חיפוש

איך בוחרים שטיח?

רכישה של שטיח מצריכה היכרות עם פרטים חשובים מאוד. מי מכם שרכשו בעבר שטיח ללא היכרות עם הפרטים הללו, כנראה יכולים להודות בכך שזו הייתה טעות. אנחנו נכללים בסטטיסטיקה הזו ובגלל שלא היה לנו ידע, מצאנו את עצמנו מעבירים את השטיחים שרכשנו לאנשים אחרים. פשוט כי גילינו שהם לא מתאימים לנו כלל וכלל. הישארו אתנו ותגלו איך בוחרים שטיח שיתאים לכם ב – 100 אחוז.

 

תכירו את המומחים שגרמו לנו הבין איך בוחרים שטיח

אם קראתם את פסקת הפתיחה בעיון, אתם בוודאי יודעים שעד שכתבנו את המדריך הנוכחי, לא היה לנו מושג בנוגע לבחירה נכונה של שטיחים. כדי שנוכל להציג בפניכם את המידע החיוני ביותר, היינו צריכים לפנות אל מעצבי פנים שיודעים הכול על שטיחים. לפני כמה ימים יצרנו קשר עם מעצבי פנים שציינו כי הם ישמחו ללוות אותנו בכתיבת המדריך. הם ציינו בפנינו את הטיפים שלהם לבחירה נכונה של שטיח ואנחנו קיבלנו את האישור שלהם לציין את הטיפים הנבחרים במדריך הנוכחי. אנו רוצים להודות לכל אלו שסייעו לנו. שכן, בזכותם, מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי לאפשר לכל אחד ואחת מכם לדעת איך בוחרים שטיח.

 

איך בוחרים שטיח? התשובה של שיר

שיר עוסקת בתחום כבר כמה שנים. לדבריה, בחירה של שטיח היא לא עניין של מה בכך. שיר בחרה להציג בפנינו טיפ שנוגע אך ורק לבחירה של שטיח עגול. פשוט בגלל ששטיח זה קל להתאמה לכל חלל. היא אמרה שצריך פשוט להסתכל מסביב ולבדוק מהו הצבע הדומיננטי שקיים בחדר. לאחר שתגלו מהו, תצטרכו לבחור שטיח שמתמזג עם הצבע. הנה כמה צבעים דומיננטיים וצבעים שמתמזגים איתם

  1. צבע דומיננטי כחול – אפור, שמנת, קרם
  2. צבע דומיננטי ירוק – חום, שמנת
  3. צבע דומיננטי אפור – לבן, שמנת, ירוק בקבוק

 

איך בוחרים שטיח? התשובה של חן

חן אמרה שכשהייתה בתחילת דרכה היא רכשה שטיחים של חברה מוכרת כמו למשל Go Good. לדבריה, בחירה בחברה כזו מאפשרת לה להתייעץ עם נציג מכירות שמציין בפניה את השטיח המתאים ביותר לחלל הנבחר, בהתאם לתמונה שהיא מציגה בפניו.

 

קריטריון חשוב שצריך לבוא לידי ביטוי בעת בחירה בשטיח

חשוב מאוד לציין כי לאחר שקראנו את התגובות של מעצבי הפנים, הבנו שבחירה בשטיח צריכה להיעשות בהתאם לקריטריונים חשובים. אחד החשובים ביותר שבהם הוא האיכות. אתם צריכים לבחון מראש כי אתם רוכשים שטיח איכותי, כזה שיחזיק מעמד לטווח רחוק. הרי שטיח זהו פריט שצפוי להיות עמיד לעשרות שנים.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך בוחרים שטיח. כעת, כשיש בידיכם את כל הפרטים, נותר לכם רק לצאת וליישם את הטיפים שלעיל. אנו מאחלים לכם שתבחרו נכון ושתהיה לכם דרך צלחה!

שטיח פרסי

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אוזניות שחורות
הכירו את הוט סטור

תגידו, עצרתם פעם לרגע וחשבתם על כמות המכשירים האלקטרוניים והגאדג'טים שמקיפים כל אחד מאיתנו? אם לא, תעשו את זה עכשיו. זה מטורף לתפוס את זה,

קרא עוד »
הדלקת נרות
השימוש בנרות ריחניים

יש כל כך הרבה עובדות שנוגעות לשימוש בנרות ריחניים שלא כולם יודעים. אחת הנפוצות למשל זו העובדה שהם נמצאים בכל בית ומאפשרים לרבים מאתנו להפיץ

קרא עוד »