חיפוש

מה זה מלון קפסולות?

אם עוד לא שמעתם על הטרנד היפני שכבש את העולם בסערה, כדאי שתכירו אותו – מלון קפסולות. מדובר באפשרות לינה זולה, ידידותית לסביבה ולמרבה ההפתעה, נוחה! כך שאם אתם רוצים ליהנות מחופשה בלתי נשכחת ולסיים אותה עם עודף בכיס, זאת לגמרי אפשרות שכדאי לכם לשקול. סקרנים לשמוע עוד? המשיכו לקרוא.

 

מלון קפסולות – מה זה אומר?

מלון קפסולות, כמוסות או פוד, הוא ז'אנר מלונות עתידני אשר החל בעיר אוסקה שביפן בשנת 1979 וכיום נפוץ במקומות רבים בעולם. המלון מציע תאי אירוח קטנים אך פונקציונאליים שיאפשרו לכם ליהנות משנת לילה ערבה ולא הרבה מעבר. זה חלילה לא אומר שתוותרו על פרטיות או על פסיליטיז שונים, הם פשוט יגיעו בתצורה שונה ממה שאתם רגילים. היתרון הגדול – מחיר סופר זול ביחס לאלטרנטיבות.

מלון קפסולות

ספרו לי עוד על הקפסולות עצמן

מסקרן, נכון? הקפסולות המיועדות לשינה הינן בגודל של מיטה (או קצת יותר) והן נמצאות בשורה, זו לצד זו, ושורה נוספת מעל. הפתח היחיד נמצא בקצה וניתן לסגור אותו על מנת לשמור על פרטיות אך אל תדאגו – יש אוורור (ואף מיזוג אוויר), תאורה נעימה, אינטרנט אלחוטי ולעיתים מתקנים נוספים כמו שולחן צד, טלוויזיה וכיו"ב.

חסר לכם משהו? הוא ככל הנראה נמצא מחוץ לקפסולה – השירותים והמקלחות בחללים משותפים, כמו גם חדר האוכל, אזור העישון ושאר פסיליטיז. את החפצים תאחסנו בלוקרים חיצוניים.

 

האם הקונספט החדשני הגיע לישראל?

תשמחו לשמוע שכן! אומנם הישראלים אוהבים את החופשה שלהם מפנקת ומפונפנת, אבל יש מי שלינה עבורם היא רק פונקציה ומברכים על הצעד המבורך. כיום קיימים בארץ כמה מלונות כאלה והם פופולריים למדי, כך שתוכלו למצוא אחד כזה אפילו בין מלונות ירושלים – כך שניתן לתכנן חופשה זולה גם ביעדים היותר פופולריים ויקרים בישראל, בלי לקחת משכנתא.

 

מלון קפסולות בירושלים

כפי שציינו, הטרנד המשוגע הגיע האפילו לעיר הקודש שלנו ולמעשה מלון קפסולות ירושלים נחשב לאופציית לינה מועדפת בקרב ישראלים ותיירים המבקרים בעיר הגדולה ורוצים לחסוך בעלויות הלינה, בהם צעירים, זוגות ואף אנשי עסקים.

אז אם עוד לא הכרתם אותו, נעים להכיר – גרו קאפס (JERU CAPS HOTEL) – מלון קפסולות נעים ונוח אשר מציע לוקיישן מצוין בלב העיר ומכיל קפסולות ממוזגות ומרווחות יחסית, בהן בידוד מראש, מיזוג אוויר, שולחן מתקפל, תאורה ואפילו תא אחסון לחפצים אישיים. אינטרנט אלחוטי זמין 24/7 וחדר הרחצה כמו גם חללים אחרים, משותפים לכלל אורחי המלון.

 

לסיכומו של דבר, מלון קפסולות הוא טרנד שהתחיל בסוף שנות ה-70 של המאה הקודמת וסוף כל סוף הגיעו אלינו ונדמה שהוא כאן כדי להישאר. הוא זול, ידידותי לסביבה ומחבר בין אנשים, כך שאם עוד לא חוויתם אותו, אנו ממליצים לכם בחום לנסות בעצמכם.

מלון קפסולה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
לתכנן חופשה כשרה
איך מתכננים נופש כשר?

תכנון חופשה יכול להיות מאמץ מרגש, אבל למי שמקפיד על חוקי תזונה כשרות הוא מוסיף רובד נוסף של שיקולים. חופשה כשרה כרוכה במציאת מקומות לינה

קרא עוד »
חדר שינה
תיירות פנים

לפעמים הבחירה הטובה ביותר שניתן לעשות, זה להחליט שנשארים בבית. אתם בטח שואלים מה, איך זה הגיוני בכלל שכתבה שמדברת על תיירות, משכנעת אותנו להישאר

קרא עוד »