חיפוש

5 טעויות שכדאי להימנע מהן בביטוח בניין משותף

לצערנו המילה "ביטוח" מעוררת חלחלה ברבים מאתנו, אולי בשל הממסדיות שלה, או הטכניות, או הצורך באחריות וכיוצא בזה.

אנשים רבים נוטים לחוסר אחריות בשל עצלות או חשש מעיסוק בעניינים בירוקרטים, כמו ביטוח למשל.

עשו לעצמכם טובה ואל תהיו כאלה – נסו לדאוג לעצמכם ולמנוע מכם טעויות עתידיות, זה לגמרי בידיים שלכם.

אז מהו ביטוח משותף? איזו טעויות אנשים עושים בתחום זה? וכל מה שחשוב לדעת, בכתבה הבאה.

 

הטעויות

  1. הטעות הנפוצה ביותר היא להגיד שביטוח בניין משותף הוא לא חשוב. זו טעות שמביאה אנשים לבעיות גדולות – כשיש נזק במרחבים הציבוריים בבניין הם נאלצים להוציא סכומים גדולים מכיסם הפרטי, וזה כמובן לא נעים לאף אחד. לפרטים על חברת ביטוח בניין משותף אמינה ומקצועית.
  2. לסמוך על הועד – אנשים רבים עושים את הביטוח דרך ועד הבניין, במקרים בהם הביטוח כולל את כל דיירי הבניין ולא נעשה באופן פרטי על ידי כל אחד. אל תסמכו על הועד ונסו לברר מהם תנאי הפוליסה, כיוון שאתם לא רוצים למצוא את עצמכם כפופים לתנאים שלא מתאימים לכם במבחן המציאות.
  3. לעשות ביטוח לבד – אם יש לכם אופציה, עדיף שתעשו את הביטוח יחד עם כל חברי הבניין, משום שזה נוח יותר וזול יותר. כמו כן, ריבוי של חברות ביטוח במרחב אחד יוצר תסביכים במקרים של נזקים.
  4. פוליסה דלה – אל תבחרו בפוליסה בלי שירותים רבים, רק משום שהיא זולה יותר. נסו לעשות בחירה בוגרת ומושכלת שמתאימה למצבכם הכלכלי, אבל תתפשרו.
  5. ויתור על צד ג' – אל תוותרו על סעיף זה בביטוח וודאו היטב כי הוא קיים אם הביטוח נעשה על ידי ועד הבית.
  6. ביטוח מעבידים – חשוב שתכללו את זה בפוליסה שלכם, כיוון שגם עובד שיש לו ביטוח פרטי לא יכול להתחייב לכם שחברת הביטוח שלו לא תתבע אתכם במקרי נזק מסוימים. עשו הכל כדי למנוע צרות בעתיד.

 

איך להימנע מהטעויות?

ראשית כל, חשוב שתבחרו את החברה הנכונה, מהי חברה נכונה? חברה שלקוחותיה ממליצים עליה. כמו כן, חברה שהפוליסה שלה עשירה וטובה, אבל המחיר שלה יחסית נמוך לשוק. בנוסף, חשוב שתעברו על כל הטיפים לעיל ותנסו ליישם אותם – זה יבטיח לכם שלא יהיו טעויות בדרככם. אם אתם קוראים את הכתבה הזו כנראה שאתם בדרך הנכונה, כי הבנתם את החשיבות של ביטוח בניין משותף ושל שמירה על עצמכם.

 

סיום

ביטוח בניין משותף הוא עניין חשוב ביותר שיש להתייחס אליו ברצינות גדולה. חשוב שתימנעו מטעויות שאחרים עשו, ובאמצעות הכתבה הזו זה יהיה לכם קל מאוד. נסו לבחור בחברה טובה, לבחור בפוליסה רחבה ולהבטיח לעצמכם עתיד בטוח. עשו הכל בשביל השקט הנפשי במרחב הפרטי שלכם, כי זה העיקר.

 

בית בעיגול

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא