חיפוש

מה צריך להכין לקראת הדפסת פליירים או פוסטרים?

פליירים ופוסטרים משמשים אותנו רבות בתחומי החיים השונים – בפרסום, בהרשמה לדברים, בתוך הקהילה ועוד. היתרון המרכזי שלהם הוא הנראות שלהם – הם בולטים לעין בכל מקום לכן הם מאוד יעילים. אך חשוב לציין שלא כל פוסטר יהפוך למוצלח, ובשביל להפוך אותו לכזה יש להקפיד על מספר דברים בעת הכנתו. רוצים להכין פוסטר מוצלח ומושך? כל הטיפים בכתבה הבאה.

 

טיפ ראשון – תכנון מדויק

בנוסף לעיצוב, יש חשיבות לתת דגש על הפרטים הקטנים בפוסטר, לפני שפונים לבית דפוס. עליכם לחשוב על הגודל המדויק, על החומר שממנו תהיה עשויה הכרזה, על המקום בו תתלו אותה וההתאמה לו וכיוצא בזה. תכנון מדויק יימנע אי הבנות ביניכם לבין בית הדפוס, כיוון שכשאתם מגיעים מוכנים בית הדפוס יוכל לעזור לכם בצורה הטובה ביותר.

 

טיפ שני – עיצוב מקצועי

על אף שלאנשים רבים יש חוש עיצובי מפותח, יש לעבוד יחד עם מעצב או מעצבת גרפיים כדי להגיע לתוצאה מספקת. מעצב מקצועי יודע לשים לב לנקודות חשובות שכלל לא נמצאות במחשבה של אלו שאינם למדו עיצוב. אולי אתם חושבים שהעיקר שהפוסטר יהיה גדול ובולט לעין, אך כל מי שעוסק בשיווק יודע להגיד שלמראה של הפוסטר יש השפעה רבה על ההצלחה שלו, כלומר אם אנשים ירכשו את המוצר או השירות שהוא מציע.

 

טיפ שלישי – חשיבה שיווקית

עליכם לוודא מראש שהעיצוב איננו רק יפה, אלא גם שיווקי. לא כל מעצב יודע לחשוב בצורה שיווקית, להתאים פוסטרים לקהל היעד, להפוך מודעה לבולטת וכו'. חשיבה שיווקית היא בסיסית ביצירת פוסטר שמטרתו למשוך אנשים רבים. על מנת להגיע לתוצר שיווקי מקצועי, חשוב להתייעץ עם בעל מקצוע, כלומר עם משרד פרסום כלשהו.

 

איך לבחור בית דפוס?

  1. כדאי לבחור בית דפוס שלקוחות קודמים ממליצים עליו, משום שלקוחות מרוצים הם אבן הבוחן הטובה ביותר. אם הלקוח מרוצה, זה מעיד כי בית הדפוס הוא מקצועי ואמין.
  2. כדאי לבחור בית דפוס שנמצא באזורכם, כיוון שאין צורך לנסוע רחוק בשביל להדפיס פליירים.
  3. הכי טוב לבחור בית דפוס שניתן לבצע הזמנות באופן דיגיטלי – זה נוח, יעיל ומהיר! כמו כן, כל אופציות ההדפס מובאות בפניכם באתרי האינטרנט, לכן אין צורך לנסוע לבית הדפוס.
  4. בחרו בית דפוס שיכול להדפיס לכם כרזות בגודל שאתם צריכים ומהחומר שאתם צריכים.

 

סיכום

הדפסת פליירים היא פעולה בסיסית שקורית לכולנו, במיוחד אם יש לכם עסק. על מנת להגיע מוכנים לבית הדפוס חשוב שתתכננו היטב את כל הפרטים, תתייעצו עם מעצב מקצועי, תתייעצו עם איש פרסום ועוד. בנוסף, כדאי לבחור בית דפוס בצורה נכונה, ובית דפוס מומלץ שעובד בצורה דיגיטלית הוא הבחירה הטובה ביותר עבור כל עסק.

 

בחירת צבע

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא