חיפוש

3  רעיונות מקוריים לחבר שחוגג יום הולדת 40

חגיגות של יום הולדת 40 יכולות להיות די מבאסות. הרי מדובר בגיל שהוא בדיוק באמצע, אתה לא הכי צעיר, אבל גם לא הכי זקן. זה השלב שבו מפסיקים להתלהב מימי הולדת ומנסים כמה שפחות לדבר על זה. אם אתם רוצים לחגוג לחבר יום הולדת 40 ייחודי, כזה שיוציא אותו מהבאסה, אתם צריכים להכיר את 3 הרעיונות המקוריים ביותר שיאפשרו לדבר הזה לקרות. הנה הרעיונות הללו:

 

רעיון מספר 1 – תיקחו אותו למסעדה אהובה

כל גבר ישמח שתיקחו אותו למסעדה אהובה, ואם אפשר מסעדה שמאפשרת לאכול כפי יכולתך אז בכלל טוב. הרי אין דבר יותר מנחם מאוכל. אם כבר חוגגים 40, במקום להתבאס על השערות שגדלות במקומות לא חיוניים, במקום להסתכל על הכרס ולנסות להבין איך היא הגיעה לשם ובמקום לבכות על ההתקרחות שמתחילה לתת את אותותיה – אפשר לחגוג עם אכילה ללא הפסקה. נכון, התוצאות של האירוע לטווח רחוק הן לא כאלה זוהרות, אבל כשמדובר ביום הולדת 40, צריך לחשוב על הרגע הנוכחי, אתה צריך לחשוב על איך להוציא את החבר שלך מהבאסה ולהשכיח ממנו שהוא בן 40. אם אין לך רעיונות למסעדות, הנה כמה אפשרויות שהוא כנראה יאהב:

  • מסעדת בשרים
  • מסעדה אסייתית
  • מסעדת קינוחים מושחתת
  • פיצרייה עם תוספות משוגעות

 

רעיון מספר 2 – תזמין לו מופע סטנדאפ הביתה

טוב, עכשיו זה כבר ידוע שיום הולדת 40 זה לא מאורע הכי שמח, נכון? לא צריך להעמיק יותר בעניין הזה, אבל כן צריך לנסות ולגרום לחתן יום ההולדת לצחוק לכמה רגעים ולשכוח מהגיל. לשכוח מהכרס, השערות הסוררות וההתקרחות. כדי שזה יקרה, אתה צריך להיכנס ממש עכשיו לקישור הבא: https://standup-now.co.il ולהזמין לביתו של החבר שלך מופע סטנד-אפ. אם אתה רוצה לפנק את החבר'ה, אתה יכול כמובן לארגן אולם או מקום אחר שניתן להזמין אליו את המופע. הדבר שהכי חשוב הוא שהחבר שלך יצחק קצת היום, כי מחר הוא ייזכר שהוא בן 40 וייכנס לדיכאון עד יום ההולדת הבא (ואז תצטרך להתעלות על עצמך עם רעיון אחר ליום הולדת)

 

רעיון מספר 3 – תזמין אותו לחופשה

כל אדם שחוגג יום הולדת 40 לא יסרב להזמנה לחופשה. לא משנה אם החבר שלך רווק, נשוי או גרוש. הוא בן 40 והוא צריך שמישהו יוציא אותו מהשגרה המשעממת ויגרום לו ליהנות. לכן, זו ההזדמנות שלך להיות חבר ולהזמין אותו לחופשה. אם אין לך רעיונות למיקום מנצח, הנה כמה אפשרויות שאנחנו היינו שמחים להיות מוזמנים אליהם (וכנראה שגם החבר שלך):

  • נסיעה לסיני
  • נסיעה לאילת
  • נסיעה לצימר

אלו היו 3 הרעיונות המקוריים שיאפשרו לכם לחגוג לחבר שלכם יום הולדת 40 שמח, מאחלים שיהיה בהצלחה ותיהנו מכל רגע!

אוכלים במסעדה עם חברים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קוסם יום הולדת
מה עלות קוסם ליום הולדת?

ימי הולדת לילדים נהפכו בשנים האחרונות להפקה של אירוע לכל דבר ועניין. בכדי לעמוד בסטנדרטים המקובלים היום במקומות רבים בישראל, יש להפיק אירוע שלם שכולל

קרא עוד »