חיפוש

מה עלות קוסם ליום הולדת?

ימי הולדת לילדים נהפכו בשנים האחרונות להפקה של אירוע לכל דבר ועניין. בכדי לעמוד בסטנדרטים המקובלים היום במקומות רבים בישראל, יש להפיק אירוע שלם שכולל אוכל, מתנות ובידור לאורחים הקטנים של ביום ההולדת. אחת האטרקציות המתאימות ביותר ליום הולדת לילדים, היא הופעה של קוסם. במאמר זה נפרט מעט על הופעות קסמים ועלותן.  

 

יום הולדת לילדים עם הופעה של קוסם

הופעה של קוסם ביום ההולדת לילדים, היא אטרקציה נהדרת שיכולה להפוך את האירוע לחלומי ומושלם. במהלך הופעה של קוסם, הילדים ייחשפו למספר תרגילי קסם שונים ומהפנטים שלכל אחד מהם מתלווה מופע קטן, ורובם המוחלט נעשים בהשתתפות של הילדים.

בנוסף לכך, בכל הופעה של קוסם ביום הולדת לילדים, יחגוג הקוסם את המאורע המשמח ביחד עם ילד יום ההולדת, ויזמין אותו אל הבמה להשתתף בחלק מהקסמים המרכזיים יותר. הופעה של קוסם ביום הולדת של ילדים, יכולה להיות בחירה מעולה ליום ההולדת שאתם מתכננים, בתנאי שמזמינים את הקוסם הנכון.

 

בחירה נכונה של קוסם ליום ההולדת

מחיר הזמנת קוסם ליום הולדת הוא ממש לא הקריטריון היחיד שצריך לקחת בחשבון בשעה שבוחרים קוסם ליום הולדת לילדים. חשוב מאוד לבחון את הוותק של הקוסם אותו אתם רוצים להזמין. קוסם בעל ותק רב, שהופיע בימי הולדת רבים ויש לו לקוחות מרוצים רבים, הוא אומנם יקר יותר, אבל בכדי לקבל הופעת קסמים איכותית באמת לילדים, אין כמו ניסיון של שנים בתחום.

בנוסף לכך חשוב לשים לב ליתרונות הנוספים שהקוסם שאותו תבחרו יכול להביא ליום ההולדת. קוסמים שלוקחים את עבודתם ברצינות, מציעים מגוון של תוספות להופעה שיכולות לשדרג את יום ההולדת בכמה רמות.

 

כמה עולה הופעה של קוסם ליום הולדת של ילד?

עלות של קוסם ליום הולדת תלויה בוותק, ברמת הפרסום ובמקוריות של התוכן של הקוסם אותו תזמינו. בנוסף לכך קוסמים מסוימים מתמחרים את ההופעות שלהם לפי כמות הקהל שמגיע אליהן. בממוצע, עלות של הופעה של קוסם ביום הולדת לילדים נעה בין 1,000 שקל ל-2,000 שקל.

מחירים גבוהים או נמוכים בהרבה מממוצע זה, צריכים להעלות את חשדכם ולגרום לכם לברר את הנושא בצורה מעמיקה יותר. במקרים מסוימים, הופעה שעלותה נמוכה מדי, תהיה באיכות ירודה ולא באורך מספק. במקרים של הופעה שעלותה גבוהה מדי, יש סיכוי שאם תזמינו את הקוסם המדובר, תשלמו סכום כסף שלא תקבלו תמורתו הופעה ששווה את הכסף.

 

סיכום

הופעת קסמים ליום הולדת היא דרך מעולה להפוך את האירוע למהנה יותר ולכזה שייזכר על ידי כל הילדים שיגיעו אליו ובמיוחד על ידי חתן או כלת השמחה. חשוב לשים לב שהקוסם שאותו אתם מזמינים הוא בעל ניסיון ארוך שנים בהופעה מול ילדים. עלות מופע קסמים הינה בין 1000-2000 ₪.

קוסם יום הולדת

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא