חיפוש

איך בוחרים פינת אוכל מעוצבת שתתאים לבית שלכם?

בחירה של פינת אוכל לבית צריכה להיעשות תוך תכנון מוקפד מראש וחשיבה מחוץ לקופסא. שכן, פינת האוכל נמצאת ברוב הפעמים במקום מרכזי בבית, כך שחשוב שהיא תיראה טוב ותשתלב היטב עם הרהיטים שקיימים מסביב. במדריך הנוכחי נציין בפניכם את כל השלבים שיאפשרו לכם להבין איך תוכלו לבחור את פינת האוכל המעוצבת שתתאים לבית שלכם כמו כפפה ליד.

 

איך בוחרים פינת אוכל מעוצבת שתתאים לבית שלכם? – השלב הראשון

בשלב הראשון אתם צריכים למדוד את האזור הפנוי שבו אתם מתכננים להציב את פינת האוכל המעוצבת. כידוע לכם, יש מגוון רחב של פינות אוכל, בגדלים שונים וצורות שונות. כך שאתם צריכים לדעת תחילה מהו גודל המרחב שפנוי עבורכם עבור הוספת פינת האוכל הנבחרת. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם רוכשים פינת אוכל שתתאים לבית שלכם מבחינת הגודל והמרחב שלה. שימו לב שאתם יכולים לבחור מבין מגוון אפשרויות, כמו למשל:

  • שולחנות עגולים קטנים
  • שולחנות מלבניים קטנים
  • שולחנות מלבניים גדולים וארוכים
  • שולחנות עגולים גדולים ועוד

 

איך בוחרים פינת אוכל מעוצבת שתתאים לבית שלכם? – השלב השני

בשלב השני אתם צריכים להיכנס לחנות מקוונת של ריהוט ולראות מהו העיצוב שהולך היום. ההמלצה של חברי המערכת שלנו היא לבחון כמה פינות אוכל של לילך רהיטים באתר שלהם ורק לאחר מכן, לבחון מהו העיצוב שמתאים לכם ביותר. שכן, יש עיצובים עם עץ, ברזל, בצבע זהב וכו'. כך שאתם צריכים לבחור את העיצוב שהכי קולע לטעם האישי שלכם.

 

איך בוחרים פינת אוכל מעוצבת שתתאים לבית שלכם? – השלב השלישי

בשלב זה אתם צריכים להתאים העיצוב הכללי של פינת האוכל הנבחרת לעיצוב הקיים שבמרחב שלכם. כעת, עליכם לבחון מהו הצבע הדומיננטי שקיים במרחב ולראות מהם הצבעים או החומרים (עץ, ברזל, זכוכית וכו') שמשתלבים עמו. אם אינכם בטוחים בצבע הדומיננטי או אם יש כמה צבעים כאלו, אתם תמיד יכולים לצלם את המרחב ולהתייעץ עם מומחים בתחום או עם חברים וקרובי משפחה שאתם סומכים עליהם.

 

איך בוחרים פינת אוכל מעוצבת שתתאים לבית שלכם? – השלב הרביעי והאחרון

בשלב זה אתם חוזרים אל החנות המקוונת ומסתכלים שוב על הרהיטים שמצאו חן בעיניכם מבחינת הסגנון שלהם. כעת, נותר לכם לסנן באתר את האפשרויות שמתאימות לכם. כך שאם ראיתם שהשילוב של זכוכית ועץ למשל מתאימים לצבע הדומיננטי של החלל שלכם – אתם יכולים לבחון את ההיצע שקיים באתר ולבחור את פינת האוכל שתתאים לכם ביותר.

 

כמה מילים לפני סיום המדריך

רגע לפני שהמדריך יסתיים, חשוב לנו לאחל לכם בחירה נכונה ונוחה של פינת אוכל מעוצבת שתתאים לבית שלכם. יישום של ארבעת השלבים שצוינו לעיל, שלב אחר שלב, יביאו אתכם אל היעד הנכסף – פינת האוכל המותאמת ב- 100%. בהצלחה!

פינת אוכל

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
איך בוחרים ג'קוזי לגינה
איך בוחרים ג'קוזי לגינה?

ג'קוזי בגינה שלך יכול להיות תוספת יוקרתית שמשפרת את הרווחה הכללית שלך ומספקת מפלט מרגיע ממש על סף דלתך. עם זאת, עם אינספור אפשרויות הקיימות

קרא עוד »
רצפת עץ
איך בונים דק?

אם עברתם לבית חדש, או אתם רוצים לעשות שיפוץ בבית שלכם, ודאי עלה במוחם לשפר את הבית בעזרת רצפת דק. לאנשים רבים יש שאלות רבות

קרא עוד »