חיפוש

יש לכם דגים? כדאי שתכירו את זיאו קאר!

כלבים וחתולים הם אולי חיות המחמד הפופולריות ביותר, אבל הן ממש לא הקלות ביותר לגידול – את התואר הזה יקבלו דגי המחמד. גידול דגים הוא הרבה יותר פשוט וקל מאשר גידול של כל חיית מחמד אחרת, ובעזרת האביזרים הנכונים ההתעסקות עם הדגים שלכם תהיה מינימאלית ותוכלו להעניק להם חיים נהדרים עם אפס מאמץ מצידכם. במאמר זה נספר לכם מה הדגים שלכם באמת צריכים ולמה זירו קאר הוא התשובה האולטימטיבית.

 

חיית המחמד הנוחה ביותר

נכון, הכלב נחשב לחברו הטוב ביותר של האדם – אבל החבר הזה דורש לא מעט התעסקות, זמן ומאמץ בשגרה שלנו. למי מאיתנו שמעוניין בחיית מחמד, אך לאו דווקא מעוניין לשנות את שגרת החיים שלו עבור הטיפול בה, לקום בשעות לא שעות להוציא אותה לטיולים, וכולי – דגים הם הפתרון המושלם. הם חיית המחמד הנוחה ביותר, שלא מצריכה מאיתנו הרבה ועדיין כיף ונחמד לגדל אותה ולצפות בה שוחה בהנאה באווקריום שלה.

 

מה הדגים שלכם צריכים באמת?

הדגים שאתם מגדלים בבית לא זקוקים להרבה – וחבל שתבזבזו כסף וזמן רב על מוצרים שלא באמת יועילו להם. אז מה הם באמת צריכים בשביל חיים נהדרים?

 

אקווריום מרווח ואיכותי

הדבר הראשון שחשוב לדאוג לו הוא אקווריום. האקווריום שלכם צריך להתאים לסוגים ולזנים השונים של הדגים שבחרתם לגדל – מומלץ להתייעץ עם הצוות של חנות החיות ממנה תרכשו את הציוד, כמו חנות לאב דוג, שיוכלו להסביר לכם בדיוק מהו סוג גודל וגובה האקווריום שתצטרכו עבור גידול דגים.

מה הדגים שלכם צריכים באמת

זירו קאר

בכדי לשמור על סביבת המחייה של הדגים שלכם נקייה, בריאה ומזינה עבורם – חשוב להשתמש במוצר כמו זירו קאר. במה מדובר בעצם? ZEO CARE מורכב בין השאר ממינרל הזיאוליט בעל פחם פעיל, המסייע להשמיד חיידקים שעלולים להתפתח באווקריום ולגרום לפגיעה ואף מוות של דגים. הם סופחים בין השאר אמוניה רעילה, שאריות אוכל ומתכות כבדות ממי הקווריום שלכם. זכרו – אקווריום נקי ומים נקיים = חיים ארוכים ובריאים של הדגים שלכם.

 

אוכל מזין

בכדי להישאר בריאים וחזקי ולחיות חיים ארוכים, הדגים שלכם זקוקים לאוכל מזין. התייעצו עם צוות חנות החיות שלכם ולמדו מהם איזה סוג אוכל יהיה הכי מזין עבורם, כמה הם צריכים לאכול ובאיזו תכיפות. חשוב לא להאכיל את הדגים שלכם יותר מדי או פחות מדי בכדי לא ליצור בעיות בריאותיות.

 

ניקיון תקופתי

בדיוק כמו שאתם דואגים לנקות ולסדר את הבית שלכם ואת סביבת המחייה שלכם – גם הדגים שלכם צריכים את הניקיון הזה אחת לכמה זמן. אם אתם משתמשים במוצרים כמו זירו קאר הצורך הזה ירד במובן מסוים, אך באופן תקופתי כדאי להעביר את הדגים למיכל זמני, לנקות היטב את האקווריום ולהחזיר אותם לשם.

 

לסיכום

חושבים לצרף דגים למשפחה, ואו שכב ריש לכם דגים כחיות מחמד? דאגו לאקווריום מרווח, אוכל מזין, זירו קאר למניעת התפתחות חומרים רעילים במים, וכן לניקון תקופתי של סביבת המחייה של הדגים.

ניקיון תקופתי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
וטרינר לכלב
איך בוחרים וטרינר לכלב?

כבעל כלב אחראי, אחת מהאחריות החשובות ביותר שלך היא להבטיח את הבריאות והרווחה של בן לוויה הפרוותי שלך. מציאת וטרינר אמין ומנוסה חיונית במתן השירותים

קרא עוד »