חיפוש

כמה זה עולה לנו?  הכל על אחזקת רכב חשמלי בישראל

כאשר צרכן שוקל לבצע רכישה ארוכת טווח – בית, מכונית או מכשיר גדול – אחת מנקודות הקושי הגדולות ביותר יכולה להיות תחזוקה ועלויות התיקון הנלוות. עבור פריטי כרטיסים גדולים שהצרכנים אינם מכירים, כמו רכב חשמלי (EV), ייתכן שלא יהיה ברור כמה תחזוקה תידרש.

עם זאת, הבעלים של רכבים חשמליים עם סוללות (BEV) ורכבים היברידיים נטענים (PHEVs) משלמים חצי יותר מאשר רכבים מסורתיים עם מנוע בעירה פנימית (ICE). בואו נסתכל על ממצאי המחקר כדי לראות כמה בעלי רכבים חשמליים חוסכים בהשוואה למכוניות המונעות בגז.

 

שירות ותחזוקה

לאחר רכישת רכב חשמלי לעולם לא תצטרכו להחליף שמן, מסנן שמן, מסנן אוויר או דלק, לבדוק את מערכת הקירור או להחליף מצתים. חלקים אחרים שלא יגרמו לבעיות לעולם כוללים מגעים הזזה במנוע, תיבת הילוכים ידנית, מצמד ומערכת הפליטה. רכיבים שאינם כלולים במנוע אינם יכולים להיפגע. יתרון משמעותי נוסף של המכונית החשמלית הוא היעילות הגבוהה והשימוש באנרגיה בזמן בלימה.

רוב כוח הבלימה מומר בחזרה לאנרגיה חשמלית ומשמש שוב. מערכת התחדשות אלגנטית זו לא רק מגדילה את הטווח, אלא גם מגדילה משמעותית את חיי השירות של הבלמים ונוזל הבלמים. המנוע החשמלי בדרך כלל יעיל יותר ממנוע הבעירה הפנימית, שכן הוא אינו חשוף ללחצים גבוהים, חיכוך וטמפרטורות. חיי השירות של המנוע החשמלי הם בין 15 – 20 שנה ומנועים הפועלים יותר מ-40 שנה אינם יוצאי דופן.

לעומת זאת, חיי השירות הממוצעים של מנוע בעירה פנימית הם בין 8 ל-10 שנים. גם לסוללות, שהן נושא שנוי במחלוקת, יש היום תוחלת חיים של 10 שנים וגם אחרי 200,000 קילומטרים הן לא מראות ירידה משמעותית בקיבולת שלהן. כל אלו מוזילים את ההוצאה שלכם על תחזוקה של רכב חשמלי.

שירות ותחזוקה

המהפכה החשמלית של פיג'ו

פיג'ו מובילה את המהפכה של רכבים חשמליים בישראל עם מגוון רכבים חשמליים שמתאימים לכל נהג. בדגמים הכוללים:

PEUGEOT e-2008

הג'יפון המפורסם של פיג'ו עכשיו בגרסתו החשמלית. מספק לכם חווית נהיגה ללא מתחרים, עם מנוע חשמלי לחלוטין שאינו צורך דלק. עם מעל ל130 כוחות סוס, PEUGEOT e-2008 הינו גולת הכותרת שמציע פיג'ו לנהגים הישראלים שמעוניים ליהנות מהחיסכון של אחזקת רכב חשמלי.

PEUGEOT e- 208

PEUGEOT e- 208 רכב אורבאני ובעל מנוע חשמלי לחלוטין. הרכב המתאים ביותר לנסיעה עירונית, ועבור משפחות קטנות שמעוניינות ליהנות מהיתרונות של רכב עם אפס פליטת גזים רעילים.

PEUGEOT 3008 PHEV

הג'יפ ההיברידי של פיג'ו, בדגם הדגל של הרכבים ההיברידיים של פיג'ו. עם מעל ל220 כוחות סוס, וטווח נסיעה של יותר מ60 ק"מ.

 

לסיכום

רכישת רכב חשמלי בישראל, יכולה להיות מבלבלת. אז תנו לנו לעזור לכם. רכישת רכב חשמלי בישראל, תעזור לכם לחסוך כסף רב בהשקעה על תחזוקת הרכב והתפעול השוטף של הרכב שלכם.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
רכבים
היתרונות ברכבים מסחריים

אינסטלטורים, חשמלאים, שליחויות ופרחים? הכירו את המסחריות להשכרה של גזפרו לליסינג מסחרי משתלם במיוחד. גזפרו מציעה לבעלי עסקים הנדרשים תדיר לנוע עם חבילות או ציוד

קרא עוד »