חיפוש

אלו גלריות ציורי השמן המובילות בישראל?

במאמר הבא נדבר על גלריות אומנות וגלריות שמוכרים בהן ציורי שמן מקוריים של אמנים ישראלים במיוחד. ביקורים בגלריות אומנות הם הבילוי החביב עלינו ועל רבים נוספים בארץ בעיקר לפני שאנחנו עוברים לבית חדש או פותחים משרדים ורוצים לשלב אמנות וציורים על הקירות או לרענן את המחשבה ולפתוח את הראש.

הנה כמה מהגלריות הכי אהובות עלינו בארץ:

 

גלריית אונליין – Tmuna

גלריית ציורי שמן של אתר תמונה Tmuna היא גלריה אינטרנטית לחלוטין שנמצאת באונליין זמינה בכל שעות היום. שם תוכלו להסתכל על תמונות על פי קטגוריות כמו: ציורים, מודרני, גרפיטי, פופ ארט, פורטרטים, נופים, שחור לבן או ציורי שמן מקוריים.
יש אפשרות להסתכל על תמונות לפי הדמיה של חדרים ושילובי צבעים ובכך להבין האם היא מתאימה לחלל שלכם לפי חלל, הצבעים ממנו התמונה מורכבת, גודל, שילוב והרמוניה ועוד.
היתרון בגלריית אונליין היא שאין צורך לצאת מהבית. מי אמר שאומנות חייבים לרכוש בגלריה מפוארת בצורה פיזית? לפעמים הרבה יותר נוח לשבת בבית להסתכל על התמונה ולהבין האם היא באמת מתאימה לנו לחלל.

 

גלריית גורדון בתל אביב

גלריית גורדון היא גלריה מעולה ומובילה בתחום האמנות בעיר תל אביב. היא נוסדה בשנת 1966 והיא נחשבת לאחת מגלריות שנמצאות בה אוספי אומנות ישראלית מהגדולים בעולם! ב2018 הגלריה העתיקה את עצמה ממרכז העיר לדרום תל אביב וכעט אתם יכולים למצוא אותה בגבעת הרצל. היא מורכבת מ2 חללי תצוגה מרכזיים וגן פסלים מעורר השראה במרחק של כמה עשרות מטרים אחד מהשני.
חשוב לבדוק את שעות הפעילות והפתיחה של הגלריה בכדי שלא תגיעו ותתאכזבו. תוכלו למצוא את שעות הפעילות באתר או באפליקציית איזי.

 

גלריית אונליין לעומת גלריה ממשית:

ההבדלים שבין גלריה שמתקיימת במרחבי האונליין לבין גלריה ממשית הם כמובן שונים בחוויה, בצורך ובסוג האדם שאתם. הקורונה שינתה רבות את האופן שבו אנחנו רוכשים בסופר, בחנויות הביגוד, ההנעלה ואפילו הריהוט לבית. לדעתנו רכישת אומנות תהיה בקרוב גם היא באמצעות האונליין מכיוון שלשם העולם כולו הולך.
כמובן שיש יצירות שאי אפשר להבין או להרגיש דרך המסך וזה החיסרון הענק שיש ברכישה דרך האינטרנט אבל עם הזמן אנחנו נעשים יותר ויותר עצלנים ופחות חשדנים.

 

האם יבוא היום שנרכוש יצירת באלפי שקלים דרך האינטרנט?

אפשר להסתכל על שוק הNFT החדש. שוק שמוכר יצירות אומנות מקוריות של אמנים דרך האונליין. המגמה הזו כבר התחילה והיא עתידה לגדול ולהמשיך להשתכלל. כרגע אמנים רבים לא מבינים את המשמעות ואת הפוטנציאל אבל אנחנו צופים עליה ניכרת של המגמה והצטרפות של אמנים מפורסמים ורבים.

 

לסיכום

לא היינו ממהרים להמית או לזלזל בערכן של הגלריות הממשיות שאפשר ללכת לבקר ולהתרשם ולהתחבר ליצירה – אבל, חשוב לציין שהעולם נמצא במגמה מסוימת שכל שוק או תחום שלא יכנס אליו ייכחד או יעלם. כרגע אפשר להגיד תודה שאנחנו נהנים משני העולמות.

סוסים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אוזניות שחורות
הכירו את הוט סטור

תגידו, עצרתם פעם לרגע וחשבתם על כמות המכשירים האלקטרוניים והגאדג'טים שמקיפים כל אחד מאיתנו? אם לא, תעשו את זה עכשיו. זה מטורף לתפוס את זה,

קרא עוד »
שלוש שטיחים
איך בוחרים שטיח?

רכישה של שטיח מצריכה היכרות עם פרטים חשובים מאוד. מי מכם שרכשו בעבר שטיח ללא היכרות עם הפרטים הללו, כנראה יכולים להודות בכך שזו הייתה

קרא עוד »
הדלקת נרות
השימוש בנרות ריחניים

יש כל כך הרבה עובדות שנוגעות לשימוש בנרות ריחניים שלא כולם יודעים. אחת הנפוצות למשל זו העובדה שהם נמצאים בכל בית ומאפשרים לרבים מאתנו להפיץ

קרא עוד »