חיפוש

למה זה חשוב שמיטת מעבר תהיה מעץ מלא?

ילדים צעירים מתפתחים וגדלים מרגע לרגע, לכן כלל המוצרים שבהם הם משתמשים, בין אם מדובר בצעצועים, כיסאות או מיטות, צריכים להיות איכותיים ובטוחים לשימוש.

מוצר שאינו איכותי יכול לפגוע במידת מה בהתפתחות הילד, או לגרום לתאונות מצערות.

אז איך נוכל לדעת ולוודא שמיטת הילד מתאימה לו?

מיטת מעבר משמשת את רוב הילדים החל מגיל שנתיים ועד גיל שמונה לערך. על כן, מיטה זו משמשת אותם לשנים רבות ומהווה בעבורם את מקום מנוחתם העיקרי והחשוב ביותר. בהתאם לכך, איכות המיטה צריכה להיות גבוהה ובעיקר בטוחה. ישנם מספר אלמנטים המשוועים למיטה איכותית והנה כל מה שאתם צריכים לדעת מיטת מעבר בתור הורים לילדים צעירים:

 

מהי מיטת מעבר איכותית?

מיטת מעבר איכותית היא זו אשר בנויה מחומר עמיד ובטוח. חומר זה הוא עץ מלא, אשר עומד בתו התקן של משרד הבריאות. במידה ומיטה עשויה מעץ מלא, ובנויה בהתאם לתקן המורשה בארץ, היא תהיה בטוחה ביותר בכך שתמנע תאונות, כמו נפילת הילד. בנוסף, מיטה העשויה מעץ מלא היא מיטה עמידה ביותר שתישמר לכל השנים בהם הילד יזדקק לה, ולא תתפרק חלילה בשום שלב ותסכן את חייו.

בנוסף לחומר ממנו עשויה המיטה, ישנה חשיבות גדולה לסוג המזרון. לעומת המיטה, את המזרון סביר שנצטרך להחליף כל כמה שנים עקב בלאי ושימוש יתר, ועקב התפתחות הילד. מזרון יכול להיות עשוי מספוג, לטקס או ויסקו, כאשר זה האחרון הוא מומלץ ביותר בעבור הילד.

 

היכן נרכוש מיטה כזו?

מיטה איכותית העשויה מעץ מלא יש לרכוש ממותג אשר מתמחה בייצור שכזה. לכן מומלץ לפנות לאתר של וודלי על מנת להתרשם מעיצובים שונים של מיטות מעבר. באתר זה ניתן למצוא ארבעה סוגים שונים של מיטת מעבר. בנוסף, אין סיבה לקנות מזרון מספק אחר, וגם אותו ניתן לרכוש בהתאמה למיטה שאותה תבחרו.

לבסוף, ניתן למצוא באתר מיטת מעבר במבצע אשר תהפוך את כלל הרכישה למשתלמת ביותר לשנים יבואו, וזאת בעיקר אם ישנם מספר ילדים בבית הזקוקים למיטה איכותית.

 

לסיכום

מיטת מעבר היא רהיט חשוב מאד בחייו של ילד. ילד הישן על מיטה איכותית, ובטוחה לשימוש, הוא ילד שמתפתח כראוי ושהוריו יכולים לישון בבטחה בלילה. מיטת מעבר איכותית בנויה מעץ מלא, ובכך ניתן להיות בטוחים כי, בכל השנים בהן תשרת את הילד, היא לא תתפרק או תגרום נזק בלתי הפיך. בנוסף, ישנה חשיבות לסוג המזרן אותו נבחר וממה הוא עשוי.

באתר של וודלי ניתן למצוא הצעות שונות ומשתלמות לסוגים שונים של מיטות מעבר, ואפילו מיטות מעבר קומתיים. באתר זה ניתן לבצע רכישה הכוללת את העיצוב שהילד מעוניין בו, כמו גם המזרן המושלם והנוח ביותר בשבילו.

 

מיטות מעץ

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא