חיפוש

איך שואבים ביוב בצורה נכונה ולא מזיקה לסביבה

מטרת הביוב היא אגירה של חומרי הפסולת האורגניים שאנו מייצרים ביום יום שלנו, בין אם זה נוזלי גוף או שטיפת כלים.

הבעיות מתחילות כאשר בני האדם זורקים לביוב שלהם חומרים לא אורגנים כמו תחבושות ומגבונים.

זריקה של חומרים אלה גורמים לסתימה הביוב ולהצפה.

בזמן זה חשוב לשאוב את הביוב ולטפל בו בצורה הנכונה ביותר בלי להזיק לסביבה.

 

איך שואבים כיום את הביוב?

אינסטולטורים יודעים לפתוח סתימות גם הקשות מביניהם במערכת הביוב הביתית שלכם אך לפעמים קיימים מקרים בהם אינסטלטור לא יכול לפתוח את הסתימה, לדוגמא כאשר בור הביוב הוא עמוק מידי ולא ניתן להגיע לתחתית הבור על מנת לשאוב את הזבל שהצטבר שם או הצפה של מים שלא מאפשרת להגיע לעומק העניין. במצב זה מכשירים פשוטים של האינסטלטור לא יספיקו על מנת לפתוח את הסתימה הנוצרה ולכן זקוק למשהו חזק ומקצועי יותר.

 

כאשר אינסטלטור לא מספיק

במצב שבו יש צורך לשאוב את בור הביוב או לנקות את צינורות הביוב מפסולת ו שגורמת לסתימה ואינסטלטור לא מספיק הדרך הנוחה והמהירה ביותר לפיתרון היא בעזרת ביובית. ביובית היא משאית המכילה ציוד מקצועי לשאיבה בין אם זה צינור מסיבי שעובד בלחץ מים גבוה ועד ציוד מחשובי כמו מצלמות וסיבים אופטיים.

 

איך מתבצעת השאיבה?

ביובית יכולה לצלם את קווי המתאר של הצינור או הבור ולאבחן את הבעיה המדוברת. האם מדובר באכן סתימה כתוצאה מפסולת או שמא הצינורות של הביוב שלכם קטנות מאשר הן מסוגלות להכיל. בכל מצב שקיים ביובית יכולה לאבחן אותו וכך הצוות המקצועי ידע באיזה צורה לשאוב את הביוב מבלי שיגרם נזק לצינור ביוב שלכם או יגרום למצבי המשך בהן השאיבה לא הייתה מספיקה.

 

האם כל אחד יכול להפעיל ביובית?

כמובן שהתשובה היא לא. לא כל אחד יכול להפעיל ביובית אלא, רק בעל מקצוע מוסמך אשר עבר קורס ויודע איך לתפעל ביובית רשאי להתעסק עם ביובית לכן מאוד חשוב להבין מה מקור הבעיה כשמדובר בביוב שלכם במידה והסתימה קשה ואין דרך אחרת חייב להתקשר לחברה מקצועית שיודעת לתפעל ביובית. אם אתם תושבי הדרום ובפרט אשקלון אנו ממליצים על סופר ביובית באשקלון.

 

איך ניתן למנוע סתימות במערכת הביוב שלכם?

דבר ראשון והחשוב מכל אל תזרקו חומרי פסולת לא מתכלים לתוך הביוב שלכם, לא רק שאתם מזיקים לסביבה אתם גם מזיקים למערכת הביוב שלכם ובכך גורמים לסתימה.

בנוסף ניתן ורצוי לערוך בדיקות שנתיות למערכת הביוב ובכך להבין מה מצבה והאם היא זקוקה לטיפול או לא. תחזוק נכון של מערכת הביוב בביתכם יכולה למנוע מצבים לא נעימים של הצפות לתוך המרחב הפרטי שלכם ולתחלואה.

 

מים זורמים לים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא