חיפוש

פירוק רכבים – במה כדאי להתחיל קודם

פירוק ומיחזור רכבים הוא חלק עצום מהתעשייה, ולעתים קרובות מתעלמים ממנו. גם אם מכונית נמצאת בסוף חייה, ניתן לעשות שימוש חוזר או למחזר כ-80% מהרכב. זה עניין מתשלם מכל הבחינות וכולם מרוויחים. אז במה כדאי להתחיל כשפונים לפירוק רכבים? כל מה שתצטרכו לדעת.

 

  1. מה המשמעות

פירוק רכבים פירושו הריסות או פירוק של רכבים או מיחזור או סילוק חלקים ושאר חומרי פסולת מכלי רכב, כפי שהוסדר בתקנת התעשייה לפירוק ומיחזור כלי רכב. קונה רכבים לפירוק יכול לפרק את הרכב בצורה בטוחה, לא מזיקה לסביבה ובמומחיות.

 

  1. מה אפשר להציל מרכב

מהרכב אפשר לנצל הרבה אלמנטים  שלאחר מכן ניתן למכור, אפילו ניתן למחזר נוזלים שנוקזו במהלך הטיפול המקדים ולהשתמש בהם ברכב אחר. בהתאם למצב מיכל הגז ולדגם, ניתן למחזר אותו כגרוטאות מתכת או למכור אותו כחלק מחודש. ניתן לחדש ולמכור צמיגים או להשתמש בהם כדלק או גומי טחון. ניתן למכור מחדש כל דבר, החל מחלקי המנוע, מחצלות הרצפה ועד פקדי חלונות, כל עוד יש לכך ביקוש. אחרת, ניתן למחזר חלקים את החלקים כפסולת מתכת.

 

3.עבור מי חילוץ רכב עובד הכי טוב?

באופן כללי, מיחזור רכב מועיל לכל מי שמעורב בו, בין אם אתה תורם את המכונית שלך לצדקה, מוכר אותה למגרש גרוטאות או קונה רכבים לפירוק.זה עוזר להפחית את ההשפעה שיש לרכבים על הסביבה, חוסך לאנשים כסף בקניות של חלקי חילוף, וממלא תפקיד בתעשיית הרכב העולמית של מיליארדי דולרים. בנוסף, הוא מוריד את כמות האנרגיה הדרושה ליצירת מוצרים וחומרים חדשים, בעיקר פלדה.

 

  1. מה חשוב כשקובעים מחיר

שנה, יצרן, דגם ומצב הרכב נגיד אם הרכב פועל או לא זה חשוב. בנוסף, תלוי אם יש ביקוש בכלל לדוגמה, נניח שבבעלותכם שתי מכוניות, ואתם מחפשים למכור את שתיהן: טויוטה קאמרי משנת 1990 ורכב מדגם פחות מוכר משנת 2007.  ייתכן שהמחיר יהיה עליהם זהה למרות ההפרש  בשנים מכוון שהחלקים של הטיוטה יותר מבוקשים.

 

  1. איך יודעים אם משתלם

בעיקרון, אם יש לכם מכונית שיש לה צורך בתיקון שיעלה יותר לתקן ממה שהמכונית שווה, מכירת המכונית שלכם לקונה רכבים לפירוק היא כנראה הדרך הקלה ביותר להרוויח קצת מזומנים נוספים מהגורטאה שלכם. בזמן פינוי מקום במוסך שלך או על הדשא שלך. ככלל אצבע, אם המכונית שלכם בת יותר מ-10 שנים, עולה יותר לתקן ממה שהיא שווה.

 

  1. אז איך אתם מוכרים את הרכב

אם החלטתם למכור את המכונית שלכם לקונה רכבים לפירוק התהליך מאוד מהיר, קל וללא כאב ראש. מקבלים הצעת מחיר באינטרנט או בטלפון, מחליטין מהי ההצעה הטובה ביותר, וזהו. הם באים לקחת את המכונית שלכם מעבירים את הכסף וזהו. קונה רכבים לפירוק בכפר סבא

רכב גדול

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
רכבים
היתרונות ברכבים מסחריים

אינסטלטורים, חשמלאים, שליחויות ופרחים? הכירו את המסחריות להשכרה של גזפרו לליסינג מסחרי משתלם במיוחד. גזפרו מציעה לבעלי עסקים הנדרשים תדיר לנוע עם חבילות או ציוד

קרא עוד »