חיפוש

איפה אפשר למצוא כלובים למכרסמים?

מכרסמים לא זוכים לאותה הפופולריות שחיות מחמד אחרות זוכות לה. אולם, כל מי שאי פעם החזיק אוגר יוכל לומר לכם שמדובר בחיות חמודות מאוד, שבניגוד לכלב או חתול – כמעט ולא דורשות מאמץ בשמירה עליהן. אחת הסיבות לכך היא שמכרסמים חיים בכלוב (כשהם חיות מחמד ולא נזק תברואתי).

אבל איפה אפשר למצוא כלוב למכרסם? ואיך לבחור כלוב כזה? את כל התשובות תוכלו למצוא ממש בטקסט שלפניכם. אז למה אתם מחכים? תתחילו לקרוא איך תוכלו לדאוג למכרסם שלכם לסביבה בטוחה.

 

איפה אפשר למצוא כלובים למכרסמים

כאשר אתם מחפשים כלוב למכרסמים שלכם, חשוב לבחור באתר אינטרנט או חנות חיות אמין כדי להבטיח שתקבלו מוצר איכותי ושירות לקוחות טוב. דוגמא לאתר כזה הוא פט פלאנט משלוחי ציוד לבעלי חיים. כדי לזהות אתר איכותי, יהיה עליכם לקרוא ביקורות ולבקש המלצות מחברים, בני משפחה או אפילו מהווטרינר שלכם. בדקו איך הייתה חווית הקנייה שלהם.

בנוסף, כדאי לבדוק את מדיניות ההחזרה. אם תוודאו מראש שלאתר או לחנות החיות יש מדיניות החזרה ברורה למקרה שהכלוב לא יעמוד בציפיות שלכם או ניזוק במהלך המשלוח – תוכלו לדעת אם מדובר במקום אמין. יש גם כלובים שמגיעים עם תקופת אחריות, אז כדאי לבדוק אם למוצר שאתם מעוניינים בו יש כזו אחריות, בחנות המסוימת שבה אתם מתכוונים לקנות.

מצרכים לחיות מחמד

איך לבחור כלוב למכרסם

בעת בחירת כלוב עבור המכרסם שלכם, יש שלושה היבטים עיקריים שאתם צריך לזכור בעת הבחירה:

 

גודל

הכלוב צריך להיות גדול מספיק כדי שהמכרסמים שלכם ינועו בחופשיות, יעמדו על רגליהם האחוריות (בזמן שהם נשענים על קיר הכלוב, כמובן), ויהיה להם מספיק מקום לצעצועים ולקערות האוכל שלהם.

כלל אצבע טוב הוא שטח רצפה של לפחות 2 מטרים רבועים לכל מכרסם קטן (שרקן, לדוגמא) ו-4 מטרים רבועים לכל מכרסם גדול יותר (צ'ינצ'ילה, למשל). אם אפשר, קבל את הכלוב הגדול ביותר שאתה יכול להרשות לעצמך ולהכיל בחלל שלכם.

 

בטיחות

הכלוב צריך להיות עשוי מחומרים בטוחים ועמידים שאינם רעילים למכרסם שלכם. צריך להיות לו מנעול מאובטחים שימנע מהמכרסם שלכם לברוח. בנוסף, המרווח בין הסורגים צריך להתאים לגודל של המכרסם שלכם כך שהוא לא יוכל להידחק או להיתקע בין הסורגים. חשוב גם שהכלוב יהיה מאוורר היטב כדי להבטיח זרימת אוויר תקינה.

מצרכים לחיות מחמד

תחזוקה

הכלוב צריך להיות קל לניקוי ותחזוקה. חפש כלובים עם מגשים (כלומר החלק התחתון של הכלוב שעשוי מפלסטיק) שיהיה קל לנקות. וודאו שלא מודבר בפלסטיק זול שסופג ריח, בגלל שאז יהיה לכם בבית כל הזמן ריח של נסורת מלוכלכת.

 

סיכום

לסיכום, אם תזכרו את שלושת ההיבטים הללו בעת בחירת כלוב למכרסם, אתם תוכלו לבחור כלוב שיספק סביבה בטוחה, נוחה ובריאה למכרסם שלכם. קנו את הכלוב רק מחנות או אתר אמינים ומומלצים.

מצרכים לחיות מחמד

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
וטרינר לכלב
איך בוחרים וטרינר לכלב?

כבעל כלב אחראי, אחת מהאחריות החשובות ביותר שלך היא להבטיח את הבריאות והרווחה של בן לוויה הפרוותי שלך. מציאת וטרינר אמין ומנוסה חיונית במתן השירותים

קרא עוד »