, יצירות אומנות של אומנים בעלי שם יכולות לעשות עשרות אלפי שקלים ואף למעלה מכך, ולעומת זאת תמונות של יוצרים מתחילים יכולות לעלות מאות בודדות של שקלים. לא משנה מה התקציב שלכם, תוכלו לקנות תמונות יפות מאוד במחירים הוגנים בהחלט.

 

 

תמונה גדולה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
טפטים
כל מה שחדש בעולם הטפטים

עולם הטפטים לא עוצר לרגע וגם לא עולם העיצוב. בשנים האחרונות הטרנדים מהעבר עושים קאמבאק ומעצבים רבים משתמשים בטפטים צבעוניים שהיו נפוצים בעבר בטקסטורות מרהיבות.

קרא עוד »