חיפוש

ביטוח שמשות לרכב – איך עושים אותו ומה הוא כולל

אם אתם מעוניינים לבטח את הרכב שלכם בביטוח שמשות, זה כנראה אומר עליכם שאתם צרכנים נבונים אשר לא מתפשרים על דבר. ואם זה כך, בואו נדבר על ביטוח שמשות – האם כדאי או לא כדאי? אם כן, כמה נהוג לשלם על הביטוח ומה הוא כולל בתוכו? הנה כל המידע.

אם אתם שואלים מומחים בעולם הרכב, הם יגידו לכם שביטוח שמשות הוא לא בהכרח בגדר חובה. יחד עם זאת, הוא עשוי להוות עבורכם כיסוי אידיאלי במקרים מסוימים. בעוד שביטוח החובה הוא חובה על פי החוק והמקיף הוא בגדר המלצה חמה, ביטוח השמשות הוא אינו המוצר הראשון שאנשים חוטפים מהמדף. אבל אחרי הכול, גם שמשות הרכב עשויות להינזק בשלל תרחישים שונים וגם די מבאסים. אם הרכב שלכם ניזוק כתוצאה מפגיעה של אבן למשל, ביטוח השמשות ייחלץ לעזרתכם.

 

מדוע כדאי לרכוש פוליסת כיסוי שמשות ברכב?

בין אם אתם נוסעים על סקודה קודיאק או על כל רכב אחר, אתם צריכים להיות מבוטחים. האם תבחרו בביטוח מקיף? האם רק בביטוח חובה וצד ג'? יחד עם תקלות פוטנציאליות ברכב ומקרי ביטוחים אפשריים, גם חשוב לזכור כי נהיגה ברכב עם שמשה שבורה (או אפילו סדוקה) היא מסוכנת.

הבטיחות נפגעת, כך גם היכולת שלכם לראות נכון עצמים אשר נמצאים מעבר לשמשת הרכב. אם נשכיל אפילו לדייק עוד יותר את הנושא, הרי שמדובר אפילו בפרצה לגנב. ברגע ששמשת הרכב סדוקה או שבורה, ישנו סיכוי גבוה יותר שיפרצו לרכבכם.

 

האם הביטוח המקיף כולל גם ביטוח שמשות לרכב?

חשוב לדעת, בימינו נהוג להפריד בין הביטוח המקיף לביטוח השמשות. לרוב, אנשים בוחרים לרכוש פוליסת ביטוח מקיף יחד עם התוספת של כיסוי שמשות. במקרים רבים, נהגים מעדיפים לרכוש פוליסות כיסוי שמשות עם התוספת של "החלפת שמשות עד הבית".

אם אין ביכולתכם להגיע לזגגיה בכדי לבצע תיקון זגג מקצועי, ישנם שירותי זגג עד הבית להחלפת שמשת רכב מקצועית. אם אתם נאלצים להחליף שמשת רכב כתוצאה מפגיעה, כדאי לדעת שהביטוח שלכם מכסה גם איטום וגומיות. מסביב לכל שמשת רכב ישנן גומיות אשר אוטמות את הכניסה של מים לתא הנוסעים, מה שמוחלף יחד עם השמשה תמיד.

 

האם ביטוח שמשות הוא חובה על פי החוק?

בסופו של דבר, ביטוח שמשות הוא ביטוח חשוב, אבל לא הכרחי. אם אתם רוכשים רכב משומש מלוחות האינטרנט, תוכלו לפנות עצמאית לחברות הביטוח השונות בכדי לרכוש ביטוחי רכב. יחד עם זאת, ההמלצה הגורפת היא עסקת ליסינג פרטי ללא מקדמה ו-100% מימון על רכישת רכב חדש.

כשאתם רוכשים רכב משומש או חדש מחברה כמו קפיטל מוטורס, אתם יכולים גם להנות מהצעות ייחודיות של ביטוחי רכב בעלויות אטרקטיביות. סוכנויות רכבים ותיקות כמו קפיטל מוטורס יוכלו לשדך לכם פוליסות ביטוח אטרקטיביות, גורמי מימון בנקאיים, חוץ בנקאיים ועוד.

 

מובן מדוע כל כך הרבה נהגים ונהגות מעדיפות ליסינג פרטי

בסופו של דבר, בהחלט מובן מדוע כל כך הרבה נהגים ונהגות בוחרים עסקאות ליסינג פרטי. בימינו ניתן לרכוש רכבים מכל הסוגים בעסקאות הללו, ככה שהבחירה שלכם היא לעולם אינה מצומצמת. בעוד שחלק מהנהגים בוחרים רכבי ספורט, חלקם האחר בוחר רכבי SUV ורכבי 4X4 חדישים ומפוארים.

ואם אתם רוכשים רכב חדש, אנו ממליצים בחום לבטח את הרכב בביטוח השמשות ובביטוח המקיף. בסופו של יום, אתם תמיד תרצו לדעת שאתם מכוסים מכל הכיוונים. אל תתפשרו על כך. ואם אפשר, אנחנו ממליצים על רכישת פוליסה הכוללת גם רכב חלופי במקרה הצורך.

 

כדאי תמיד לשלם על תוספת רכב חלופי בפוליסת הביטוח

לא פעם, אנשים מוצאים עצמם ללא כלי התחבורה שלהם במקרה של תיקון כזה או אחר. בכל מקרה של תיקון אשר מחייב את הישארות הרכב במוסך, יהיה כדאי לדעת שיש לכם את האופציה של רכב חלופי לשירותכם.

צריכים ייעוץ נוסף לגבי רכישת רכבים בעסקאות ליסינג? צוות המומחים של חברת קפיטל מוטורס יהיה זמין לספק לכם מענה מקצועי וחינמי. ניתן לפנות אל צוות הסוכנות דרך אתר האינטרנט, אך גם ניתן לקבל ייעוץ חינמי דרך הטלפון.

 

רכב יוקרתי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא