חיפוש

4 מתנות ששווה לקנות במועדים שונים לבת הזוג

אם יש סיבה למסיבה אז מדוע לא לקנות מתנה מקורית ואיכותית לבת הזוג ולהפתיע אותה.

לראות את בת הזוג נרגשת מהסיטואציה, זה בוודאי ישמח גם אתכם ולכן חשוב שתשקיעו במתנה שווה.

קבלו 4 רעיונות למתנות עבור בת הזוג במועדים שונים.

 

1 – חוגגים תאריך עגול לזוגיות

בין אם אתם נמצאים בזוגיות כבר שנה ובין אם יותר, תמיד חשוב לציין את התאריך במתנה קטנה ומרשימה. בדרך כלל תשקיעו במתנות רומנטיות המסמלות את האהבה שלכם לבת הזוג. אך יותר מזה, המתנות צריכות לשדר לבת הזוג שאכפת לכם ממנה ולא רק לנסות ולהרשים אותה. אחת המתנות המומלצות היא דובי ענק בגודל של 2 מטר, עשוי פרווה נעימה ואיכותית שגם יראה שאכפת לכם וגם ירשים מאוד מפאת גודלו. כשבת הזוג תקבל את המתנה היא תתרגש ותדע שאתם באמת אוהבים אותה ומשקיעים בה. השקיעו בבחירת הצבע של הדובי בצבע החביב על בת הזוג, בחרו בדובי עם פפיון או צעיף ותראו שבת הזוג שלכם תעניק לכם מחמאות על הבחירה המוצלחת.

 

2 – חוגגים הצעת נישואין

אתם בזוגיות כבר שנתיים והחלטתם לשאול את השאלה. על מנת שההצעה תהיה מקורית חפשו מקום רומנטי ומיוחד בהשתתפות בני המשפחה או לבדכם ועשו זאת בגדול. לא מספיק רק לשאול אפילו אם אתם בטוחים שהתשובה תהיה חיובית. תכננו את האירוע וקנו מתנה. כמובן שהמתנה האידיאלית לאירוע היא טבעת אירוסין מזהב או טבעת יהלומים. כאשר בת הזוג מחכה להצעת נישואין היא מצפה שתתלווה אליה טבעת יקרה שתסמל את הקשר ביניכם.

 

3 – חוגגים יום הולדת לבת הזוג והשמחה רבה

יום הולדת לבת הזוג הוא אירוע שאסור לפספס ולשכוח. לפיכך יש להתכונן אליו מראש. תוכלו לתכנן לבת הזוג מסיבת הפתעה עם חברים או משפחה, או לבלות איתה ערב רומנטי במסעדת שף או בבית. ביחד עם זאת, אל תשכחו להעניק לה מתנה כי רוב הנשים מצפות לקבל מתנות ביום ההולדת אל אף שהן טוענות שאינן רוצות בכלל לחגוג. תוכלו לבחור מתנות רבות המתאימות לבת הזוג, אך אפשר גם לשאול אותה מה היא רוצה. אם אתם מפתיעים אותה במתנה תמיד בושם או תכשיט יעשו את העבודה. על אף זאת, חשוב שהמתנה תתאים לאופי ולתחומי העניין של בת הזוג.

 

4 – חוגגים את סיום לימודי התואר של בת הזוג

בת הזוג שלכם סטודנטית וסיימה את התואר שלה? גם אם לא סיימה בהצטיינות חשוב שתחגגו את המאורע ותעניקו לה מתנה שימושית הקשורה לתחום הלימודים שלה או לעבודה החלומית שמחכה לה בסוף הלימודים. המתנה מביעה את ההערכה שלכם כלפי בת הזוג ומראה שאתם חושבים עליה ומפרגנים לה על הצלחותיה. המתנה המומלצת ביותר לאירוע מסוג זה היא זר פרחים גדול עם ברכה מושקעת.

 

חמישה מתנות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא