חיפוש

דגים, עוף או בכלל כבש? כך תבחרו אוכל לכלבים בצורה נכונה

יש מגוון עצום של טעמים שקיימים במזונות הכלבים השונים. מקרה שאירע לשכן שלנו לאחרונה עם שימי, הכלב שלו, גרם לנו להבין כי יש בעלי כלבים שלא יודעים עדיין איך לבחור את האוכל לכלב שלהם בצורה נכונה. לכן, החלטנו לשלוף את הכפפה ולכתוב מדריך מקיף בנושא שיציג איך אפשר לבחור אוכל לכלב על הצד הטוב ביותר. הישארו אתנו ותגלו איך עושים זאת בקלות.

 

תכירו את המומחים שעזרו לנו להגיע אל הדרכים היעילות בתר

יכול להיות שאתם כבר יודעים שאנו יוצרים קשר עם מומחים בתחום שבו אנו עוסקים בכל פעם. היום בחרנו לפנות אל בעלי כלבים שבחרו לכלב את האוכל המתאים לו ביותר. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט בקבוצת פייסבוק שכוללת מעל ל – 5000 בעלי כלבים. ביקשנו לקבל את הדרכים הטובות ביותר לבחור אוכל לכלב ולהפתעתנו, נשלחו אלינו מעל ל – 400 דרכים שונות. אנחנו בחרנו את הדרכים שנראו לנו הטובות ביותר והן אלו שיוצגו בפניכם כעת. אנו רוצים להודות לכל הגולשים שסייעו ושלחו את הדרכים שלהם. שכן, בזכותם, הצלחנו לרכז את המידע החיוני הזה במקום אחד בקלות.

 

דגים, עוף או בכלל כבש? זו הדרך של חן לבחור אוכל לכלבים בצורה נכונה

חן אומר שהדרך הכי טובה היא להגיע אל חנות חיות מומלצת שנמצאת באזור המגורים שלכם יחד עם הכלב שלכם. הוא למשל הגיע אל חנות חיות בראשון לציון לאחר שקיבל עליה הרבה המלצות מבעלי כלבים אחרים. כשהגיע אל המקום, נציג מטעם החנות אפשר לכלב שלו לטעום 3 סוגי טעמים שונים מהמזון של חברת טייסט אוף דה ווילד. חן ציין כי זה לא היה קשה לראות שהכלב העדיף טעם מסוים ולא פנה אל שאר הטעמים. כך הוא ידע שזהו המזון המתאים לו ביותר.

 

טיפ חשוב לפני שנמשיך

רגע לפני שנציג בפניכם דרך נוספת לבחירת אוכל לכלב בצורה נכונה, עליכם לדעת כי קיבלנו לא מעט בקשות לציין את הטיפ החשוב הזה שנוגע לבחירה נכונה של חנות חיות. אם אתם בוחרים בדרך של חן, כדאי שתבררו ברחבי הרשת שהחנות מאפשרת לבצע טעימות. הנה כמה פלטפורמות בהן תוכלו לקרוא פרטים:

  • פייסבוק
  • גוגל
  • אינסטגרם

 

דגים, עוף או בכלל כבש? זו הדרך של דני לבחור אוכל לכלבים בצורה נכונה

דני אומר שהוא הלך למפגש החלפת אוכל של בעלי כלב. במפגש כזה, כל בעל כלב מביא אוכל שיש לו בבית ומחלק לאחרים. כך שבעצם, כל אדם שנוכח במקום יוצא עם 5 – 6 סוגי אוכל שונים שהכלב טועם. האוכל הנבחר הוא זה שיהיה אהוב ביותר על הכלב.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך בוחרים אוכל לכלבים בצורה נכונה. נאחל לכם שתבחרו את הדרך המתאימה לכם ושיהיה בהצלחה!

קערת אוכל

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
וטרינר לכלב
איך בוחרים וטרינר לכלב?

כבעל כלב אחראי, אחת מהאחריות החשובות ביותר שלך היא להבטיח את הבריאות והרווחה של בן לוויה הפרוותי שלך. מציאת וטרינר אמין ומנוסה חיונית במתן השירותים

קרא עוד »