חיפוש

גינה לי, גינה לי – 3 טיפים לעיצוב החצר

החלום הישראלי כלל תמיד בית גדול עם גג רעפים אדום, ולידו חצר גדולה עם גינה, פינת ישיבה, וחניה. אין ספק שחצר צמודה לבית מהווה פינוק רציני ומשדרגת מאוד את הבית. לאחר מגפת הקורונה והסגרים שנכפו עלינו, ההכרה בערכה הגבוה של החצר עלתה עוד יותר, ואנשים רבים מחפשים היום מקומות בהם ניתן לגור בבית עם חצר צמודה.

אבל הרבה מאוד פעמים אנו רואים חצרות מוזנחות שהופכות למשהו שבין מחסן למזבלה וכך הן לא מזמינות יותר, ובעלי הבית לא יושבים בהן. כדי למנוע מהחצר שלכם להגיע למצב כזה, אספנו כאן עבורכם רשימה של 3 טיפים לעיצוב החצר.

 

ריהוט גינה

הטיפ הראשון, ואולי החשוב ביותר שלנו, הוא לפזר בגינה ריהוט חוץ. ריהוט גן יכול לשדרג את החצר באופן מדהים וכמובן שהוא הופך את הישיבה בחצר לקלה, נוחה ומזמינה. ברגע שיהיו לכם כסאות בר חוץ, שולחן נוח, פינת ישיבה בסגנון זולה ועוד, אתם פשוט תצאו לחצר הרבה יותר.

נסו לדמיין כמה כיף זה יהיה לחזור אחרי יום עבודה ארוך, ולצאת לחצר להתרענן עם בקבוק של בירה קרה. כאשר אתם הולכים לרכוש את ריהוט הגינה כדאי שתזכרו שמדובר על ריהוט שיעמוד בחוץ ויספוג שמש וגשם, ולכן כדאי לקנות ריהוט גינה שעשוי מחומרים עמידים וחזקים ושיוכל להחזיק מעמד לטווח זמן ארוך.

 

פרגולה

אפשר לומר שפרגולה היא כמעט חובה בכל חצר. פרגולה מספקת הגנה מעולה מפני השמש שיש לנו כאן בשפע בארץ ישראל, וכמובן גם מפני גשם. מעבר לשימוש הפונקציונלי של הפרגולה, פרגולות הפכו כבר מזמן לפריט עיצובי שמשדרג מבחינה סגנונית כל חצר. מה שיפה במגוון העצום של הפרגולות שקיים בשוק זה שכל אחד יכול למצוא את הפרגולה שהוא רוצה ואוהב, ושמתאימה בצורה הטובה ביותר לחצר שלו.

יש פרגולות באין ספור גדלים, צבעים, סגנונות, וחומרים, וכל מה שנשאר לכם הוא פשוט למצוא את זו שתתאים לחצר שלכם בצורה הטובה ביותר. הפרגולה תאפשר לכם לצאת לחצר גם כשיש בחוץ שמש. בפרגולה אפשר לארח חברים ובני משפחה, או סתם לשבת בסוף היום ולראות את השקיעה.

 

צמחייה

אנו ממליצים בחום על טיפוח של גינה. בצמחים יש אלמנט מרגיע ומשרה שלווה, וגינה יכולה להיות פינת חמד שבה אפשר לשבת בשקט ולהירגע בין הצמחים. בנוסף, תוכלו לשתול בגינה עצי פרי, ירקות, וצמחי תבלין שגם ישמשו אתכם לטווח ארוך ותוכלו ליהנות מתוצרת טרייה וטעימה שתגדלו בכוחות עצמכם. אנו ממליצים לבדוק עם מומחים אילו צמחים מתאימים לאזור בו אתם גרים, וכמובן איך בדיוק צריך לטפל בהם.

 

לסיכום

חצר צמודה לבית היא ללא שום ספק נכס עצום שכדאי מאוד לממש. אל תתנו לחצר שלכם להפוך למגרש גרוטאות מוזנח, טפחו אותה, השקיעו בה, ובטוח שתיהנו ותרוויחו מאוד.

גן

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
איך בוחרים ג'קוזי לגינה
איך בוחרים ג'קוזי לגינה?

ג'קוזי בגינה שלך יכול להיות תוספת יוקרתית שמשפרת את הרווחה הכללית שלך ומספקת מפלט מרגיע ממש על סף דלתך. עם זאת, עם אינספור אפשרויות הקיימות

קרא עוד »
רצפת עץ
איך בונים דק?

אם עברתם לבית חדש, או אתם רוצים לעשות שיפוץ בבית שלכם, ודאי עלה במוחם לשפר את הבית בעזרת רצפת דק. לאנשים רבים יש שאלות רבות

קרא עוד »