חיפוש

כל התשובות לשאלות הכי בוערות על טעינת רכב חשמלי

הערעור ברכישת רכב חשמלי ברור, עם עלויות אנרגיה מופחתות, פליטות נמוכות יותר, טעינה ביתית נוחה והבטחה להפחתת עלויות התחזוקה. יותר משליש מהישראלים ישקלו "בהחלט" או "ברצינות" לקנות או לשכור רכב חשמלי בלבד אם הם היו קונים רכב היום. אך השאלה שעולה בראש כל אחד מהם הינה, "כיצד אני יכול לטעון את הרכב החשמלי שלי".

במאמר הקרוב תמצאו את הפרטים אודות השאלות הבוערות ביותר בנוגע לטעינת רכב חשמלי.

 

כמה זה עולה להטעין רכב חשמלי?

טעינת רכב חשמלי תלויה במספר גורמים, אשר כוללים את יצרנית הרכב, סוג המנוע (חשמלי לחלוטין, או היברידי), וסוג הטעינה שבה תבחרו. טעינה ביתית יכולה לעלות לכם בין 15 שקלים ל 60 שקלים, בהתאם לגודל הרכב שאתם מבקשים להטעין. בהטענה בתחנת הטענה ציבורית, המחיר הינו לפי קוט"ש (קילו וואט לשעה), ויעלה לכם בין 80 אגרות ל2 שקלים לקוט"ש.

עלות לחייב

איך מטעינים רכב חשמלי בבית?

ישנן כמה אפשרויות, אך המומלצת היא התקנת מטען ביתי לרכב חשמלי ייעודי. זוהי האפשרות המהירה ביותר והיופי בפתרון הטעינה הביתי של רכב חשמלי, זה שניתן להתקין אותו ישירות בחניה שלכם לגישה נוחה. אם אתם מעוניינים בתחנה של טעינת רכב חשמלי, בביתכם כל שעליכם לעשות הוא לפנות לספקים מוסמכים שיוכלו לספק לכם את הפתרון על הצד הטוב ביותר.

 

האם אני יכול לחבר את הרכב החשמלי שלי לשקע רגיל?

התשובה הקצרה היא כן, אתה באמת יכול להשיג כבל שמתחבר ישירות מתקע שלושה פינים רגיל ישירות למכונית החשמלית שלך. כלומר טעינת רכב חשמלי ביתית פשוטה כמו טעינת כל מכשיר אחר המופעל על סוללה. עם כל הנוחות הזו מגיעות כמה אזהרות. טעינת הרכב החשמלי שלך באמצעות תקע רגיל היא שיטת הטעינה הביתית של רכב חשמלי, הינה השיטה האיטית ביותר שקיימת.

 

למה כדאי לקנות רכב חשמלי?

מכוניות חשמליות מציעות עלויות דלק נמוכות משמעותית בהשוואה למכוניות מסורתיות המונעות בגז. בממוצע, גלון בנזין עולה בערך פי שניים מהעלות המקבילה להפעלת מכונית חשמלית. זה נכון במיוחד אם הנהגים מנצלים את תעריפי החשמל בזמן הטעינה בבית.

ותעריפי החשמל נוטים להיות יציבים יותר ממחירי הנפט. מעבר לחיסכון בדלק, לכלי רכב חשמליים יש את עלויות התחזוקה, התיקון והחלפת הצמיגים הנמוכות ביותר. מעבר לעלויות תפעול נמוכות יותר, רכב חשמלי מזהם פחות, עולה פחות לתחזק, ומספק חווית נהיגה מהנה.

 

החשמליות של אופל

כת נפנה לסקור את הדגמים של הרכבים החשמליים של יצרנית הרכב היוקרתית אופל.

MOKKA-e

הדגם עם המנוע החשמלי לחלוטין, של רכב קורסאובר אורבאני שמתאים למשפחות ורוכשים בודדים. עם מעל ל130 כוחות סוס, זה הדגם הפופולארי ביותר של אופל בארץ.

CORSA-e

המכונית מיני של אופל עם מנוע 100 אחוז חשמלי. לצד מעל 130 כוחות סוס הופך את CORSA-e, לרכב החשמלי הפופולארי עבור צעירים, ואנשים שחיים באזורים עירוניים.

רכב חשמלי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
רכבים
היתרונות ברכבים מסחריים

אינסטלטורים, חשמלאים, שליחויות ופרחים? הכירו את המסחריות להשכרה של גזפרו לליסינג מסחרי משתלם במיוחד. גזפרו מציעה לבעלי עסקים הנדרשים תדיר לנוע עם חבילות או ציוד

קרא עוד »