חיפוש

עקירה כירורגית וטיפולי שיניים בהרדמה – מה חשוב לדעת?

הרדמה חלקית או מלאה מאפשרת לבצע מגוון רחב של טיפולי שיניים שנחשבים יחסית מורכבים. במאמר הבא נסביר מתי ההרדמה רלוונטית, מה היתרונות שלה וכמובן גם איך בוחרים מרפאה אמינה שאפשר לסמוך עליה

 

טיפולי שיניים מתקדמים עושים בהרדמה

אחד היתרונות של טיפולי שיניים מודרניים בא לידי ביטוי בכך שניתן לבצע אותם תחת הרדמה. האפשרות לבצע הרדמה חלקית או מלאה עולה בקנה אחד עם האינטרסים של כל הגורמים המעורבים בטיפולי השיניים, לרבות הרופא וכמובן המטופלים. כמו כן, כיום ניתן לעבור טיפולים כאלה בצורה מסודרת תחת קורת גג אחת באחד מסניפי דנטל מדיקל סנטר ובפריסה גיאוגרפית נוחה.

 

היתרונות של הרדמה בטיפולי שיניים

מבחינת רופאי שיניים, היתרון העיקרי של הרדמה הוא שניתן לבצע טיפולי שיניים בלי שזה יפריע למטופל ובלי שהמעורבות האקטיבית שלו תידרש. המשמעות מבחינה רפואית היא שאפשר גם לשלב בין סוגים שונים של טיפולי שיניים ולא להכאיב למטופל. יתרה על כך, הרדמה חלקית או אפילו מלאה היא לעיתים קרובות הדרך היחידה לבצע טיפולי שיניים מורכבים – כמו לדוגמא הרדמה כירורגית.

 

האם כדאי לעבור הרדמה?

להרדמה בטיפולי שיניים יש יתרונות גם עבור המטופל. ראשית, ההרדמה מתאימה למי שחוששים מביקור אצל רופאי שיניים ובהקשר הזה היא יכולה להתבצע גם בלי קשר לרמת המורכבות של הטיפול. שנית, ההרדמה החלקית או המלאה מונעת את הכאב במהלך טיפולי שיניים. מלבד העובדה שבעקירה כירורגית זה פשוט חובה כי אחרת אי אפשר לשרוד את הטיפול, ההרדמה מסייעת גם בטיפולים פשוטים יותר כגון טיפולי כתר וטיפולי שורש.

 

איפה מבצעים הרדמה?

עקירה כירורגית ועוד מגוון רחב של טיפולי שיניים בהרדמה מחייבים מיומנות ברמה הגבוהה ביותר. מה שחשוב לדעת הוא שלא כל רופא שיניים שמוסמך לבצע את הטיפול גם מוסמך לבצע הרדמה מלאה, לכן בדרך כלל צריך לבחור מרדים בנפרד. עם זאת, כאן המקום להזכיר שיש מרפאות שבהן הרופא והמרדים עובדים בשיתוף פעולה. מבחינת המטופלים, זה אומר שמתאמים מראש את ההרדמה והטיפול ומגיעים באותו תאריך כדי לעבור את הפרוצדורות השונות ברצף.

 

כמה עולה הרדמה?

החדשות הטובות הן שהמחיר של הרדמה חלקית או מלאה במהלך עקירה כירורגית וסוגים שונים של טיפולי שיניים אמור להיות כלול בהצעה המקורית. במילים אחרות, העלות של טיפולי שיניים כבר מגלמת בתוכה את ההרדמה. בשביל לוודא את זה, אפשר להתייעץ עם רופא השיניים עוד לפני שהטיפול מתחיל.

 

המלצות על מרפאת שיניים מתאימה

אחת הדרכים לבחור איפה בדיוק לעבור טיפולי שיניים תחת הרדמה חלקית או מלאה היא לקבל המלצות. את ההמלצות על מרפאות שיניים רלוונטיות שבהן מבצעים גם את ההרדמה וגם את הטיפול ניתן לאסוף מחברים, קרובים ובני משפחה. אם אין היכרות אישית, ניתן להשתמש במידע מהאינטרנט.

טיפול שיניים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא