חיפוש

איך לבחור מיטת קומותיים שתכיל הרבה אחסון ותחסוך במקום

כבר מזמן הבנו שמיטות קומותיים הן אחד מהרהיטים שאם בוחרים לרכוש יכולים לשנות ולהיות משמעותיים בחייהם של הילדים שלנו מכמה סיבות.

אז מעבר לכך שהן מחברות בין הילדים ויוצרות חוויות הן גם פרקטיות וחסכוניות במקום, ויכול להיות שהן יכולות להיות אפילו יותר חסכוניות משתיארתם!

במאמר הבא נעבור על דגשים וטיפים בבחירת מיטת קומותיים שיש בהן אחסון ויחסכו לכם הרבה מקום בחדר הילדים ויגרום לו להראות ובתקווה גם להיות, הרבה פחות עמוס.

 

סוגי מיטות קומותיים

בתוך כל הקטגוריה הזו שנקראת: מיטות ילדים, יש תתי קטגוריה, ומתוך הנחה שכבר החלטתם שברצונכם לבחור במיטת קומותיים אנחנו כאן בשביל לספר לכם שיש סוגים תחת הכותרת מיטת קומותיים, ומההיכרות שלכם תוכלו לדייק את הבחירה שלכם למיטה המדויקת ביותר.

 

מיטת קומותיים סטנדרטית

כלומר שתי מיטות שממוקמות אחת מעל השנייה באמצעות קורות עץ, המיטות זהות בגודלן, ואל המיטה העליונה ניתן לעלות בעזרת הסולם שמוברג למסגרת המיטה.סוג מיטה זו מתאימה לאחים בהפרשי גיל קטנים יחסית.


מיטת קומותיים וחצי

כאשר יש פער גילאים גדול בין האחים ישנה אופציה שהמיטה התחתונה תהיה בגודל של מיטה וחצי, בדרך כלל משמשת לילד הגדול יותר, והמיטה העליונה היא מיטת נוער רגילה.

 

מיטת קומותיים גלריה

בדומה למיטת קומותיים קלאסית, גם המיטה הזאת מורכבת משתי מיטות בגודל זהה, אך בניגוד למיטת הקומותיים הקלאסית במיטת הקומותיים מסוג גלריה המיטות מסודרות בצורה כזו שאחת אופקית ואחת אנכית. כך שבחלל התחתון נוצר חלל שיכול לשמש כמקום לשולחן כתיבה ובכך לנצל את המרחב של החדר טוב יותר.
סוג המיטה הזו מומלצת במיוחד לאחים שצריכים 2 שולחנות כתיבה בחדר, אחד יהיה בחלל התחתון של המיטות והשני יהיה בפינה אחרת בחדר ובכך הם יכולים לשבת להכין שיעורים במקביל ולא להפריע אחד לשני ובו זמנית לחסוך במקום ולתת לכל אחד את הספייס והחלל שדרושים לו.

 

פתרונות אחסון יצירתיים במיטות קומותיים:

מיטת קומותיים חוסכת לנו מקום מעצם היותה מנצלת את חלל החדר גם לגובהו. אבל האם היא יכולה לחסוך במקום אפילו יותר? בהחלט.
ישנן מיטות קומותיים שהסולם\המדרגות המשמשות את הילדים להגיע למיטה שלמעלה עשויים מגירות, חלק מהמיטות התחתונות מכילות מגירות נשלפות או מכילות מקום אחסון מתחת למזרן התחתון, ראינו גם מיטות קומותיים שהמיטה התחתונה נפתחת לעוד מיטה ויכולה לשמש לאירוח חברים או במקרה שאחד הילדים כבר גדול למיטת הנוער הרגילה של המיטה.

חדר הילדים לא חייב להיות החדר הכי עמוס ומבולגן בבית! תכננו את החדר מראש, השתמשו בסוגי מיטות הקומותיים בשביל להתאים לילדים שלכם את המיטה שהכי מתאימה להם הן מבחינת גיל והן מבחינת המקום. השתדלו לקנות את מיטת הקומותיים עם שטח האחסון.

 

חדר ילדים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא