חיפוש

המדריך השלם למזון חתולים וכיצד הוא משפיע על בריאות החתול שלך

חתול חייב אוכל איכותי ומזין כדי שהוא יוכל להתפתח בבריאות ולחיות בטוב. בנוסף אי אפשר להתעלם מהעובדה שהאוכל צריך להיות ערב לחיכו של החתול, כי אם לא, הוא עלול לא לאכול. היות שכך הם פני הדברים, אתם, כמי שמגדלים חתול מחמד צריכים לדעת לפני הכול אילו רכיבים נחוצים לחתול שלכם, ואילו טעמים עשויים להתאים לו. כאשר החתול אוכל כמו שצריך מזון איכותי אתם יכולים להיות רגועים, הוא מקבל את כל צרכיו התזונתיים ומתפתח כיאות.

 

התזונה הטבעית של חתול בטבע

באופן כללי נכון לבדוק ממה ניזון חתול בטבע, ולפי הבחירות הטבעיות הללו ללמוד על הצרכים הביולוגיים שלו. למעשה כך מרכיבים את פורמולות המזון לחיות מחמד, ומתאימים לכל חית מחמד את המענה התזונתי שמתאים לה. אם נעקוב אחרי חתולי פרא, שמאתרים לעצמם מזון בטבע, נגלה שהחתול מתפקד כצייד נהדר. הוא תר אחר חיות אחרות וצד אותם, הם מהוות עבורו ארוחה של ממש. למעשה הרכיבים המרכזיים שנחוצים לחתול הם החלבון והשומן של בעל החיים שהוא צד. מכאן הוסקה המסקנה שבמזון חתולים חייבת להיות נוכחות ממשית של חלבונים ושומן.

 

התאמה אופטימלית של אוכל לחתול

אך אין די בבדיקת אחוזי החלבון והשומן בבחירת אוכל לחתולים מומלץ, חשוב לוודא כי האוכל מתאים לחתול מכל היבט שהוא. כאשר מצבו הנוכחי של החתול, גילו, משקלו, בעיות בריאות או רגישויות שיש לו, הם חלק בלתי נפרד מכל העניין. נשים לב לכך שאוכל איכותי ומתאים לרוב יהיה ייעודי לחתול לפי נקודת ההתפתחות שלו. אך לא נשכח לוודא כי החתול אוהב את המזון, אוכל בהנאה ולא מדלג על ארוחות.

 

כאשר החתול אוכל כמו שצריך

אם החתול שלכם אוכל כראוי, הוא משלים ארוחות והצלחתם לבחור עבורו מזון איכותי, תוכלו לראות את התוצאות הרצויות לנגד עיניכם. החתול יהיה שבע ולכן גם נינוח, הוא יתפתח ויגיע למשקל הרצוי לפי גילו והגזע שלו. כמו כן הפרווה שלו תהיה בוהקת ויפה ומצב הרוח הכללי שלו יהיה טוב. כל זה לא יתרחש אם החתול לא יאכל בכמות הנדרשת, או שהוא יקבל אוכל לא איכותי דיו.

 

גוונו לחתול עם אוכל רטוב

מלבד לבחירת רויאל קנין לחתולים כמזון יבש, חשוב להשלים את ההזנה של החתול עם אוכל רטוב. זאת כדי לספק לחתול נוזלים, לגוון את שגרת התזונה שלו ולהשלים את הצרכים הביולוגיים שלו. פינוקים עושים טוב לחתול מכל בחינה שהיא.

 

לסיכום הנושא של בחירת אוכל לחתולים

חובה לתת את הדעת לעניין החשוב הזה, החתול חייב לקבל אוכל איכותי וטוב עבורו בהתאם למצבו ולגילו. כי האוכל משפיע על הבריאות, משליך על ההתפתחות של החתול ועל איכות החיים שלו ולכן גם על איכות החיים שלכם.

בעל חיים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
וטרינר לכלב
איך בוחרים וטרינר לכלב?

כבעל כלב אחראי, אחת מהאחריות החשובות ביותר שלך היא להבטיח את הבריאות והרווחה של בן לוויה הפרוותי שלך. מציאת וטרינר אמין ומנוסה חיונית במתן השירותים

קרא עוד »