חיפוש

למה לשכור קרוואן במהלך החופשה שלכם?

מתכננים חופשה ומתלבטים האם לטוס לחו"ל או לטייל בארץ? לא משנה במה תבחרו – טיול קרוואנים ישדרג את הנופש שלכם ויעיף אותו כמה רמות למעלה. אז אם אתם מוכנים ליהנות מחופשה בלתי נשכחת, ריכזנו לפניכם כמה סיבות מנצחות למה טיול קרוואנים הוא הבחירה הנכונה.

 

טיול קרוואנים – המפתח לחופשה חלומית

בקיץ או בחורף, עם המשפחה כולה או בגפכם – טיול קרוואנים הוא הטרנד הלוהט בעולם הטיולים ולא סתם. מדובר בדרך היחידה בה תוכלו לראות עולם בלי להתרחק מהבית (הזמני), מבלי להתפשר על לאן מגיעים ומתי ושלא נתחיל לדבר על היכולת להיות ספונטניים ולשנות מסלול בזמן אמת והאפשרות להתעורר כל בוקר מול נופים אחרים. סקרנים? סימן שטיול קרוואנים תפור עליכם. השוס – לא צריך להתרחק – השכרת קראוון עם קרוואן העמק תאפשר לכם ליהנות מחופשת החלומות ממש כאן, בארצנו היפה.

טיול קרוואנים

5 סיבות מנצחות למה לשכור קרוואן

  • עצמאות

בטיול קרוואנים תוכלו לשלוט לחלוטין על מסלול הנסיעה, כמו גם על משך הזמן בו תשהו בכל תחנה והשעות בהן תהיו בדרכים. כל זה מבלי להסתמך על שירותים חיצוניים כמו מוניות או תחבורה ציבורית ובלבד שתבחרו בכבישים ואתרים המתאימים לחניית קרוואן.

 

  • חסכון

אם חשבתם שחופשה משפחתית חייבת להסתכם בחור בכיס – תחשבו שוב. שכירת קרוואן זולה משמעותית לעומת חופשה במלון וגם הוצאות שונות נמוכות יותר. דוגמא טובה היא נושא האוכל – קרוואן מאובזר במטבח נוח שיאפשר לכם לבשל לעצמכם ולצמצם במסעדות.

 

  • טבע

הנסיעה עצמה תאפשר לכם ליהנות מנופים מתחלפים ומראות מרהיבים של הטבע הסובב אותנו. בנוסף, ניתן לבחור את הקאמפסייט – אתר הלינה בו תחנו למשך לילה או יותר ואם החירות שמורה לכם, כדאי שתבחרו במקום עם המון ירוק בעיניים, או אל מול החוף למשל.

 

  • נוחות

זה מאוד אינדיבידואלי, אבל אם תשאלו אותנו – לנוע בדרכים ובו בזמן להיות קרובים לכל מה שצריך על מנת ליהנות מחופשה מפנקת – זה וואו. מיטה, מטבח, שירותים, מקלחת ומרפסת מדהימה שצופה על הנוף הכי יפה שיש.

 

  • פרטיות

חופשה בקרוואן מעצם היותה תחומה בחלל שאיננו גדול (מרווח ככל שיהיה) היא אינטימית ומקרבת. למעשה, אין סגנון דומה של נופש שמאפר לשמור על פרטיות ועל הדרך לראות כל-כך הרבה מקומות ואנשים.

 

  • מורל

מכירים את זה שאתם יוצאים לחופשה ומאוכזבים לאורך הדרך מהאוכל, הלינה, השירות וכיו"ב? כאן הכל תלוי בכם, אז תוכלו לקלוע לציפיות שלכם מהטיול. כך תמזערו נקודות חיכוך, תקלות ותלונות שונות ותשמרו על מורל גבוה.

לסיכום, טיול קרוואנים הוא בחירה מנצחת למי שרוצה ליהנות מחופשה בלתי נשכחת ואם חשבתם שמדובר בז'אנר ששמור לסרטים בלבד, צפויה לכם הפתעה נעימה. בסך הכל, שכירת קרוואן יכולה להיות דרך מצוינת לחוות חופשה מותאמת אישית ונוחה, במהלך חופשה שלך.

לשכור קרוואן

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
רכבים
היתרונות ברכבים מסחריים

אינסטלטורים, חשמלאים, שליחויות ופרחים? הכירו את המסחריות להשכרה של גזפרו לליסינג מסחרי משתלם במיוחד. גזפרו מציעה לבעלי עסקים הנדרשים תדיר לנוע עם חבילות או ציוד

קרא עוד »