חיפוש

כמה זה עולה לי? הכל על עמדת הטעינה לרכב החשמלי

השימוש ברכבים חשמליים הפך לנפוץ ביותר ברחבי הארץ והעולם. הדבר גורם לרבים להתעניין ברכבים ובהוצאות הנלוות אליהן. שכן, זה ידוע שמדובר ברכבים שנחשבים לחסכוניים ביותר מכל מיני בחינות. לאחר שחקרנו במדריכים קודמים את העלויות של הרכבים עצמם, החלטנו לצאת ולבדוק את כל הפרטים החשובים שנוגעים לעלויות של עמדת הטעינה. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות כמה זה יעלה לכם.

 

העלות של עמדת טעינה לרכב משתנה בהתאם לפרמטרים שונים

כשיצאנו לבדוק את העלויות של התקנת העמדה, גילינו כי יש 2 פרמטרים שצפויים לקבוע את המחיר. הראשון הו עובי החוט והשני הוא התוואי. נציין בקצרה כי כל רכב חשמלי צפוי להגיע עם הגדרות מסוימות שקובעות את עוצמת הזרם שהוא צורך. כך שבעצם, צריך לבדוק את סוג החיבור הדרוש. אם יתגלה כי יש צורך בחוט עבה במיוחד, המחיר צפוי לעלות.

בנוגע לתוואי, עליכם לדעת כי חוטי החשמל צריכים להיות מוסתרים בפיר מסוים או תעלה מיוחדת. העלות של הקמה של תוואי ייחודי שכזה תלויה בבחירה שלכם. ניתן למשל לחצוב בתוך הקירות כדי להסתיר את החוטים או לבחור באפשרות הזולה יותר ולהעביר את החוטים בתוך תעלות פלסטיק פשוטות שצמודות לקיר. הבחירה כמובן נתונה בידיכם.

עמדת טעינה לרכב החשמלי

כמה בערך תעלה לכם התקנה של העמדה?

סביר להניח שהגעתם אל המדריך הנוכחי כדי לדעת כמה עולה עמדת טעינה. אנחנו כאן כדי לציין בפניכם את טווח המחירים הכולל שהתגלה לנו לאחר ששוחחנו עם מי שביצעו את ההתקנה לאחרונה. לא נלאה אתכם בפרטים ונאמר כי המחירים נעים בין 2,500 ₪ לבין 4,000 ₪.

 

תבדקו את ארון החשמל שלכם מראש – כך תדעו אם תתבקשו להוסיף תשלום

יש עניין חשוב נוסף שעליכם להכיר בו רגע לפני שתקראו את הפסקה הבאה שתכוון אתכם אל עבר עמדת הטעינה המתאימה לכם ביותר (מכל הבחינות). נאמר כי אנו ממליצים לבדוק אם יש מקום בארון החשמל שלכם למפסק נוסף. במידה ויתגלה כי אין מקום שכזה, החשמלאי שיבצע את ההתקנה של עמדת הטעינה יצטרך להתקין ארון חשמל קטן על ידו. הליך זה צפוי להתווסף לתשלום הכולל.

עמדת טעינה לרכב החשמלי

רוצים לקבל הצעת מחיר מדויקת? כך תעשו זאת

אם אתם רוצים להיות בטוחים בעלות הסופית של עמדת הטעינה (כולל הטענה), עליכם לפנות אל בעל מקצוע שיגיע למקום, כדי לראות את תנאי השטח. כך תוכלו לקבל הצעה מדויקת ולא הערכה כללית כפי שהוצגה בפניכם לעיל.

 

לסיום

המדריך הנוכחי הציג בפניכם את כל הפרטים החשובים שעליכם לדעת על עמדת הטעינה לרכבים חשמליים. עכשיו אתם מכירים בכל האינפורמציה החיונית, כך שנותר לכם רק ליצור קשר עם בעל מקצוע מוסמך ולקבל את הצעת המחיר שלו להתקנה. נאחל לכם בהזדמנות זו שתבצעו את ההתקנה בהקדם ותיהנו מהרכב החדש.

עמדת טעינה לרכב החשמלי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
רכבים
היתרונות ברכבים מסחריים

אינסטלטורים, חשמלאים, שליחויות ופרחים? הכירו את המסחריות להשכרה של גזפרו לליסינג מסחרי משתלם במיוחד. גזפרו מציעה לבעלי עסקים הנדרשים תדיר לנוע עם חבילות או ציוד

קרא עוד »