חיפוש

איזה ציוד חשוב שיהיה במשרד

מקרה שאירע במשרד שלנו לפני כמה ימים גרם לנו להבין כי יש צורך בכתיבת מדריך מקיף שיאפשר לכל אחד לדעת מה הוא הציוד שצריך להיות בכל משרד באשר הוא. אנו מזמינים את כל מי שעובדים במשרדים לקרוא את המדריך הקצר הזה ולגלות מהו הציוד ההכרחי. הישארו אתנו ותגלו אם יש לכם צורך בהשלמה של פריטים שונים.

 

הציוד ה – 1 שחשוב שיהיה במשרד שלכם: ארגז כלים

אין על כך וויכוח כי בכל משרד צריך להיות ארגז כלים שישמש את הנוכחים במקום לטיפול במכשירים שונים בעת הצורך. ראוי לציין כי במרבית המקרים לא עושים שימוש בארגז זה, בגלל שנעשית פנייה אל גורם מקצועי כמו הנדימן ובכל זאת, ההמלצה היא להחזיק בארגז זה ליתר ביטחון. אם אין לכם ארגז שכזה, כדאי שתדעו כי אתם יכולים להסתפק בארגז בינוני שמכיל את הפריטים הבסיסיים ביותר, למשל:

  • מפתח אלן
  • פטיש
  • מסמר וכו'

הציוד ה – 1 שחשוב שיהיה במשרד שלכם ארגז כלים

הציוד ה – 2 שחשוב שיהיה במשרד שלכם: תמונות ופוסטרים

כל משרד צריך שיהיו בו מסגרות, תמונות ופוסטרים. שכן, זה חלק בלתי נפרד מהעיצוב הכללי של המשרד. המשרד שלנו קיבל לא פעם תמונות מצד לקוחות שביקשו לתלות אותם על הקיר. מצאנו את עצמנו עומדים אל מול הקיר כשאין בידינו מסגרת מתאימה. אם אין לכם מסגרות זמינות, כדאי שתדעו שתמיד אפשר לבצע הזמנה מהירה באתר של פוטו נגבה. ביצוע הזמנה שכזו תאפשר לכם לקבל את הציוד ההכרחי תוך כמה רגעים.

הציוד ה – 2 שחשוב שיהיה במשרד שלכם תמונות ופוסטרים

הציוד ה – 3 שחשוב שיהיה במשרד שלכם: ציוד עזרה ראשונה

כל משרד צריך להחזיק בציוד עזרה ראשונה שיאפשר לתת את המענה הראוי בעת הצורך. אתם הרי בטח מבינים שאי אפשר להקפיץ את מירי המזכירה לבית המרקחת בזמן ששמעון, אב הבית, זועק מכאבים בגלל שהוא מדמם בעקבות ניסיון כושל של דפיקת מסמר לקיר. כדאי שתדעו שיש ערכות עזרה ראשונה שניתן לרכוש בבית המרקחת וברשתות הפארם. כך שבעצם, נחסך מכם לערוך רכישה של פריטים בודדים.

 

הציוד ה – 4 שחשוב שיהיה במשרד שלכם: מכשיר דפיברילטור

בשנים האחרונות ישנה עלייה במודעות בכל הנוגע לשימוש במכשיר הדפיברילטור במשרדים שונים. מדובר במכשיר שהציל את חייהם של רבים. שימו לב – אם המשרד שלכם נמצא בתוך בניין משרדים, עליכם לבדוק עם אב הבית של הבניין אם יש מכשיר במקום. שכן, במרבית המקומות יש מכשיר שכזה בקומת הקרקע. במידה ותגלו כי אין מכשיר כזה בקרבת המשרד, עליכם לדאוג לכך בהקדם האפשרי.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הציוד שצריך להיות במשרד שלכם. בשלב זה אתם כבר יודעים מה עליכם להשיג למשרד שלכם ולנו נותר לאחל לכם בהצלחה. אנו מזמינים אתכם להעביר את המידע החיוני הזה הלאה, לבעלי משרדים שנמצאים בשכנות אליכם ולאפשר להם לעבוד במקום בטוח ונוח.

איזה ציוד חשוב שיהיה במשרד

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
6 טיפים ל-HR המתחיל
6 טיפים ל-HR המתחיל

יציאה לקריירה חדשה בתחום משאבי אנוש (HR) יכולה להיות מרגשת ומאתגרת. בתור מתחילים, דרכי ניהול של עובדים והתמצאות בדינמיקה ארגונית – זה משהו שעשוי להיראות

קרא עוד »
עובד
למי העבודה בארה"ב חוקית?

מי עובד בארה"ב באופן חוקי? זו שאלה שהרבה ישראלים שמעוניינים להגר לארצות הברית שואלים לא פעם. וזו שאלה שהופכת יותר ויותר רלוונטית ככל ששוק העבודה

קרא עוד »