חיפוש

הגיע הזמן להפסיק לתרום כספים לחברת הביטוח שלכם

ביטוח זה דבר חשוב בחיים וכל מי שכבר הפעיל את הביטוח בסיטואציות שונות יודע לומר שזו הדרך היחידה שיש לשלם לפעמים את מה שצריך. זו יכול להיות מחלה, תאונה או כל תרחיב נוראי אחר ולכן כל כך טוב לדעת שאנחנו מכוסים ושיש לנו ביטוחים. עם זאת, האם זה אומר שעלינו לשלם הון עתק על כל ביטוח? או שעלינו לשלם על הביטוחים השונים בצורה כפולה? כמובן שלא. עם זאת, על רוב חברות הביטוח ניתן לומר שהן לא מספיק ישרות שכן לא אחת הן:

 

  • מוכרות לנו מוצרי ביטוח כפולים
  • מחתימות אותנו על פוליסות עם סעיפים שחוזרים על עצמם
  • לא מדווחות בצורה שבאמת נהירה וברורה ללקוח

 

זו הסיבה שבגללה רבים מאיתנו מוצאים את עצמנו אבודים מול חברות הביטוח ובעיקר מול סוכני הביטוח וכוח השכנוע שלהם. עם זאת, הגיע הזמן להבין שלמרות שגם אתם, כמו כל אדם אחר, זקוקים לביטוח, זה לא באמת אומר שחובה עליכם לשלם על מוצרי הביטוח השונים הון עתק ובצורה כפולה.

 

עושים סדר בעניינים

 

הר הביטוח זו הדרך הכי טובה שיש בימינו לעשות סדר בעניינים ולהבין על מה אתם משלמים. בעזרת מערכת ממוחשבת ויעילה במיוחד תוכלו להבין האם אתם משלמים מחירים סבירים על ביטוחים לאורך השנה ובעיקר, האם אתם משלמים על משהו מיותר. מוצר ביטוח מיותר הוא כזה שאתם לא צריכים או בעיקר, הוא מוצר ביטוח שאתם משלמים עליו בצורה כפולה. מה הטעם לשלם על שירותי גרירת רכב בכמה ביטוחים שונים או לכמה חברות שונות? ומה הטעם לעשות ביטוחי שיניים או כל ביטוח בריאותי אחר אצל מספר חברות ביטוח? כמובן שכמעט כל האנשים שעושים זאת עושים את זה מחוסר ידיעה ולכן חשוב לפנות אל הר הביטוח והיתרונות הרבים שלו. הר הביטוח יוצא לכם דו"ח מפורט עם המצב הקיים והנוכחי שלכם אל מול חברות הביטוח ובהתאם לכך תוכלו להתחיל לעשות שינויים כאלה ואחרים.

לתרום כספים

חסכונות שמחכים לכם בחברות הביטוח השונות

 

כידוע, חברות הביטוח מוכרות לנו גם לא מעט מוצרי חיסכון שונים, כמו לדוגמא ביטוח מנהלים וכדומה. עם זאת, האם ידעתם שיכול להיות שההורים שלכם, שהלכו לעולמם, חסרו במשך עשרות שנים דרך חברת ביטוח כזו או אחרת וכעת הכסף הזה עומד כאבן שאין לה הופכין? אתם הרי היורשים החוקיים של אותם חסכונות וכל מה שנותר לכם הוא בכלל לדעת על קיומם ולאתר אותם. לכן, כאשר אתם פונים אל הר הביטוח כדאי יהיה גם לעשות חיפוש על שמו של אדם שנפטר ושאתם היורשים שלו. יכול להיות שלא תמצאו דבר, אבל בהחלט יכול להיות שתמצאו מוצר ביטוחי שהוא למעשה חיסכון שמעכשיו יהיה שייך לכם ושתוכלו להשתמש בו לכל מה שתרצו. רוצים לדעת עוד? למעבר לכתבה נוספת בנושא הר הביטוח.

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא