חיפוש

משולחנות בר ועד פינות אוכל איכותיות – בואו לבקר באתר של חברת קאסיאס

חברת קאסיאיס מצליחה פעם אחר פעם להביא את העדכונים האחרונים לעולם הריהוט. באתר תוכלו להתרשם ממגוון של כיסאות, שולחנות בר, ספות ואפילו פינות אוכל איכותיות. המיוחד בריהוט של חברת קאסיאס היא המילה האחרונה. החברה לא "נופלת לטרנדים" היא פשוט מביאה כל פעם מחדש את המילה האחרונה בקולקציה החדשה. 

 

רהיטי קאסיאס – לא מתפשרים על האיכות

חברת קאסיאיס זוכה לביקוש רב בחנויות הרהיטים בארץ. הריהוט שהיא משווקת ידוע כריהוט מעוצב, נוח ואיכותי. כי כשרוכשים שולחן בר מעוצב לדוגמא, רוצים שהוא יהיה איכותי לא פחות. שהוא יהיה נוח ופרקטי לשימוש וכמובן, שגם המחיר יצדיק את עצמו. ועם הריהוט של חברת קאסיאס, זה בהחלט קורה.

מוזמנים להיכנס לאתר החברה להתרשמות, רק כדי להבין על מה מדובר: https://cassias.co.il.

רהיטי קסיאס

פינת אוכל

פינת האוכל צריכה להיות מותאמת לבית. במרבית הבתים פינת האוכל היא מקום בו מבלים חלק ניכר מהיום ולכן היא צריכה להיות בנויה מחומרים איכותיים, קלים לניקוי אך כמובן גם נוחים לישיבה. איפה למקם את פינת האוכל זו כבר בחירה אישית, יש מי שיעדיף אותה בתוך המטבח, יש מי שיעדיף אותה בין סלון למטבח וכן הלאה. באתר החברה תמצאו מגוון שולחנות ופינות אוכל שיתאימו לעיצוב שבחרתם.

 

שולחנות בר

היום דירות רבות מעוצבות כך שהמטבח משלב פינת בר מובנית או שולחן בר לצד כיסאות בר גבוהים ומרשימים. שולחנות הבר של חברת קאסיאס כוללים מגוון רחב של חומרים, גווני עץ ומחירים. העיקרון המנחה הוא האיכות, הנוחות מבלי להתפשר על דבר. שולחנן בר מתאים לא רק למטבחים כי אם גם לעסקים קטנים, בתי מעצבים וכדומה.

 

כיסאות

מגוון הכיסאות שחברת קאסיאס מציעה הוא גדול. היא משווקת כיסאות למסעדנים, חנויות, עסקים פרטיים ובעלי בתים המעוניינים לחדש את הכיסאות בביתם. מי שעובד במשרד יודע עד כמה נוחות הכסא חשובה. כיסא לא נוח ולא מותאם, עלול לעלות ביוקר ליושב עליו… מי ששם דגש על נוחות הכיסא מבלי להתפשר על העיצוב, מגיע בסוף לריהוט של החברה…

 

לא רק באתר

חברת קאסיאס אומנם מנהלת אתר שרבים נעזרים בו לצורך התרשמות ורכישה. יש מי שאוהב רכישות אונליין והוא מצליח להסתדר עם הנתונים. אבל אם אתם אוהבים לשבת על הכיסא לפני שאתם קונים אותו (כמונו) כדאי שתקפצו לבקר בסניף קאסיאס הקרוב אליכם.

הסניפים פזורים ברחבי הארץ: נתניה, תלפיות – ירושלים, גבעת שאול – ירושלים, תל אביב וצומת כנות. אל תמנעו מעצמכם חווית קניה מהנה ומשתלמת. תוכלו לבדוק את מבוקשכם באתר, לראות אם אתם מצליחים למצוא ריהוט שיענה על דרישותיכם וכך, לאחר בחינה ראשונית, להגיע אל הסניף הקרוב אליכם, לבדוק את הריהוט בצורה ישירה ולקבל החלטה טובה ומחושבת.

חברת קסיאס

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
6 טיפים ל-HR המתחיל
6 טיפים ל-HR המתחיל

יציאה לקריירה חדשה בתחום משאבי אנוש (HR) יכולה להיות מרגשת ומאתגרת. בתור מתחילים, דרכי ניהול של עובדים והתמצאות בדינמיקה ארגונית – זה משהו שעשוי להיראות

קרא עוד »
עובד
למי העבודה בארה"ב חוקית?

מי עובד בארה"ב באופן חוקי? זו שאלה שהרבה ישראלים שמעוניינים להגר לארצות הברית שואלים לא פעם. וזו שאלה שהופכת יותר ויותר רלוונטית ככל ששוק העבודה

קרא עוד »