חיפוש

מיתוג מתחיל בדבר הכי מינימלי לעסק שלך

יש לא מעט בעלי עסקים שסוברים כי הם צריכים למתג את העסק שלהם ולצאת מיד למסע פרסום נרחב. עובדה זו מתרחשת לא פעם בקרב מי שרק הקימו עסק חדש.

אנחנו החלטנו לשים לעניין סוף ולהביא למודעות את הדרך הטובה ביותר למתג את העסק בכל שלב שהוא. הישארו אתנו ותגלו איך המינימליזם ימנף את העסק שלכם ויביא לכם לקוחות חדשים.

 

מיתוג העסק – כמה מילים אודותיו

בעוד כמה רגעים נציג בפניכם את האינפורמציה אודות ההליך הפשוט שאתם צריכים ליישם, כדי לקדם את העסק ולמתג אותו. קודם לכן, אנו רוצים לציין את ההגדרה של הליך המיתוג. נסביר בקצרה כי הליך זה מצריך מכם מחשבה מעמיקה אודות הבידול.

כלומר, במה העסק שלכם שונה מעסקים אחרים שמציעים שירות זהה. לאחר מכן, תצטרכו להחליט אודות הפרטים החשובים הבאים:

  • הפונט
  • גודל הפונט
  • צבעי הלוגו
  • משפט קליט שיסכם את השירות או המוצר שלכם

רק לאחר שתבצעו את שלב המיתוג (שעשוי לארוך זמן מה) באופן מלא, תוכלו להשתמש בפריט המינימליסטי שיביא את העסק שלכם כמה צעדים קדימה.

מיתוג העסק – כמה מילים אודותיו

תכירו את הפריט המינימלי שיקדם את העסק שלכם

סיימתם את הליך המיתוג לעסק? מצוין! זה הזמן להכיר בפריט הפשוט למראה שיאפשר לעסק שלכם להרקיע לשחקים. מדובר כמובן בעט עם הלוגו שלכם עליו. כל אחד מכם יכול לבחור את העט המתאים לו ביותר בהתאם לתקציב או לסגנון של העסק.

נספר לכם שיש בעלי עסקים שבוחרים לבצע הדפסה של לוגו על גבי עטים מפלסטיק, בזמן שאחרים בוחרים עטים שעשויים מבמבוק או ממתכת.

תכירו את הפריט המינימלי שיקדם את העסק שלכם

חכו עם הקמפיינים – יש לנו מנצח

עכשיו אתם יודעים כי עליכם להמתין מעט עם הקמפיינים השיווקיים. שכן, העט הקטן יכול להוביל לשינוי גדול. ברגע שתעבירו אותו לעובדים וללקוחות שלכם, הוא יעביר את המסר. אנשים יראו את הלוגו ויתעניינו. הם ירצו להכיר בעסק שלכם ובשירותים או המוצרים שלו.

אם תבצעו הדפסה נכונה ותוסיפו ללוגו את מספר הטלפון של המשרד שלכם, תוכלו לגלות שהדבר יוביל ליצירת קשר מצד מתעניינים.

 

כך תבחרו את העט הטוב ביותר למיתוג

רכישה של עטים למטרת מיתוג זה לא עניין של מה בכך. עליכם לדעת שמדובר בהליך שיצריך מכם מחקר מעמיק. שכן, לברר פרטים אודות חברה שמספקת עטים שמיועדים למיתוג (זו ההזדמנות לספר לכם שלא כל עט מתאים להליך שכזה).

תשוחחו עם בעלי עסקים שהזמינו עטים מסוג זה ותקבלו את חוות דעתם. שכן, כך יתאפשר לכם לגלות איזו חברה היא הטובה ביותר בתחום.

 

לסיום

כעת אתם מכירים בפריט המינימליסטי שישנה את פני העסק שלכם ויביא לשינוי הרצוי. נאחל לכם, קוראים יקרים, שתמיד תדעו לחפש מדריכים איכותיים שיציגו בפניכם את הטיפים הקטנים שיהפכו את העסק שלכם לריווחי יותר.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
6 טיפים ל-HR המתחיל
6 טיפים ל-HR המתחיל

יציאה לקריירה חדשה בתחום משאבי אנוש (HR) יכולה להיות מרגשת ומאתגרת. בתור מתחילים, דרכי ניהול של עובדים והתמצאות בדינמיקה ארגונית – זה משהו שעשוי להיראות

קרא עוד »
עובד
למי העבודה בארה"ב חוקית?

מי עובד בארה"ב באופן חוקי? זו שאלה שהרבה ישראלים שמעוניינים להגר לארצות הברית שואלים לא פעם. וזו שאלה שהופכת יותר ויותר רלוונטית ככל ששוק העבודה

קרא עוד »