חיפוש

איך לתפוס עכבר בבית בלי מלכודת

אם הגעתם לכאן, כנראה שראיתם ממש לא מזמן שיש לכם עכבר בבית ואין לכם מלכודת זמינה.

אם אין לכם אפשרות לצאת ולקנות אחת כזו ברגעים הקרובים, אתם צריכים לקרוא את השורות הבאות, בהן נציין עבורכם טיפים שונים לתפיסה של עכבר ללא מלכודת.

אז תכינו את עצמכם לקראת פרידה מהעכבר, כי בקרוב מאוד הוא הולך לעבור דירה. הנה הטיפים שאתם חייבים להכיר:

 

כמה פרטים שחשוב שתדעו מראש

רגע לפני שנציג בפניכם את הטיפים, חשוב שתדעו שאנו מציעים לכם טיפים שאינם מסכנים אתכם. כלומר, לא יהיו פה טיפים שיציעו לכם לתפוס את העכבר עם ידיים חשופות או באמצעות חומרי הדברה מסוכנים. הטיפים שיוצעו לכם בהמשך המדריך נכתבו על ידי אנשים שהתמודדו בעבר עם לכידה של עכבר ללא מלכודת.

 

  1. תתקשרו ללוכד עכברים

תודו שלא חשבתם על אפשרות קלה שכזו – פשוט תתקשרו אל לוכד עכברים ותגידו לו שאתם צריכים שהוא יגיע אליכם בהקדם האפשרי כי יש לכם עכבר בבית ואין לכם מלכודת זמינה. אם אתם קוראים את המדריך שלנו בשעת לילה מאוחרת, כדאי שתדעו שיש לוכדי עכברים שמבינים שיש להם עבודת מצילת חיים (כן, יש אנשים שעבורם לכידה של עכבר זה עניין של חיים או מוות). לכן, אתם יכולים להתקשר אליהם ולשאול אם הם עובדים בשעות כאלה, מקסימום יגידו לכם להתקשר מחר.

 

  1. תשיגו חתול

אתם יכולים להיות רגועים, אתם לא צריכים לצאת עכשיו לרחוב ולמצוא חתול רחוב. אתם גם לא צריכים ליצור קשר עם עמותה ולאמץ חתול בדקה ה-90.  מה שאתם כן צריכים לעשות זה לפנות לשכנים, חברים, מכרים, בני דודים או מישהו שנמצא בקרבת מקום ויש לו חתול. כידוע, חתולים רודפים אחרי עכברים, כך שהם יעשו עבורכם את העבודה ואתם לא תצטרכו לרוץ באמצע היום או הלילה בשביל לקנות מלכודת.

 

  1. תאלתרו מלכודת

יש לכם קופסה כלשהי שאתם לא צריכים? גם אם לא, תרתמו את אחת הקופסאות בבית למטרה הנעלה הזו. אם אינכם יודעים אילו קופסאות מתאימות בשביל ההליך, ריכזנו עבורכם כמה אפשרויות:

  • קופסת דגני בוקר
  • קופסת אוכל
  • קופסת תבלינים

תבחרו את הקופסא המתאימה, וזה לא משנה אם היא עשויה מפלסטיק, קרטון או כל חומר אחר. אתם רק צריכים לבדוק שיש לה חור אחד בלבד. עכשיו, תניחו בתוך הקופסא משהו שיגרום לעכבר להיכנס פנימה. זה יכול להיות כף של חמאת בוטנים, כף גבינה כלשהי וכו'. תניחו את הקופסא באזור שבו ראיתם לאחרונה את העכבר ותחכו שהוא יגיע. כשתראו שהוא נכנס אל תוך הקופסא, תאטמו את חור הכניסה היטב ותשחררו את העכבר במרחק מה מהבית.

אלו היו הטיפים שלנו לתפיסת עכבר בבית בלי מלכודת, מאחלים לכם שתתפסו אותו בהקדם ותחזרו לשגרה נטולת מזיקים.

 

עכבר

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא