חיפוש

5 דברים שאסור לפספס בחופשה במאוריציוס

ברוכים הבאים לגן עדן. מאוריציוס נחשב לאחד המקומות היפים ביותר והפסטורליים ביותר בעולם ולמרות שהוא נמנה בין מוקדי התיירות הכי מבוקשים, הוא מצליח לשמור על קסם בתולי ולהציע למבקריו לא מעט שקט ושלווה, לצד פעילויות מסקרנות ומסלולי טיול מאתגרים. מתכננים חופשה ביעד הטרופי? לפניכם 5 מקומות שלא כדאי להחמיץ.

 

חופשה במאוריציוס

מארק טוויין כתב על מאוריציוס "בראשית ברא אלוהים את מאוריציוס ולאחר מכן ברא את גן העדן" ואם תשאלו אותנו – הוא לא טעה. האי היפהפה הוא פנינה אמיתית שמצליחה לשמור על אותנטיות, חרף המוני המבקרים ששוטפים אותה מדי שנה.

ככזה, מאוריציוס מתאים לחופשה בכל הרכב ובין אם אתם חובבי בטן-גב על החוף, טרקים אתגריים להרי געש, ספורט ימי, תרבויות עתיקות או יום פינוק במרכז ספא ובריאות – לא תתאכזבו. מה אפשר להגיד? חופשה במאורציוס היא התגשמות החלומות המתוקים ביותר.

חופשה במאוריציוס

שמורת הטבע שמארל (Chamarel)

אמרתם מאוריציוס, אמרתם טבע. ומה מתאים יותר מאשר שמורת הטבע הקסומה הזו בה מפלים פרטיים, גבעות חול צבעוניות ואווירה נהדרת. בשמורה שוכן כפר בעל אותו שם, בו בית קפה קטנטן עם קפה משובח שבהמלצת המקומיים, כדאי לחזק עם רום משובח (תוצרת מקומית) ואם אתם רעבים, יש כמה אפשרויות קולינריות מעניינות.

 

הר לה מורן (Le Morne Brabant)

מאוריציוס מציעה כמה אטרקציות אייקוניות והר לה מורן הוא ללא ספק בין המומלצות שבהן. ההר המרשים מציע טרק חצי יומי (כ-4 שעות הלוך-חזור) המתאים למיטיבי לכת בכל הגילאים, בסופו תגיעו לנקודת תצפית פנורמית יפהפייה. נוסף לטרק זה, ישנם מסלולי הליכה שונים וקלים יותר.

 

שייט בקטמרן

אם אתם רוצים להכיר את מאוריציוס מזווית שונה ומרעננת, שייט בקטמרן זו אחלה דרך – תוכלו לבקר באיים בתוליים, לנוח על רצועות חוף פסטורליות, לשנרקל ואולי אפילו לראות דולפינים וצבי ים. ההפלגה כוללת הדרכה, ארוחת צהריים ושתייה קלה.

 

בטן גב באי הצבאים (Île aux Cerfs)

חובבי בטן-גב, התפקדו! מול חופו המזרחי של מאוריציוס שוכן אי קטן בעל חולות לבנים ומי טורקיז צלולים – זהו המקום המושלם למצוא בו מרגוע לגוף וגם לנפש ולמרות שכבר לא מתגוררים בו צבאים, הוא מעניין ותוסס – ספורט ימי, מצנחי רחיפה, מגרש גולף, מסעדות, מסלולי טיול ועוד.

 

חיי לילה

את סוף היום מומלץ לבלות מחוץ למלון וגם כאן, תופתעו לטובה עם סצנת חיי לילה תוססת וצבעונית בה המקומיים והתיירים מתערבבים זה עם זה לכדי קרנבל גדול של מוזיקה ואווירת חופש. עיקר הסצנה מתרכז ברצועת החוף של הגרנד ביי ואזור לה קודאן, שם יש מועדונים, מסעדות וברים שווים. לסיכום, מאוריציוס הוא יעד מופלא לחופשה מכל סוג ובכל הרכב – בטן-גב, טיולים אתגריים, טבע פראי, חיי לילה ועוד. זה הזמן להתחיל לארוז…

חוּפשָׁה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
לתכנן חופשה כשרה
איך מתכננים נופש כשר?

תכנון חופשה יכול להיות מאמץ מרגש, אבל למי שמקפיד על חוקי תזונה כשרות הוא מוסיף רובד נוסף של שיקולים. חופשה כשרה כרוכה במציאת מקומות לינה

קרא עוד »
מלון קפסולה
מה זה מלון קפסולות?

אם עוד לא שמעתם על הטרנד היפני שכבש את העולם בסערה, כדאי שתכירו אותו – מלון קפסולות. מדובר באפשרות לינה זולה, ידידותית לסביבה ולמרבה ההפתעה,

קרא עוד »
חדר שינה
תיירות פנים

לפעמים הבחירה הטובה ביותר שניתן לעשות, זה להחליט שנשארים בבית. אתם בטח שואלים מה, איך זה הגיוני בכלל שכתבה שמדברת על תיירות, משכנעת אותנו להישאר

קרא עוד »