חיפוש

4 שלבים להשגת מימון לרכב חדש

המרחק ביניכם לבין רכב חדש קצר מאי פעם.

מה צריך לעשות בשביל להשיג מימון לרכב חדש, והאם כל אחד יכול?

 

מימון רכב – למי זה מתאים?

קניית רכב חדש לפעמים בלתי נמנעת, ולפעמים היא פינוק שאנחנו מרשים לעצמנו. כך או כך, בכל קנייה של רכב חדש אנו זקוקים לסכום כסף לא מבוטל, שלרוב אין לנו אותו. מימון רכב מאפשר גם למי שאין סכום כסף התחלתי, וגם למי שיש מקדמה בלבד, לקנות את הרכב שהוא רוצה, ושמתאים לו. היתרון הנוסף במימון רכב, הוא שאפשר לבחור את העסקה הטובה ביותר לכם – גם מבחינת ההחזר החודשי.

 

שלב 1 – איזה רכב מתאים לכם?

בחירת הרכב האידאלי עבורכם הוא לא רק פרמטר של הגשמת חלומות. אם תמיד חלמתם על מכונית ספורט עם שני מושבים, אבל יש לכם משפחה שלמה שבדרך כלל נוסעת איתכם, כמובן שקניית רכב שכזה לא תשרת אתכם כראוי. כדאי לחשוב מראש מהם הצרכים שלכם: כמה מקומות ישיבה אתם צריכים, נתונים עיצוביים שחשובים לכם, צריכת דלק, ועוד. אם אתם מסתבכים, אתם יכולים להתחיל בשיחת טלפון לסוכנויות רכבים, שם יעזרו לכם להבין מבין כלל החברות והגדמים מה הכי נכון לכם.

 

שלב 2 – מציאת המימון הדרוש

אחרי שהגעתם להחלטה איזה רכב מתאים לכם, עליכם למצוא מימון לרכב חדש אותו אתם מעוניינים לקנות. סוכנויות וחברות מימון אליהם תפנו, יקחו מכם פרטים עליכם, אם יש לכם מקדמה לשים על הרכב, מהו גובה ההחזר החודשי בו תוכלו לעמוד, ופרטים נוספים רלוונטיים. עם כל המידע הזה הם יפנו לבנקים או יספקו לכם בעצמם את המימון הדרוש. היתרון שמקנה לכם הפנייה אל חברות המימון, במקום לפנות לבנק שלכם בעצמכם ולבקש הלוואה, הוא שדרכם תוכלו לקבל מספר אופציות לבחירה ביניהן, וגם הסיכויים שלהם למצוא לכם מימון משתלם גדולים יותר.

 

שלב 3 – תתחדשו!

בחרתם את אופציית המימון המתאימה והמשתלמת ביותר בשבילכם, כעת כל מה שנשאר הוא קצת בירוקרטיה, ואתם יכולים להגיע ולקחת את הרכב החדש שלכם. אל תשכחו כי אתם צריכים לדאוג לביטוח לרכב לפני שאתם נוסעים בו, והאמת היא שמרבית הסיכויים שאתם יכולים גם בנושא הזה לקבל הצעות מחיר משתלמות מהחברת מימון דרכה קינתם את הרכב.

 

שלב 4 – טרייד אין

לאחר כשלוש שנים מרכישת הרכב שלכם, יש לכם אפשרות לבצע טרייד אין – להחליף את הרכב שברשותכם ברכב חדש. היתרון הוא שאתם נוהגים תמיד ברכב חדש ונהנים מביצועים גבוהים, החיסרון הוא, שכך הרכב לא הופך להיות שלכם בסופו של דבר, ואתם בעצם "מוותרים" על כל מה ששילמתם עד כה.

 

לסיכום

מימון לרכב חדש אינו קשה להשגה: גם מי שאין ברשותו סכום כסף התחלתי כמקדמה יכול היום להרשות לעצמו רכב חדש בעסקה משתלמת. כל שעליכם לעשות הוא לפנות לסוכנויות רכב או חברות מימון, והם ידאגו לפרוש בפניכם את העסקאות הכי משתלמות בהתאם לסוג הרכב שמתאים לכם, וההחזר החודשי בו אתם מסוגלים לעמוד.

 

נהג

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
רכבים
היתרונות ברכבים מסחריים

אינסטלטורים, חשמלאים, שליחויות ופרחים? הכירו את המסחריות להשכרה של גזפרו לליסינג מסחרי משתלם במיוחד. גזפרו מציעה לבעלי עסקים הנדרשים תדיר לנוע עם חבילות או ציוד

קרא עוד »