חיפוש

8 פתרונות משולבים למיזוג אוויר לצרכים תעשייתיים

תעשייה זה בין הדברים המורכבים ביותר שיש ואם אנו מנהלים מפעל תעשייתי אנו צריכים לחשוב על אלף ואחד דברים.

על רקע זה יש לציין כי אחד הדברים החשובים ביותר בניהול של מפעל תעשייתי זה שמירה על טמפרטורה קבועה.

קודם כל יש לשמור על טמפרטורה בשביל המוצרים שאנו מייצרים במפעל ובנוסף יש לשמור על הטמפרטורה בשביל העובדים במפעל.

הדרך לשמור על הטמפרטורה היא באמצעות מזגנים אשר נועדו לשימושים תעשייתיים.

עליכם להבין כי ככל שהמזגן שאתם קונים יותר טוב כך המפעל שלכם יעבוד בצורה יותר טובה ולכן אפשר לקבוע ללא חשש שיש קשר ישיר בין מזגנים במפעל ובין הרווחיות של המפעל וזה משהו שלא כדאי לזלזל בו או לבטלו בהינף יד ועל כך יש לתת את הדעת.

 

  • מזגן מיני מרכזי

אם כן הפתרון המשולב הראשון למפעל תעשייתי זה מזגן מיני מרכזי. מזגן זה משרת אותנו בצורה נהדרת ומאפשר להזרים אוויר קר למפעל בקלות רבה ולכן מזגן זה הוא אופציה מעולה למי שרוצה לשמור על טמפרטורה קרה במפעל שלו.

 

  • צ'ילרים

היתרון הגדול של צי'לרים נעוץ בעובדה שהם זולים וקלים להתקנה. כך אפשר לשים הרבה מאוד צ'ילרים במפעל ולקרר את המפעל בצורה נהדרת וליהנות מאוויר קר אשר זורם במפעל.

 

  • מערכות יניקה וסינון

אי אפשר לדבר על מזגנים תעשייתיים מבלי להזכיר מערוכת יניקה וסינון. אלו מערכות המשולבות עם המזגנים ומשפיעות מאוד על הטמפרטורה במפעל ולכן כדאי להכיר את האופציה הזאת.

 

  • מערכות מיזוג אוויר להתקנים תעשייתיים

כל מהנדס מיזוג אוויר יגיד לכם כי מזגנים יש לשים לא רק בחללים תעשייתיים אלא גם במכונות תעשייתיות. אם יש צורך לשמור על טמפרטורה קבועה במכונה אנו צריכים לשים לה מזגן מיוחד וזה משהו שכדאי לתת עליו את הדעת.

 

  • מזגן נייד

עוד אופציה נהדרת לקירור היא מזגן נייד. מזגן זה לא מחייב התקנה מסובכת וזה יתרון גדול החוסך גם זמן וגם כסף ולכן רבים בוחרים בפתרון זה.

 

  • מזגן רגיל

אי אפשר לדבר על התקנת מזגנים מבלי להזכיר את העובדה כי אפשר להתקין מזגן רגיל. אם אנו מדברים על חלל קטן של מפעל אזי בהחלט יתכן כי מזגן רגיל יעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר שיש והזולה ביותר שיש ואת זאת אנו חייבים לקחת בחשבון.

 

  • מאווררים בתקרה

עוד אופציה שמפעלים רבים בוחרים בה היא לשים מאווררים בתקרה. כך אפשר לקרר את החדר לא בצורה גדולה מדי ולקבל זרימת אוויר נעימה המקררת אותנו לא יותר מדי.

 

  • מזגני פאקג'

מזגני פאקג' נועדו לחללים תעשייתיים גדולים והם מעולים לקירור חללים עצומים ולכן אם יש לכם מפעל עם חלל גדול הדורש קירור רב מזגני פאקג' הם האופציה הטובה ביותר בשבילכם.

 

הדלקת מזגן

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא