חיפוש

הכירו את ההיסטוריה של המלטזים

המלטזים איתנו כבר מאות שנים וגודלו לראשונה באי מלטה. סוחרים עשירים הביאו את הכלבים עימם כמתנות יקרות ערך לנשות חצר המלוכה בכל רחבי אירופה וכך התבסס הכלב המלטזי כאחד מראשוני גזעי כלבי השעשועים. המלטזים בעלי אופי נוח ומזג רגוע המתאימים למשפחות עם ילדים.

 

המלטז

מלטז הינו כלב קטן מימדים שמשקלו נע בין 2.5 ל- 5 קילוגרם. הוא מתאפיין בפרווה רכה וצמרירית נעימה למגע בצבע לבן, עיניים שחורות נוצצות ומזג נוח וחביב. המלטז מומלץ לכל מי שאוהב כלב תפנוקים לשחק, לטפח ולטפל בו. אך אליה וקוץ בה, מי שלא מסוגל או לא מעוניין לטפח את הכלב, עד מהרה הפרווה המוזנחת תהפוך למדובללת והוא יסבול מדלקות עיניים ובעיות שיניים המצריכים טיפול שוטף. לכן בהחלט רצוי להעניק את הכלב למי שבאמת מסוגל ומעוניין לטפח אותו.

 

למי זה מתאים?

בשל אופיו הנוח והחביב של הכלב והמידות הקטנות שלו הוא מתאים למשפחות עם ילדים או אנשים הנהנים מזמן פנוי אותו יוכלו להקדיש לטיפוח הכלב. המלטזים אוהבים לשחק ולהתפנק עם בני המשפחה, השרת השיער שלו היא מועטה בלבד ולכן הוא אינו מלכלך את רהיטי הבית ונחשב פחות אלרגני, אך עם זאת יש להקדיש זמן רב ותשומת לב לסירוק יומיומי של פרוותו, רחצה וחפיפה, ניקוי שובלי הדמעות כדי למנוע דלקות, בדיקות אוזנים למניעת דלקות, גזיזת ציפורניים וניקוי יסודי של השיניים מדי יום. בעלים שלא יקפיד על כך יביא את הכלב לידי חולי.

 

איפה מטפלים?

על מנת לשמור על הכלב בריא יש לטפחו ולדאוג לו לתזונה בריאה. בפורטל פטנט תוכלו למצוא כל מה שתזדקקו לטיפוח המלטז החמוד שלכם: חנויות לממכר מזון בריא ואיכותי לבעלי חיים, וטרינרים, מספרות לבעלי חיים, צעצועים, מאלפי כלבים ועוד. בפורטל ישנו גם פורום מומחים בו תוכלו להתייעץ עם אנשי מקצוע בכל תחום הגידול.

 

חינוך ואילוף

המלטזים הינם כלבים אינטיליגטנים להפליא הלומדים בקלות מספר פקודות, אך מהר מאוד החמידות שלהם עלולה להפוך למניפולטיבית כשהם לומדים כיצד לתמרן אתכם כדי להשיג את מה שהם רוצים, שזה בדרך כלל עוד מזון ותשומת לב. קשה לעמוד בפני הפנים המתוקות האלו, אך כמו שלא נפנק את הילדים שלנו יותר מדי לטובתם, כך גם כדאי להעניק  למלטזים קצת גבולות. אין צורך להיות תקיפים מדי, אחרי הכל הם כלבים עדינים, אך באמצעות אילוף בסיסי תוכלו להשיג תוצאות יפות. מומלץ לרכוש עבורם צעצועים חכמים כדי לגרות את האינטלקט שלהם ולהעסיק אותם בזמן שאתם עובדים או נחים.

 

לסיכום

פורטל פטנט הוקם כדי לאחד תחת קורת גג אחת את כל בעלי המקצוע הנותנים שירותים לבעלי חיים. באתר תוכלו למצוא אינדקס וטרינרים, חנויות לממכר מזון בעלי חיים, מספרות, מאלפים, צעצועים ועוד.

גור

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
וטרינר לכלב
איך בוחרים וטרינר לכלב?

כבעל כלב אחראי, אחת מהאחריות החשובות ביותר שלך היא להבטיח את הבריאות והרווחה של בן לוויה הפרוותי שלך. מציאת וטרינר אמין ומנוסה חיונית במתן השירותים

קרא עוד »
חול לחתולים
איך לבחור חול לחתולים?

החתול שלכם חי בבית? אתם חייבים לדאוג לפתרון הולם עבור עשית צרכיו. הפתרון הפופולרי ביתר הינו ארגז חול לחתול הממוקם במקום שיהיה נח עבורו. טבע

קרא עוד »