חיפוש

"אזהרת מסע" לסיני – לא יכולים לחכות

כולנו מחכים כבר שהגבולות לסיני יפתחו אחרי כל כך הרבה זמן בסגר. בכולנו געגועים לשקט ולשלווה של סיני שחסרה לנו מאוד על מנת לשכוח לרגע את כל מה ש-2020 הביאה אלינו.
בהנחה וזה אכן יקרה בקרוב, ונוכל סוף סוף ללכת לשכשך רגליים בים האדום ולהתפנק בסחלב ליד החושה, ישנם כמה דברים שחשוב לשים אליהם לב לפני שאנחנו אורזים את התיקים וממהרים לנסוע דרומה.

אמנם יש שלום עם מצרים כבר שנים רבות, אך המצב בסיני לא תמיד בטוח. תוכלו להתעדכן באתרים רבים לגבי אזהרת מסע לסיני ולראות האם זה באמת זמן טוב ומתאים לנסוע. אזהרת המסע לסיני בדרך כלל תגיד לאיזה אזור בסיני לא מומלץ ללכת, לכן ייתכן שהמקום אליו תרצו לנסוע כלל לא נמצא בפרמטר הסיכון ותוכלו לסוע בבטחה.

רצוי לא לזלזל באזהרת המסע לסיני, אך עם זאת גם להפעיל שיקול דעת אישי. מקומות רבים בעולם מופיעים תחת אזהרת מסע שלא בהכרח עוצרת תיירים רבים מלהגיע אליהם. כמו שאזהרת מסע במקומות אחרים לא בהכרח יפריעו לכם לסוע אליהם, כך גם סיני. אזהרת המסע לסיני מגיעה ממקורות מודיעינים אך אינה אומרת שהכרח שאם תסעו לסיני תפגעו. הפעילו את שיקול הדעת האישי שלכם בין אם אתם נוסעים לאתרים בסיני הנחשבים למסוכנים מאוד, או בין אם אתם נוסעים לאזור בטוח יחסית. זכרו שנסיעה על אף אזהרת המסע לסיני הינה על אחריותכם בלבד.

 

היערכות לנסיעה לסיני בזמן הקורונה

עם או בלי קשר לקורונה, מומלץ תמיד להגן על עצמכם בכל דרך, וכמו בנסיעות אחרות לחו"ל הקפידו לעשות ביטוח נסיעות לסיני, כך במקרה ואכן קרה משהו תוכלו להיות מוגנים ולדעת שיש מי שישמור עליכם מהארץ.

צפון סיני ידוע כבר כמה שנים כאזור בעייתי עליו השתלטו דאע"ש, ולכן מומלץ לא לסוע אליו גם אם אתם בוחרים להתעלם לחלוטין מכל אזהרות המסע לסיני. סיני כה גדולה ומגוונת כך שתוכלו לסוע לחופים במזרח ודרום סיני ואף להנות מההרים הקסומים בדרום מרכז סיני מבלי לעבור כלל וכלל באזור צפון סיני המסוכן. אלו מכם שרוצים להמשיך לטיול במצרים ולהגיע לקהיר יוכלו למצוא מוניות ואוטובוסים מהגבול אשר אינם עוברים דרך האזורים המסוכנים, אך מומלץ לבדוק זאת היטב עם נהג המונית איתו אתם נוסעים לשם. אל תשכחו שבשביל להגיע מסיני לשאר מצרים תצטרכו להצטייד בויזה מיוחדת למצרים שאפשר לעשות בקונסולייה המצרית בתל אביב או באילת.

כולנו מקווים שיפתחו הגבולות בקרוב, ונוכל לסוע לסיני בלי דאגות קורונה ובלי כל סכנה אחרת ובאמת להנות מהשקט של סיני ולהסיר כל דאגה מליבנו, אך עד שהיום האוטופי הזה יגיע זכרו להיות מעודכנים ככל האפשר באזהרת המסע לסיני ויחד עם זאת להפעיל את שיקול הדעת האישי שלכם.

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
לתכנן חופשה כשרה
איך מתכננים נופש כשר?

תכנון חופשה יכול להיות מאמץ מרגש, אבל למי שמקפיד על חוקי תזונה כשרות הוא מוסיף רובד נוסף של שיקולים. חופשה כשרה כרוכה במציאת מקומות לינה

קרא עוד »
מלון קפסולה
מה זה מלון קפסולות?

אם עוד לא שמעתם על הטרנד היפני שכבש את העולם בסערה, כדאי שתכירו אותו – מלון קפסולות. מדובר באפשרות לינה זולה, ידידותית לסביבה ולמרבה ההפתעה,

קרא עוד »