חיפוש

מה עדיף: סיגריות אלקטרוניות או רגילות

מעשנים וותיקים – המאמר הזה בשבילכם: וודאי יצא לכם להיחשף בשנים האחרונות לטרנד הסיגריות האלקטרוניות שהולך ותופס תאוצה עם הזמן, במסגרתו רבים זונחים את הסיגריות הקלאסיות לטובת חוויית האידוי של הסיגריות האלקטרוניות.

אם אתם מעשנים ומתלבטים אם לעבור לאידוי, ריכזנו עבורכם את יתרונות השימוש בסיגריה אלקטרונית מול היתרונות בבחירה להישאר עם סיגריות רגילות.

 

סיבות לעבור לאידוי סיגריות אלקטרוניות

בריאות:

לפעמים זה נשמע קצת מצחיק לדבר על בריאות בהקשר של עישון, אבל אין מה לעשות – זהו דבר שלא ניתן להתעלם ממנו. לפי רוב המומחים כיום הנזקים הנוצרים מאידוי סיגריה אלקטרונית פחותים משמעותית מעישון סיגריה רגילה, כאשר אידוי טוב יותר להיגיינת הפה, לסיבולת לב ריאה, לעור הפנים ומחזור הדם.

 

ריח:

אתם מכירים את הריח: אחרי כל סיגריה הוא נמצא בבגדים שלכם, על האצבעות ובנשימה שלכם. גם אם באופן אישי אין לכם בעיה עם ריח של סיגריות, וודאי רבים בסביבה שלכם לא יתעצבו לוותר עליו. לעומת הסיגריה הרגילה, הריח של אדי הסיגריה האלקטרונית אין חריף וכבד אלא עדין ונעים, וחשוב מכך מתפוגג במהירות.

 

מגוון טעמים:

השוק מציע מגוון אדיר של נוזלים לסיגריה אלקטרונית בטעמים שונים ומגוונים. לא משנה מה הטעם שלכם, כנראה תמצאו את הנוזל שמתאים בדיוק בשבילכם בטעם שאתם אוהבים.

 

מגוון מחירים:

דבר נוסף הנגזר מההיצע האדיר הקיים בשוק, הוא מגוון מחירים נרחב. לא משנה מה התקציב שלכם, כנראה שתמצאו אפשרויות רבות שאתם יכולים להרשות לעצמכם.

 

מסייע להפסיק לעשן:

זה הרי מה שאנחנו רוצים בסופו של דבר – להפסיק לעשן. ניתן לקנות נוזלים עם כמויות משתנות של ניקוטין ולהפחית את כמות הניקוטין עם הזמן, דבר שיסייע לכם להיגמל מעישון.

 

סיבות להישאר עם הסיגריות הרגילות

מבחר גדול ומבלבל:

בעוד רוב האנשים עשויים לראות בהיצע גדול יתרון, אחרים דווקא עשויים להתבלבל מהמבחר העצום הקיים בשוק ולהתקשות למצוא את המוצר המתאים עבורם, ויתכן ויעדיפו פשוט להמשיך עם מותג הסיגריות שהם כבר מכירים.

 

קשה לשחרר הרגלים:

חוויית האידוי דומה לחוויית העישון של סיגריה רגילה ומהווה תחליף ראוי, אך עדיין לא מדובר בדיוק באותו הדבר ויהיו מי שיתקשו לשנות את הרגלי העישון שלהם ולעבור לאידוי.

 

אז מה עדיף – סיגריה רגילה או סיגריה אלקטרונית?

לדעתנו, בשורה התחתונה היתרונות והסיבות לעבור לאידוי סיגריה אלקטרונית עולים באופן משמעותי על הסיבות להמשיך לעשן סיגריות רגילות. על אף שמדובר בהרגל שקשה לשחרר ממנו, בסופו של דבר הבריאות, הנוחות, ההיגיינה וחוויית האידוי מכריעים את הכף לטובת סיגריה אלקטרונית.

 

היכן ניתן לקנות סיגריה אלקטרונית ומוצרים נלווים?

רשת קלאסיג היא רשת שיווק לסיגריות אלקטרוניות ומוצריהן, המספקת מוצרים מגוונים במחירים נוחים השווים לכל כיס. קלאסיג משווקת ליין מקורי של נוזלים לסיגריה אלקטרונית העשויים מהחומרים האיכותיים ביותר אשר עברו תהליך ארוך של בקרה במעבדה מקצועית. השירות הניתן בקלאסיג מהיר ויעיל, כולל משלוחים עד בית הלקוח.

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא