חיפוש

מה החשיבות של שינה על מיטת עץ טבעי

בחירת סוג המיטה עליה אנחנו ישנים, מהווה החלטה שאין להקל בה ראש, אל תשכחו, קרוב לשליש מהחיים שלנו, אנו מבלים על המיטה. כך שבחירת המיטה הנכונה, מסוג החומר הנכון, שתאפשר לנו שינה עמוקה ויעילה, יכולה לשדרג את איכות החיים שלנו. הבחירה במיטה העשויה מעץ טבעי, חשובה בדיוק מהסיבות שעליהן תקראו כאן.

 

אז מה הן הסיבות לישון דווקא על מיטת עץ טבעי?

  • אסתטיקה – בחירה בעץ טבעי היא בחירה ביופי פשוט. המרכז לשינה טבעית, מציעה סוגי מיטות העשויות מעץ טבעי, כמו אורן וקרוליינה למשל, שמעניקים מראה צעיר ורענן לחדר. בנוסף, מדובר בחומר גמיש שניתן לעצב אותו בדיוק כפי רצונכם, ובסוף, משרה אווירה נעימה, קלילה וזורמת בחדר השינה.
  • עמידות – המרכז לשינה טבעית, יציע לכם מיטות העשויות מעץ טבעי, שיחזיק לכם לזמן רב. עץ הקרוליינה למשל, שמשתייך למשפחת האורנים, ידוע בתור יעיל לאקלים הישראלי. כלומר, הדחיסות שלו, מאפשרת עמידות טובה להפרשי הטמפרטורות, הגבוהים יחסית, בין החום של היום בישראל, לקור של הלילה. מן הסתם, כשאתם קונים בסיס מיטה, לא תרצו להחליפו כל פרק זמן קצר, ולכן, העמידות מהווה פרמטר חשוב בקניית המיטה.
  • גמישות – מיטות מעץ טבעי, מלא, כשהן מיוצרות על ידי אנשי מקצוע, מאפשרות לבצע שינויים מסוימים בעיצובים, אם יש בכך צורך. כך תוכלו להתאים, גם את גדול המיטות, וגם את עיצובן, באופן המתאים ביותר לחדר השינה שלכם. מצד אחד מידת הדחיסות בהן תהיה רבה, ומצד שני, לא רבה מדי, מה שיגביל את היכולת לעצב כראוי.
  • הריח – אין תחלי לריח העץ הטבעי. המרכז לשינה טבעית, יעניק לכם חוויה של בחירת מיטה שתגרום לכם להנות מריח העץ מדי בוקר. הרוגע, והאווירה הטובה שהריח משרה על דרי החדר, גורמים לכם להתחיל ולסיים כל יום בכיף ובנחת, באווירה טובה.
  • בריאות – כפי שכבר אמרנו, חשוב מאוד לדאוג לבריאות הגב שלכם. הזמן שאתם מבלים בשכיבה על המיטה, הוא גדול מכדי שתקלו בזה ראש. לקנות מזרן טוב ובריא לגב בסכומים גבוהים, זה טוב, אך נדרש בסיס יציב ואיתן, שיכול להחזיק אותו.
  • מחיר – אין ספק ששאלת המחיר גם היא שאלה חשובה, וגם בשאלה זאת, שקלו את העובדה שמיטות מעץ טבעי יחזיקו לכם זמן רב, כך שגם אם המחיר קצת גבוה יותר, בסך הכללי זה משתלם. וכמובן שניתן להשיג מחירים יוצאי דופן, שתקבלו עבורם תמורה מלאה.

 

לסיכום

ישנם מספר פרמטרים שיעזרו לכם בקניית מיטה, וכדאי שתחשבו עליהם. הבריאות שלכם כמובן בראש הרשימה, אך כמובן גם עמידות החומר, על מנת שלא תצטרכו להחליף את המיטה מדי מספר שנים, הגמישות שלו והצורה בה הוא מגיע, חשובים גם הם. אין ספק, לצורת המיטה ועיצובה, יש חלק קריטי במראה חדר השינה שלכם. מכיוון שאתם מבלים שם לא מעט שעות, מומלץ לכם מאוד להשקיע במראהו.

מיטת עץ

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא