חיפוש

אמן החושים הזה יפתיע אתכם במופע מיוחד

העולם מלא בפלא: הוא קיים בטבע, בחיי היום יום שלנו וגם ביצירות כתובות או מצוירות, אבל רק לעיתים נדירות אנחנו נתקלים בתופעה שמעוררת בנו תחושה של קסם אמיתי. הרגעים האלה מיוחדים ונדירים, אבל יש דרכים להגדיל את הסיכוי להיתקל בהם. למשל, אם תלכו למקומות שבהם תוכלו לראות את רון גליקסמן, אמן החושים, בהופעה.

 

אמנות חושים

כדי להבטיח את התדהמה של הקהל, חשוב לבחור אמן חושים שבנוסף לכשרון ולמקצועיות הוא בעל אישיות כובשת, חוש הומור משובח, ויכולת בימתית שעוזרת לו להתחבר לכל אחד מהיושבים בקהל. כזה בדיוק הוא אמן החושים רון גליקסמן – הוא אוהב באמת את מה שהוא עושה וזה ניכר בכל רגע ורגע של המופע שלו. המופע של גליקסמן מכיל הפתעות שיבלבלו גם מדענים וחוקרים, ומציג יכולות על-טבעיות כמו קריאת מחשבות, טלפתיה ותקשורת על חושית.

אמנות חושים

 

מסע אל הלא נודע

הקהל במופע אמנות החושים נע בין תדהמה לצחוק מתגלגל, ועבור רבים מהיושבים בקהל, היכולות שמוצגות על הבמה מעוררות בהם שוב את החוויה הילדית של האמונה בקסם. חשוב לזכור שמופע של אמן חושים הוא לא מופע קסמים – במופע קסמים אתם צופים בתעלולי הסחת דעת וזריזות ידיים שמבוצעים בעזרת חפצים. במופע של אמן החושים אתם גם צופים וגם משתתפים במופע, וחווים בעצמכם את החוויה המדהימה שלא תיאמן.

 

הפלאים של רון גליקסמן

לאורך מופע אמנות החושים, יוביל אתכם רון גליקסמן למסע מרתק אל הלא נודע. הוא יבין אתכם בלי מילים, ישכנע אתכם בלי מאמץ ויאפשר לכם להביט פנימה ולגלות דברים שלא ידעתם על עצמכם. כוח המחשבה של גליקסמן הוא המכשיר שבעזרתו הוא מייצר מופע מבדר, מצחיק ושובה לב שמותאם היטב לקהל היעד ולסגנון האירוע. בהתאם לכך, המופע יכול להתאים גם לכל המשפחה משום שגם מבוגרים וגם ילדים יכולים ליהנות ממנו. חשוב לזכור שאם מדובר על מופע לקהל של מבוגרים, ייתכן שיהיו בו תכנים שלא יתאימו לילדים ולהיפך.

 

האשליה שנוגעת בכולם

הקשר המיוחד שיוצר גליקסמן עם הקהל, מאפשר לכל צופה להרגיש חלק בלתי נפרד מהחוויה המדהימה שמתרחשת מול עיניו. הכישרון יוצא הדופן של אמן החושים הזה מאפשר לו להציג בפניכם עולם מופלא שאפילו המבוגרים פוערים מולו עיניים ופה כמו ילדים. דרך המראה שמציב גליקסמן בפני הקהל שלו, הוא מאפשר להם להאמין שוב בקסם אמיתי ולראות את העולם דרך עדשה חדשה ומיוחדת. המופע מסתיים ומשאיר כל אחד מהצופים עם סימני שאלה ועם אמונה בעולם שבו הכל אפשרי.

 

לסיכום

אם אתם מחפשים ערב של חוויה בלתי נשכחת, של צחוק, קסם ותדהמה, בחירה במופע אמנות החושים של רון גליקסמן היא כזו שיכולה לפתוח עבורכם צוהר לעולם קסום וללוות אתכם בהיסחפות מרגשת ומצחיקה.

האשליה שנוגעת בכולם

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא