חיפוש

לונדון הכי מחכה לכם! 5 טיפים לרילוקיישן ללונדון

מרחק הטיסה הקצר יחסית, המחירים הנוחים והאטרקציות המדהימות הופכים את אנגליה ולונדון בפרט, לאחד ממוקדי התיירות הנחשקים בקרב תרמילאים, זוגות, קבוצות ומשפחות מישראל. אם אתם רוצים לקחת את החופשה שלב אחד קדימה לעבור ללונדון לתקופה ממושכת – לפניכם טיפים שווים לרילוקיישן קליל. טיסה נעימה!

 

  1. רוצים לדעת מניין האנגלית שלי?

אחד היתרונות הבולטים ביותר ברילוקיישן לאנגליה הוא השפה האנגלית ואם אתם רוצים לתכנן רילוקיישן ללונדון ולהכנס לסוד העניינים כמה שיותר מהר, אנו ממליצים לכם בחום להשתפשף קצת בנושא זה.

העשרת השפה תסייע לכם לשוחח עם המקומיים, להשתלב בעבודה ולהתאקלם בעיר התוססת. בנוסף, טרם המעבר ישנם מסמכים ואשרות שיהיה עליכם להוציא – יש חברות שישמחו לסייע לכם בתשלום אך שליטה טובה באנגלית תאפשר לכם לעשות הכל בעצמכם ולחסוך זמן וכסף.

 

  1. מגורים במחיר נוח

למרות שהשכר בה גבוה לעומת השכר בישראל, לונדון היא עיר יקרה ולא פשוט להחזיק דירה במיקום אטרקטיבי. מה עושים?ככל שתתרחקו ממרכז העיר תגלו מחירים נוחים, מרחבים גדולים ואווירה נינוחה.

כדי להישאר מחוברים לסצנה הלוהטת של מרכז העיר, מומלץ לבחור באזור קרוב לתחבורה ציבורית – למרבה השמחה, מערכת הרכבות בעיר נחשבת מהטובות והיעילות בעולם, כך שתוכלו להגיע לכל מקום, להתחמק מהפקקים ההיסטריים ולחסוך סכום לא מבוטל של כסף.

 

  1. עבודה

לונדון היא מרכז סחר ענק, מעצמה כלכלית ושופעת במשרות נחשקות מכל תחום שהוא,עבודות מזדמנות וגם אפשרויות שלא מצריכות הכשרה מוקדמת.

עבור צעירים ללא הכשרה מומלץ להתמקד למשל בעבודות הקשורות למכירה, אבטחה ומסעדנות ואם יש לכם ניסיון, לא תתקשו להשתלב גם במשרות טיפוליות, טכנולוגיות, פיננסיות, הוראה ומשרות ג'וניור בהייטק.

חשוב לשים לב כי עבודה שאינה חוקית יכולה לגרור קנסות כבדים ויותר, לכן חובה להוציא אשרת עבודה ושהייה.

 

  1. קהילה יהודית

אחת הדרכים לרכך את חווית הרילוקיישן היא לחבור לקהילה היהודית המקומית, אשר נחשבת חמה, מכילה ותומכת. כך תוכלו ליהנות משיח בעברית, להכיר חברים, לקבל טיפים והמלצות, למצוא עבודה ואפילו להכיר ידידי נפש שילוו אתכם לאורך שנים.

מבחינת מיקום, מרבית הקהילה היהודית בלונדון מתגוררת בצפון-מערב העיר, שם גם בתי כנסת, בית חב"ד, תנועות נוער ומרכולים כשרים.

 

  1. אירזו מעט

הגענו לתכלס. אם יש ברשותכם את כל הניירת, רכשתם כרטיס טיסה, מצאתם עבודה ומסגרת לילדים ונראה שדרככם ללונדון סלולה ובטוחה, כל שנותר לעשות הוא לארוז.

ובכן, זה המקום להזכיר שכל מה שאתם זקוקים לו נמצא ממש שם – הרשתות הגדולות לרבות איקאה וכד', בתי מרקחת, מרכולים וכו' וכו', שלא נדבר על אופנה שמתאימה לאקלים המקומי ומחירים (בסיילים) שלא רואים ממטר את הארץ.

אז אל תוותרו על פריטים חשובים וכאלה שאתם זקוקים להם רגשית, אבל בזה זה מסתכם.

משפחה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
לתכנן חופשה כשרה
איך מתכננים נופש כשר?

תכנון חופשה יכול להיות מאמץ מרגש, אבל למי שמקפיד על חוקי תזונה כשרות הוא מוסיף רובד נוסף של שיקולים. חופשה כשרה כרוכה במציאת מקומות לינה

קרא עוד »
מלון קפסולה
מה זה מלון קפסולות?

אם עוד לא שמעתם על הטרנד היפני שכבש את העולם בסערה, כדאי שתכירו אותו – מלון קפסולות. מדובר באפשרות לינה זולה, ידידותית לסביבה ולמרבה ההפתעה,

קרא עוד »
חדר שינה
תיירות פנים

לפעמים הבחירה הטובה ביותר שניתן לעשות, זה להחליט שנשארים בבית. אתם בטח שואלים מה, איך זה הגיוני בכלל שכתבה שמדברת על תיירות, משכנעת אותנו להישאר

קרא עוד »