חיפוש

טיפול לפשפש המיטה

פשפש המיטה

כיום ישנה טעות נפוצה בקרב ההמון שראוי לעמוד עליה. פשפש אינו נטפל רק לבעלי חיים אלא בעיקר מבני אדם. יש הסוברים שהוא מלווה את האנושות עוד מהימים שבני האדם הקדמוניים גרו במערות. איך הוא הגיע אליהם? אז ככה. פשפש המיטה הוא קרוב משפחה של פשפשי העטלפים, לכן הוא גם נמצא פעמים רבות במערות עטלפים. ככה הוא הגיע לבני אדם ופיתח כושר הסתגלות למחייה בסביבתם. מהתקופה הקדומה הזו עד ימינו אנו פשפש המיטה מלווה אותנו בכל אזורי המרחב העירוני, כאשר בשנות החמישים פשפש המיטה הוגדר אפילו כמגפה רשמית, בשל התפשטותו הרבה.

 

איך פשפש המיטה מגיע לבית?

לרוב פשפשי מיטה מגיעים אלינו דרך חפצים נגועים, דרך בסיסים של מיטה ישנה או מזרן נגוע. רהיטים בנמצאים בבית מלון ובאו במגע עם בני אדם נגועים, או רהיטים ישנים שהגיעו מהרחוב – מהווים מקור נפוץ מאוד למעבר של פשפש המיטה לתוך ביתנו. רהיט או כל שידה אחרת נגועה, יהיו המקור ממנו הפשפש ייכנס לתיק שלנו, משם לבית שלנו עד למזרן של המיטה. שם הוא יקנן עד שנשים לב לנגיעות הקיימות ונטפל בה.

 

פשפשים במיטה – טיפול אפקטיבי ומהיר

בשביל לטפל בפשפש המיטה מומלץ מאוד לבצע טיפול מהיר ונקודתי על ידי הדברת כל הבית. הסיבה שמדבירים את כל הבית היא, מפני שלא ניתן לדעת בדיוק איפה נמצא מקור הבעיה, ועדיף למנוע מצב שבו תהיה התפשטות נוספת שלה. ההדברה מתבצעת על ידי חומר קיטור מיוחד שמחסל את פשפש המיטה שמתחבא באזורים שונים וכן את כל המזיקים הנמצאים באזור. העשן של הקיטור יכול לחדור אל מקומות המסתור של פשפש המיטה וכך בעצם הם מחסלים את הבעיה כמעט לחלוטין.

 

טיפול בעקיצת פשפש

הטיפול בעקיצות של פשפשים במיטה אינו מחייב טיפול רפואי, וניתן להשתמש בתכשירים שונים המיועדים להרגעת העקיצות והעור. ברוב המקרים, טיפול בפשפש המיטה אמור לקחת מספר ימים עד כשבוע מרגע שהבעיה נפתרה ולא תראו עוד פשפשים בביתכם בזמן הקרוב.

כמובן שאם עדיין לא ביצעתם הדברה, יהיה לכם קשה מאוד להיפתר מהבעיה מכיוון שבכל בוקר תקומו עם עקיצות חדשות. לכן ההמלצה שלנו היא לטפל בבעיה מוקדם ככל האפשר, ומיד לאחר מכן להתחיל ולטפל בעקיצות עצמן בשביל להרגיע את חוסר הנעימות והגירודים. בסופו של יום, מדובר בתופעה לא נעימה, ויחד עם זאת מדובר בתופעה שאיננה מסוכנת לכם או לשאר בני משפחתכם.

 

סיכום:

לקוחות רבים פונים אלינו לאחר שזרקו חפצים נגועים לפח, פינו את כל הבית וכיבסו את כל הבגדים והמצעים בארונות בהרתחה, ולמרות זאת – פשפשי המיטה עדיין שרדו והמשיכו לעקוץ אותם במהלך הלילה. כדי להדביר את פשפשי המיטה באופן מוחלט חייבים לעשות עבודה יסודית, דבר שמצריך מדביר מקצועי ופרפקציוניסט שלא יפספס אף נקודה ואזור נגוע. רק כך תימנע מהלקוחות עגמת נפש מהליך מסורבל שבסופו אין תוצאות.

 

בעל חיים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא