חיפוש

המבצעים שאסור לפספס באתר שיקו

אי אפשר להתעלם מהעובדה שבימים האחרונים כולם מסביבנו מדברים רק על דבר אחד – אופניים וקורקינטים. ככה זה כשאתם מתגוררים בתל אביב, אלו נושאי השיחה העיקריים (וגם מאיפה מזמינים ארוחת צהריים, אבל זה כבר למדריך אחר). בעקבות העלייה במחירי האופניים והקורקינטים בעיר, החלטנו לצאת ולבדוק איפה יש מבצעים ואתם בטח מבינים שהגענו אל שיקו. הישארו אתנו ותגלו למה אנחנו כל כך מתלהבים.

 

תכירו קודם את הרקע המעמיק שהוביל אותנו לכתוב את המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים בנוגע למבצעים שפשוט אסור לכם לפספס, אנחנו רוצים לציין בפניכם את הרקע המעמיק שהוביל אותנו לכתוב את המדריך הזה. אם אתם קוראים את המדריכים שלנו באופן קבוע, אתם וודאי יודעים שזה לא הנושא שבו אנו מתמחים. פשוט בימים האחרונים אנו שומעים על רכישות של קורקינטים ואופניים בכל פינה. במטבח של המשרד, בתור בבית הקפה השכונתי וגם בשירותים של הבר. המצב הזה גרם לנו להבין שמישהו צריך להרים את הכפפה ולבדוק איפה יש מבצעים שווים ולאחר בירור מעמיק שערכנו ברחבי הרשת, הגענו אל שיקו. כשהבנו שמדובר במחירים טובים ממש, החלטנו להוציא על כך מדריך.

 

תכירו את המבצע ה – 1 שאסור לכם לפספס באתר שיקו

המבצע ה – 1 שאסור לכם לפספס באתר הוא על אופניים חשמליים מדגם סייקו פיקסי 36V. האופניים הללו עולות בחנויות אחרות כ – 600 שקלים יותר. בעוד באתר של שיקו תוכלו למצוא אותם ב – 3,300 ₪ בלבד! ראוי לציין כי מדובר בדגם שהומלץ לנו על ידי גורמים רבים שמשתמשים בו באופן יום יומי. אם תרצו לראות מקרוב במה מדובר, תוכלו לגלוש אל האתר בעצמכם: https://shikko.co.il.

 

תכירו את המבצע ה –  2 שאסור לכם לפספס באתר שיקו

המבצע הבא מתאים למי מכם שמחפשים אופניים חשמליות במבצע עם שילדה נמוכה. הדגם שנמכר באתר שיקו הוא רטן LF – 750 והוא מוצע למכירה בימים אלו ממש בסכום של 4,700 ₪. אם תערכו בירור בחנויות אחרות, אתם תגלו מיד שמדובר במחיר משתלם במיוחד. שכן, הוא חלק מהמבצעים המיוחדים שאסור לכם לפספס.

 

למה לקנות באתר שיקו?

תראו, עברנו הרבה עד שהגענו אל האתר הנבחר. בדקנו מעל ל – 20 אתרים שונים ברחבי הרשת. שאלנו גולשים ובדקנו מהו האתר המומלץ ביותר. מעל ל – 60 אנשים ציינו בפנינו שהם רכשו באתר שיקו ויצאו מרוצים. כך שאם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם בוחרים באופניים או קורקינטים שעונים על הפרמטרים הבאים, אתם צריכים לבחור בשיקו:

  • איכותיים
  • עם בטרייה שעמידה לזמן ממושך
  • במחיר טוב

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את המבצעים שאסור לכם לפספס באתר שיקו. כעת, כשאתם מכירים בהם, נותר לכם רק לבדוק מהו הדגם שאתם צריכים ולבצע רכישה. שיהיה בהצלחה!

קניית מוצר

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אוזניות שחורות
הכירו את הוט סטור

תגידו, עצרתם פעם לרגע וחשבתם על כמות המכשירים האלקטרוניים והגאדג'טים שמקיפים כל אחד מאיתנו? אם לא, תעשו את זה עכשיו. זה מטורף לתפוס את זה,

קרא עוד »
שלוש שטיחים
איך בוחרים שטיח?

רכישה של שטיח מצריכה היכרות עם פרטים חשובים מאוד. מי מכם שרכשו בעבר שטיח ללא היכרות עם הפרטים הללו, כנראה יכולים להודות בכך שזו הייתה

קרא עוד »
הדלקת נרות
השימוש בנרות ריחניים

יש כל כך הרבה עובדות שנוגעות לשימוש בנרות ריחניים שלא כולם יודעים. אחת הנפוצות למשל זו העובדה שהם נמצאים בכל בית ומאפשרים לרבים מאתנו להפיץ

קרא עוד »