חיפוש

אילו סוגי משחקי פוקר קיימים בעולם?

פוקר הוא אחד מהמשחקים הפופולריים ביותר בעולם. השילוב של מיומנות, חשיבה ומזל הופכים אותו לאחד המשחקים הכיפיים והנפוצים בעולם. בארץ פוקר תפס יותר ויותר מקום של כבוד בשנים האחרונות ויש אנשים שעבורם פוקר הוא בילוי כיפי קליל עם חברים. מקור הפוקר אינו ידוע בדיוק, אבל אנחנו יודעים שהוא היה בסביבה החל משלהי המאה ה19 ותפס תאוצה בעיקר במזרח ארצות הברית, והשאר היסטוריה.

לפוקר יש מגוון צורות משחק המשתנות ממדינה למדינה וממקום למקום. שווה ללמוד אילו סוג פוקר קיימים בעולם. לרוב משחקים בסגנון טקסס הולדם, אבל קצת גיוון יכול להיות נחמד. מעניין להתנסות בצורות משחק חדשות. התנסות חדשה יכולה להרחיב את מנעד הידע שלכם בפוקר בכלל ולשכלל את המיומנות שלכם כשחקנים.

 

ארבעה סוגי פוקר שטוב שתכירו!

טקסס הולדם

נתחיל במלך הבלתי מעורער של עולם הפוקר העכשווי. בגרסה הזו על המגרש יש קלפים קהילתיים, כלומר קלפים שכולם משתמשים בהם כדי לייצר את הידיים הכי טובות שהם יכולים, בשילוב עם הקלפים החסויים שהם מחזיקים ביד. מה שמאפיין את טקסס הולדם היא הזדמנויות האסטרטגיה שהוא מספק לשחקנים. חשוב להכיר היטב את חוקי המשחק. חוקים חשובים תוכלו למצוא פה פוקר חוקים. למי מתאים? אם אתם שחקני פוקר מתחילים אנחנו ממליצים להתחיל מהגרסה הזו. היא קלה להבנה ומהר מאד אפשר לעלות על הגל של המשחק.

פּוֹקֶר

אומהה הולדם

קרוב משפחה של טקסס הולדם ומשוחק בצורה מאד דומה עם כמה שינויים קלים. גם באומהה הולדם ישנם קלפים קהילתיים וקלפי חורים, אבל חוקי המשחק מורכבים יותר. כל שחקן מקבל ארבעה קלפים במקום שניים ומהם הוא יכול ליצור את היד המנצחת. באופן זה נוצרת מורכבת אחרת במשחק וישנן אפשרויות אסטרטגיות. למי מתאים? שחקנים מנוסים המחפשים אתגר חדש.

 

שבעה קלפים

הצורה הקלאסית והמסורתית של משחק הפוקר. יש סברות שזו הייתה גרסת הפוקר הראשונה בעולם. בצורת המשחק הזו אין קלפים קהילתיים ולכל שחקן יש את הקלפים שלו כשחלק גלויים וחלק לא. המשחק כולל כמה סבבי הימורים בהם נחשפים הקלפים אט אט עד לסיום המותח. בסגנון הזה לפוקר פייס יש חשיבות יתרה שכן אין לכם מושג ממה מורכבת היד של היריב שלכם. למי מתאים? כל מי שרוצה קצת לגוון את ולנסות צורת משחק חדשה.

 

 הגרלת חמישה קלפים

גרסה פשוטה יותר וקלאסית של פוקר. את סגנון המשחק הזה תוכלו למצוא במשחקי בית ומפגשים חברתיים. הגרסה דומה מאד לשבעת קלפים, רק שפה יש רק חמישה קלפים. במהלך הסבבים ניתן להמר ולהחליף את הקלפים בהתאם לחוקים. למי מתאים? שחקנים מתחילים שרוצים להשתפשף במשחק וללמוד את היסודות של משחק הפוקר הנהדר. לא משנה באיזה סגנון תבחרו העיקר שתבואו למשחק בחיוך ובהנאה ותלמדו איך לעשות את הפוקר פייס הכי טוב שלכם. אז יאללה לערבב לחלק ובהצלחה!

משחקי פוקר

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא