חיפוש

היתרונות ברכבים מסחריים

אינסטלטורים, חשמלאים, שליחויות ופרחים? הכירו את המסחריות להשכרה של גזפרו לליסינג מסחרי משתלם במיוחד. גזפרו מציעה לבעלי עסקים הנדרשים תדיר לנוע עם חבילות או ציוד רגיש ויקר בבטחה ובנוחות אל בית הלקוח או מקום העבודה.

 

רכבים מסחריים בליסינג

בעלי עסקים רבים נוטשים את הקטנוע שאיפשר להם מעבר מהיר בפקקים אבל מנע מהם להסחב עם ציוד רב אל בית הלקוח וצימצם את כמות המשלוחים האפשריים בכל יציאה, ועוברים אל רכבים מסחריים בליסינג משתלם במיוחד. כיום אינסטלטורים וחשמלאים רבים נעזרים בציוד רגיש ומתוחכם על מנת לאתר רטיבות ותקלות בחשמל ולכן יש צורך בנשיאה בטוחה של הציוד היקר. כמו כן, התפשטות תופעת הרכישות אונלין מציבות בפני חנויות רבות עומס משלוחים גדול במיוחד אשר אינה יכולה לקבל מענה במשלוח קטנועים בלבד.

 

גזפרו ליסינג

גזפרו ליסינג מציעה לכם עסקאות ליסינג לרכבים מסחריים משתלמות במיוחד שיאפשרו לכם לצמוח עם העסק שלכם, להוביל משלוחים רבים יותר בבטחון רב יותר, לשאת ציוד יקר ומתוחכם אל בית הלקוח ולסביבת העבודה ללא חשש, ובטחון רב יותר לנהגים שלכם המסתכנים בכל פעם שהם יוצאים עם הקטנוע אל הדרכים.

 

היתרונות ברכבים המסחריים

לרכבים המסחריים יתרונות רבים על פני מכוניות רגילות וקטנועים, להלן היתרונות העיקריים:

 

בטיחות גבוהה יותר עבור המשלוחנים שלכם

הקטנוע אולי מהיר ואינו עומד בפקקים, אך הוא גם מסוכן הרבה יותר. פגיעה בגוף או חלילה בנפש יכולה להמנע פעמים רבות על ידי שילוח באמצעות מסחרית. המסחרית הגדולה מגנה על הנהג הרבה יותר מאשר קטנוע החשוף לפגעי מזג האויר, החלקות ותאונות דרכים.

 

משלוחים רבים וגדולים יותר

התפשטות תופעת הרכישות באונליין גרמו לעלייה גדולה בכמויות החבילות הנשלחות לבתי הלקוח. חלקן של חבילות גדולות מהרגיל. כדי לעמוד בעומס לא תוכלו להמשיך ולהחזיק בצי הקטנועים, משתלם הרבה יותר להשכיר מסחרית ולהוציא משלוחים רבים וגדולים יותר בנוחות ובקלות.

 

הגנה על ציוד רגיש

אינסטלטורים רבים נעזרים כיום ברובוטים ומצלמות תרמיות לצילום פנים צנרת ותיקונים הדורשים טיפול והובלה בטוחים. אך לא רק אינסטלטורים, כמעט בכל תחומי השירות חלו שיפורים טכנולוגיים של ציוד רגיש ושביר, לכן מומלץ לאנשי המקצוע הללו לעבור למסחרית הנושאת בבטחה את הציוד הרגיש.

 

נראות בפני הלקוח

המסחרית הנושאת את הלוגו שלכם, מספר הטלפון שלכם ופרטי התקשרות נוספים מעודדת לקוחות לפנות אליכם ומהווה פרסומת ניידת לבית העסק שלכם. כמו כן תמיד תראו מקצועיים יותר עם מסחרית נאה וחדישה מאשר עם רכב חבוט ומרוט.

 

מיסוי משתלם יותר

בתנאים מסויימים תוכלו ליהנות ממיסוי משתלם יותר עבור המסחרית.

 

לסיכום

גזפרו ליסינג מתמחים בהשכרת מסחריות לבעלי עסקים. כדי להראות טוב יותר, להוביל יותר ולשמור על הציוד המתקדם שלכם, פנו אל גזפרו עוד היום ותהנו מנסיעה בטוחה יותר בדרכים.

מעבר ציוד

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא