חיפוש

באילו מקרים כדאי לקחת ייעוץ משכנתא?

בעבר, מי שרצה לקחת משכנתא ניגש לעשות זאת בעצמו, הוא הגיע אל הבנק, שאל איזה מסמכים עליו להביא בכדי לקבל משכנתא וכבר תהליך המשכנתא החל… היום, יותר מתמיד, כולם מכירים את החשיבות שבייעוץ משכנתאות מקצועי. למה זה כך ומתי אסור לוותר על ליווי מקצועי? על כך ריכזנו לכם כאן מידע.

 

למה לאחרונה מכירים יותר את חשיבות ייעוץ המשכנתאות?

בשנה האחרונה עולם המשכנתאות חווה זעזוע עמוק. ריבית הפריים שהייתה הריבית הנמוכה במשק, האמירה וכיום גל העלייה עדיין לא פסק. אנשים מוצאים את עצמם משלמים החזר משכנתא שגדל במעל אלף שקלים ויחד עם יוקר המחיה המאמיר, המצב הופך לקטסטרופלי.

אנשים רואים מה קורה בשטח וכך הם מזהים כי כדי לקחת משכנתא שלא תאמיר כך ביום מן הימים, יש צורך בליווי מקצועי לאורך כל הדרך. אם אתם עומדים לפני תהליך לקיחת משכנתא או כל שינוי שאתם מעוניינים לבצע בהלוואת המשכנתא הקיימת, כדאי שתכירו את המקום המומלץ לקבלתך ליווי מקצועי בתחום: ייעוץ משכנתא –  mashcantainfo.

 

מתי אסור לוותר על ייעוץ מקצועי?

ייעוץ מקצועי הוא קריטי לקבלת משכנתא משתלמת. יחד עם זאת, אנשים שמתעקשים לקחת לבד משכנתא, ללא ייעוץ מקצועי יכולים לעשות זאת, אך חשוב לדעת כי הם עלולים לשלם על כך מחיר יקר של מאות אלפי שקלים בטווח הרחוק – בריביות המשכנתא שילוו את המשכנתא שלו לאורך כל חייה.

 

לקיחת משכנתא חדשה

כאשר לוקחים משכנתא בזמן שהשוק בהתייקרות רצינית, אסור לוותר על ייעוץ משכנתא. הייעוץ עשוי לחסוך ללווה תשלומים יקרים בהמשך, אם הוא ירצה לפרוע את המשכנתא מוקדם או אפילו למחזר את המשכנתא בהתאם ליכולת הפיננסית שלו.

 

מחזור משכנתא קיימת

החלטתם למחזר את המשכנתא הקיימת, אתם מרגישים שהמשכנתא מעיקה והקושי לעמוד בתשלומים הפך למעיק… במקרה כזה ניתן למחזר את המשכנתא להחזר משכנתא נמוך יותר. אך כדי שהמחזור לא יגבה מחיר יקר מידי, חשוב לעשות אותו בליווי מקצועי של יועץ משכנתאות. מחזור משכנתא בתקופה סוערת שכזו עלול להפוך את המשכנתא ליקרה במיוחד וכדי למזער נזקים ולהפוך את התהליך ליעיל, חשוב לפנות לייעוץ מקצועי.

 

משכנתא למסורבים

אדם שניסה לפנות בכוחות עצמו לבנק בבקשה לקבל משכנתא אך הוא קיבל סירוב מהבנק, קיבל מעין "חותמת שחורה" על הבקשה וכעת, כל השתדלות שלו בנושא חייבת להיעשות בצורה נכונה ומקצועית. לבנק אין עניין לסרב לבקשה ללא סיבה. הרי הרווחים של הבנקים הם בעיקר מהלוואות אלו…

 

משכנתא מרובת לווים

כאשר מדובר במשכנתא אותה משלם מעל לווה אחד או אפילו לווה אחד אבל צעיר – שצריך ערב משלם, לא כדאי לוותר על מעורבות מקצועית. מעורבות של איש מקצוע הופכת את תיק המשכנתא לרווחי יותר. אל תנסו לפעול לבד.

באילו מקרים כדאי לקחת ייעוץ משכנתא?

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
משכנתא
משכנתא בריבית משתנה

משכנתא בריבית משתנה – מה זה אומר? מתי זה משתלם? מהן האפשרויות השונות בריבית משתנה? בניית תמהיל משכנתא היא עניין מורכב. חשוב שנבין היטב מהו

קרא עוד »