חיפוש

המדריך המלא לתיקון הליכון כושר

אוהבים לרוץ על הליכון כושר? אתם לא לבד – רבים שותפים להעדפה שלכם בשל היתרונות הרבים של שימוש בהליכון, בין אם בבית ובין אם בחדר כושר.

עם זאת כמו כל מכשיר חשמלי, גם הליכון עלול לסבול לאחר זמן מסוים מבלאי ומתקלות.

במדריך זה נרחיב על תקלות אפשריות בהליכונים ועל הדרכים להתמודד איתן.

 

איך יודעים שיש תקלה בהליכון?

לצורך העניין נמשיל את ההליכון לגוף האדם: כאשר אדם חולה, הגוף שולח סימפטומים המסייעים לאדם להבין שמשהו לא בסדר עם הגוף שלו והוא זקוק לטיפול. גם כשהליכון תקול, ישנם מספר סימנים שניתן לזהות בתפקוד ההליכון המעידים על תקלה:

  1. רעשים יוצאי דופן
  2. ריחות של גומי או פלסטיק שרוף
  3. משטח ריצה לא יציב, ועם "גלים"
  4. מהירויות שמשתנות ללא "בקשה"

 

אוקיי, זיהיתי תקלה בהליכון. מה עושים?

תמיד מומלץ לחפש בגוגל את התקלה שלכם, כי ישנה סבירות גבוהה שניתן לפתור אותה בקלות – למשל, אם שכחתם לחבר את ההליכון לחשמל. אם מדובר בתקלה רצינית יותר, מומלץ מאוד ליצור קשר בהקדם האפשרי עם טכנאי הליכונים. יש להדגיש כי לתקלות קלות יש נטייה להחמיר עם הזמן, וככל שהתקלה חמורה יותר כך התיקון יהיה יקר יותר.

 

כיצד לבחור טכנאי הליכונים?

הבחירה בטכנאי הליכונים עשויה להיות מאתגרת, שכן קשה לוודא שהטכנאי באמת עבר ההסמכה מתאימה ויש לו ניסיון מספק. הבאנו מספר טיפים שיכולים לסייע לכם בבחירת הטכנאי:

בדקו כי הטכנאי מוסמך:

וודאו כי הטכנאי עבר את ההסמכה המתאימה ושהוא מגיע מחברה מקצועית עם המלצות חיוביות המתמחה בתיקון מכשירי כושר.

 

תיאור התקלה בטלפון:

תארו את התקלה בהליכון במדויק בטלפון וציינו את החברה המייצרת את המכשיר וכן את הדגם שלו, ושימו לב האם הטכנאי יידע לתת איזשהו אבחון ראשוני. כך תוכלו לאמוד את המקצועיות שלו.

 

החלפה לרכיבים מקוריים בלבד:

במידה והטכנאי מחליף רכיבים מסוימים בהליכון שלכם, וודאו כי הוא מחליף לרכיבים מקוריים בלבד. שימוש ברכיבים חלופיים וזולים עשוי להוביל לכך שהתקלה תקרה שוב ותצטרכו לשלם מחדש.

 

מחירים:

בדקו את המחירים הסטנדרטיים בשוק לתיקון הליכונים. על ידי בדיקה כזו תוכלו לוודא שהטכנאי מציע לכם שירות במחיר סביר ולא מנסה "לעקוץ" אתכם.

 

מהי החברה המומלצת ביותר עבור תיקון הליכון כושר?

אחת החברות המוכרות והמומלצות לתיקון הליכונים בשוק כיום היא טרדמיל. החברה מתמחה בתיקון מכשירי כושר כולל הליכון כושר, ומספקת שירות לחדרי כושר גדולים וכן ללקוחות פרטיים. החברה מתמחה בכל מה שקשור לעולם ההליכונים – בין אם מדובר בתיקון הליכונים, ייעוץ אחזקה ומכירת רצועות ומוצרים חלופיים. בטרדמיל ישרת אתכם צוות טכנאים מנוסה ומקצועי, שיספק עבורכם שירות בסטנדרט הגבוה ביותר במחירים הוגנים, ולא יעשה קיצורי דרך בתיקון על מנת להוזיל עלויות.

 

אישה עושה כושר

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא