חיפוש

5 חלקי חילוף שחייבים לאופניים חשמליים

אופניים חשמליים הופכים לנפוצים יותר ויותר, וניתן לשער שהאהבה אליהם נובעת מהקלות של הרכיבה עליהם, מהנוחות של השימוש בהם ומההנאה שהם מספקים.

אופניים חשמליים דורשים הרבה השקעה, בשונה מאופניים רגילים, לכן חשוב שיהיו לכם כל חלקי החילוף הנחוצים.

כמו כן, במידה ויש תקלה באופניים החשמליים חשוב לתקן אותה בהקדם ולא להמשיך להשתמש בהם – זאת על מנת למנוע את הידרדרות הנזק.

 

חלקי חילוף – איפה קונים?

כל רוכב מנוסה מחפש חנות מוצלחת בה ניתן לקנות אביזרים לאופניים במחירים נוחים ובאיכות גבוהה. כיום ניתן לרכוש את חלקי החילוף ושאר האביזרים באתרי באינטרנט העוסקים בתחום. אתרי האינטרנט מציעים מגוון של מוצרים איכותיים במחירים טובים יותר מחנויות הרגילות. כמו כן, תוכלו לרכוש ביעילות ומהירות את המוצרים – הם יגיעו במשלוח אליכם ואתם לא תצטרכו להתאמץ.

 

צמיג לאופניים חשמליים

על אף שהם חשמליים, גם להם יש צמיגים שעלולים להיהרס. מדובר בצמיגים רחבים יותר משל אופניים רגילים, לכן לא תוכלו להשתמש באותו הצמיג. את הצמיגים תוכלו לרכוש בעוביים שונים, לפי הגודל של האופניים שלכם. צמיג הוא ללא ספק האביזר הבסיסי ביותר שצריך שיהיה לכם.

 

מוט לכיסא של אופניים חשמליים

המוט של הכיסא באופניים החשמליים מתכוונן בהתאם לגובה של הרוכב וגם הוא נוטה להיהרס מדי פעם. במידה והוא נהרס לכם, אין סיבה לקנות זוג אופניים חדש – תוכלו פשוט לקנות מוט חדש שיש בו גם מנגנון קיפול לשליפת סוללה.

 

מושב מתחלף לאופניים חשמליים

אם המושב שלכם לא נוח לכם או שהוא נהרס, תוכלו לקנות מושב נייד שמתקינים אותו על זוג אופניים קיימים. יש מגוון סוגים של מושבים – רחבים יותר, צרים יותר וכדומה – עליכם לבחור במושב שנוח לכם.

 

רגליות לאופניים חשמליים

אם קניתם אופניים חשמליים בלי רגליות שעוזרות להם לחנות, או שהרגליות נהרס – תוכלו לקנות רגליות חדשות שמגיעות עם הברגים שמחברים אותן לאופניים. רגליות מעלות את נוחות השימוש באופנים לכן כדאי לכם לקנות לעצמכם אותן, למרות שזה נראה אביזר שולי.

 

שקע טעינה לסוללה של אופניים חשמליים

אופניים חשמליים יש להטעין, ולסוללה שלהן יש שקע טעינה מיוחד. במידה ואיבדתם את השקע או שהוא ניהרס, עליכם לקנות שקע חדש שמתאים לדגם של האופניים שלכם. שקע לטעינה של אופניים חשמליים איננו יקר כלל וניתן למצוא אותו בחנויות ואתרים רבים.

 

סיכום

כפי שניתן לראות, יש מגוון חלקי חילוף שכדאי שכל רוכב מנוסה יחזיק ברשותו. חלקי החילוף ישמשו אתכם בעתות מצוקה ויעזרו לכם לשוב ולרכב מהר ככל הניתן. אם לא תרכשו חלקי חילוף לפני שתזדקקו להם, אתם תהיו חסרי אונים בזמן אמת. חשוב לציין שהמחירים של חלקי החילוף אינן גבוהים ביחס לאופניים החשמליים שרכשתם, לכן אנו בטוחים כי תוכלו לממן את הרכישה שלהם.

 

כלי תחבורה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אוזניות שחורות
הכירו את הוט סטור

תגידו, עצרתם פעם לרגע וחשבתם על כמות המכשירים האלקטרוניים והגאדג'טים שמקיפים כל אחד מאיתנו? אם לא, תעשו את זה עכשיו. זה מטורף לתפוס את זה,

קרא עוד »
שלוש שטיחים
איך בוחרים שטיח?

רכישה של שטיח מצריכה היכרות עם פרטים חשובים מאוד. מי מכם שרכשו בעבר שטיח ללא היכרות עם הפרטים הללו, כנראה יכולים להודות בכך שזו הייתה

קרא עוד »
הדלקת נרות
השימוש בנרות ריחניים

יש כל כך הרבה עובדות שנוגעות לשימוש בנרות ריחניים שלא כולם יודעים. אחת הנפוצות למשל זו העובדה שהם נמצאים בכל בית ומאפשרים לרבים מאתנו להפיץ

קרא עוד »