חיפוש

כיצד אופטומטריסט יוכל לעזור לי בבחירת עדשות מגע?

כל אחד יודע שאופטומטריסט אחראי בכל הנוגע להתאמה של משקפיים ועדשות מגע, אך מעטים יודעים איך הוא עושה זאת. החלטנו לקחת את הנושא המרתק הזה ולבדוק אותו מקרוב, כדי לענות אחת ולתמיד על הסוגייה שמעניינת את רבים מאתנו. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתכירו בהליך זה.

 

השלב ה – 1: ביצוע בדיקת ראייה

אי אפשר לעסוק בבחירת עדשות מגע, מבלי לציין את השלב הבסיסי ביותר שיאפשר לאופטומטריסט לבחון את מצב הראייה שלכם. ראוי לציין שבדיקת הראייה בודקת לא רק את יכולת הראייה שלכם לקרוב ורחוק, אלא גם בוחנת את מצב העין. נסביר שבמקרים מסוימים מתגלה שהמטופל סובל מתחושת יובש מוגברת. מצב שכזה עשוי להקשות על הרכבת העשות. כך שסביר להניח שהאופטומטריסט ינחה להרכיב משקפיים במקום.

השלב ה – 1 ביצוע בדיקת ראייה

השלב ה – 2: בחירת סוג העדשות המתאימות

מטופלים שעברו את בדיקת הראייה וקיבלו את המספר המתאים להם, צפויים לעבור לשלב השני שנוגע לבחירת עדשות המגע המתאימות. בשלב זה האופטומטריסט מלווה את המטופל, בבחירה של עדשות מגע בהתאמה אישית. שכן, זו הדרך הטובה ביותר שתאפשר להתאים את העדשה ולא רק מבחינת תיקון הראייה, אלא גם מבחינת המבנה של העין. שכן, יש מי שסובלים מתופעות שונות שמצריכות עדשות מיוחדות.

 

הידעת? מרשם לעדשות שונה מהמרשם למשקפיים

מי שמכירים את תחום האופטיקה מקרוב, יודעים שאדם יכול לקבל מרשם מסוים לעדשות והוא יהיה שונה לחלוטין מהמרשם של המשקפיים שברשותו. שכן, העדשות של המשקפיים מונחות במרחק מה מהעין עצמה. מרחק זה נקרא בעגה המקצועית "ורטקס דיסטנס" וחשוב להכיר בו, כדי שתוכלו לקבל את המרשם שהותאם באופן מיוחד לעדשות.

אם אתם רוצים לקבל שירות מקצועי שיאפשר לכם להכיר במספר המדויק, עליכם לפנות אל אופטומטריסטית ברמת אביב, ת"א שתבצע את האבחנה הטובה ביותר.

הידעת מרשם לעדשות שונה מהמרשם למשקפיים

כך תבחרו באופטומטריסט מומלץ

המידע שהוצג בפניכם עד כה, מעיד על החשיבות שבבחירת אופטומטריסט מומלץ. שכן, אתם רוצים להיות בטוחים בכך שתפנו למי שיסייע בבחירת עדשות המגע על הצד הטוב ביותר. נציין בהזדמנות זו שבחירת עדשות שתתבצע באופן לקוי, עשויה להוביל לקושי מהותי בראייה ולכאבי ראש חזקים.

אם אתם רצים להגיע לאופטומטריסט מומלץ, עליכם לקרוא חוות דעת שנכתבו בפלטפורמות מהימנות ברחבי הרשת. לדוגמא, לשונית הביקורות של גוגל, פורומים מקצועיים וביקורות שנכתבו על גבי דפים עסקיים בפייסבוק. במהלך הבירור עליכם לשים דגש על ההסמכה, איכות השירות והמקצועיות של האופטומטריסט.

 

השורה התחתונה – זה הזמן לבחור עדשות!

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את 2 השלבים שמבצע אופטומטריסט, במטרה להתאים לכל אחד מלקוחותיו את עדשות המגע הנכונות עבורו. בשלב זה אתם מכירים בכל המידע, כך שנותר לכם רק ליישם אותו, כדי שתוכלו להגיע לאופטומטריסט מוסמך ומומלץ שיבצע את עבודתו נאמנה.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא